Dimarts 05/07

radjo dijo:
Vonxvs, lo de la secret naranja lo dices de coña, no? en el bunker todo el mundo tiene la misma vela secret moon roja o naranja, todas 6.5 o 7, parece que vayan patrocinados, buen día en castefa, sobretodo al final de la tarde que se ha puesto algo más fuerte yo iba bien con 6.5.

Si, la verdad es que he visto unas cuantas (muy buenas velas, yo tengo una [big-laugh] ), pero cuando yo he salido solo quedaba una persona...

Ayer muy buen dia en Badalona,navegamos unos 15 en Benjiwind. [cheer.gif]
De 13 a 19 horas con unos 18 a 20 nudos.Velamen de 5.8 a 6.6 y tablas sobre 100 l. Aunque yo con la de olas y 86 litros(ya hacia tiempo que no la usaba en esta zona).
También bueno el mar, porque había alguna serie de olas surfeables y bastante plano.
A ver no tarda en llegar otro dia igual. [smilie=worship2.gif]

Saludos.

Benjiwind-AWB

Eric / wind dijo:
No ha bufat massa fort (15kn?) a Castelldefeles, pot ser si a partir de les 20h, pero a partir de les 15h crec, jo amb la 130L i 7.5 m'ho he passat molt be [applaudit] . He pogut planejar força i fins hi tot algun mini saltet amb recepció. Segur que era molt mini però a mi m'ha fet impressió... [sorprendido]
També he experimentat el meu primer SpinOut... [platano]. L'ha cosa s'ha acabat quan he trencat un sable i no m'he volgut arriscara a foradar la vela.

Alguns es queixaven molt, suposo que els que no tenen res mes gran de 6.5, pero jo firmava per a que tots els dies fossin aixi a Castelldefelios. [big-laugh]

També he conegut al Radjo, i sembla un noi ben normal per ser que fa Snow i es merengue... [meparto]

t´has oblidat que soc del PP, be estic una miqueta més a la dreta del PP [meparto]

A parte de bromas me lo he pasado muy bien en castelldefels ayer, a ver si se repite, pero esta semana lo veo crudo...

Tu tb pareces buen chaval [smilie=eusa_dance.gif]

mariocitys dijo:
Bé, sembla que dimarts pinta garbinada a la costa central [smilie=worship2.gif] Algú també ho veu? [sherlock.gif]

mariocitys = "garbí-guru"

M'ho vaig passar molt bé ahir a partir de les 18:30 (crec) a Castelldefels amb 6,5. Abans no hi havia manera de planejar, però un company amb 7,0 i 105l anava a tota bufa. Hi ha qui diu que em falta vela, altres, que faltava vent.

Al final, un bona tarda. Planejar és la repera [windsurfing.gif]

HOla copmpanys
be ahir gran sesió a Calella amb una mica de història, cap les 13.30 sembla que hi ha cabretes aixi que preparo la ahd 113 i la vela de 6,2 per just planejo, lanemometre marcava una mitja de 10 nusos pro jo pensav queeren mes , ( potser aquieesta tapat per la ciutat blabla bla , un que tenia mono de vent [muro] [fcp] [fcp] ) aixio que torno a terra i preparo 7,5 i 160L i penso .. ara segur que navego , al proiincipi no gaire pero despres s'ha animat bastant i he disfrutat com un boig fins les 15.30 aixi que quan anava una mica passadet doncs un altre cop a cap a la 1113 i 6,4 i perfecte saltironets itor un deliri fins les 18h , avui .....TRINXAT, pero feliç, [platano] [platano] molt feliç, jastima que avui no he pogut navegar.

Va estar prou be a Castelldefels al final de la jornada (7m+hipersonic 96l). Gràcies pel vostre recolzament companys! Llàstima que ara per ara no sembla que hi hagi bona previ [muro]

mariocitys dijo:
Va estar prou be a Castelldefels al final de la jornada (7m+hipersonic 96l). Gràcies pel vostre recolzament companys! Llàstima que ara per ara no sembla que hi hagi bona previ [muro]

umm no se, no se, yo diría que hoy entrará para 7.5m en Barna/bdn

Enrike dijo:
mariocitys dijo:

Doncs jo per avui no veig res. tot i que espero equivocarme i que tinguis raó enrike, però demà sí que pinta millor, encara que no gaire clar de moment... anirem seguint la previ [sherlock.gif]

Ahora mismo en barna estan entrando 13 - 15 de Levante http://www.dataprovider.es/fcv_cmv/

A ver si no se pone mucha rompiente y me puedo meter al mediodia, aunque el levante suele bajar a mediodia.

Demà divendres, si la ventada que circularà pel mar de port bou al delta ho fa tocant la sorra, valdrà la pena matinar...i conmençar a treballar una mica més tard [big-laugh]

Ayer entro un ratico levante para 5.7 , hoy ha entrado para 7mts...

Pero estos levantes de malgrat duran 2h i estás bin sino no llegas.

Yo veo el sabado garbi. Entrará N-NE mañana y tal vez SW el dia siguiente.

I si no ... THE BIG SAIL is coming..... Aunque aun me duele todo de la megasesion del martes!

Lo has clavado mario, menudo crack,

Ha entrado algo incluso en Torredembarra donde casi nunca entra, slalom y 8m fuerte fuerte [heavy]

mariocitys dijo:
Enrike dijo:
mariocitys dijo:

Doncs jo per avui no veig res. tot i que espero equivocarme i que tinguis raó enrike, però demà sí que pinta millor, encara que no gaire clar de moment... anirem seguint la previ [sherlock.gif]

hoy ha sido un buen dia en Badalona, hasta 21 nudos.Pero me ha tocado trabajar, [bonk] .

No ví la previ para hoy, ¿qué tal mañana?. [smilie=worship2.gif]
Enrike, ¿has navegado?

Un saludo a todos.

Estoy en Torredembarra, he salido esta mañana a visitar unos clientes en Tarragona y ya me he quedado por aquí el finde

En Torredembarra he podido navegar con 8m muy bien, fuerte a ratos.

En Badalona ya he visto en el busca medias de 15 a 17 nudos y alguna racha de algo mas de 20 nudos, ahhhh lastima me la he perdido, la verdad que entre navegar con 8m y 6m no hay color, pero tampoco me quejo que al menos he navegado, tu por lo que dices currando, bueno seguro que la proxima coincidimos.

¿Que tal el resto?

nando bdn dijo:
hoy ha sido un buen dia en Badalona, hasta 21 nudos.Pero me ha tocado trabajar, [bonk] .

No ví la previ para hoy, ¿qué tal mañana?. [smilie=worship2.gif]
Enrike, ¿has navegado?

Un saludo a todos.

Volver