Al menys he conegut en Fern i en Joan de Llagostera a Port de la Selva
![cervezas [cervezas] [cervezas]](/foro/smilies/cervezas.gif)
, i m'he fotut un bon entrepà de llom i una cervesa en una terraceta a primera linea escalfant-me al solete, m'entres veia el meu material muntat i mort de fàstic a la platja.
No recordava haver estat a Port, per que tinc molt mala memòria, i a mes hi he arribat passant pel Parc Natural i St. Pere de Rodes, i com el dia estava esplèndid les vistes al arribar han estat espectaculars.
Llastima que el vent ha estat absent, i les poques vegades que aixecava no era amb prou empenta. Crec que avui calia 7.5...
![meparto [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif)
Avui m'han dit alli que una previ de Tramuntana per a un sol dia, no sol ser gaire fiable. Les tramuntanes han de ser de diversos dies per a ser consistents (3/6/9). Ho tindre en compte a l'hora de seguir les previs.
El lloc esta molt be, aparques a pocs metres de l'aigua i es pot muntar en el passeig tranquilament. M'ha sorpres trobar un munt de cotxes i furgonetes amb material. Pot ser erem unes 12 persones esperant, 6 nois i noies de uns 12/13 anys i 6 adults. Crec que l'unic que ha gaudit una mica era el de la 7.0 amb Slalom...
Es un bon lloc per anar amb la parella o familia ja que poden gaudir de terraces o fer una passejadeta. El proxim cop que hi torni procurare convencer a l'amiga.
Amb ganes de tornar-hi tot i que no he navegat. Amb la previ anunciada i per mandra de portar molt material he agafat nomes el que podia muntar amb la botavara de 140/190, aixi que vela 5.6 i mastil 430 per no fer res.