Dimarts/Dimercres 13/14 PONENTADA...

not

Totalwind Legend
COSTA CENTRAL: NO GAS&MORE FUN [heavy]

A veure que en penseu, quin dia es millor per intentar montar-s'ho? poder dimecres pot ser un bon dia per 5.7 a malgrat...

Dimarts pinta mes un dia d'aquells que entra 25 nusos al mati mol aponentat e inestable.

A veure si "mojoooooo" [meparto] (Acudit facil que faré a partir d'ara)

display_map.php

wind_iberia81.png

sos4l dijo:
viendo el mapa mas que ir a malgrat me mudaria a galicia... [muro]

Tiene cojones, toda la costa oeste de Europa barrida por una borrasca y aquí tenemos que estar siempre esperando y apurando rachitas, que si entra, que si no....

Sembla que el dia será dimarts per 5.2 i dimecres per 6 o 7.5.

Atenció que divendres poder hi torna!

T'apuntes eric? [bonk]

Not, com es navega, amb ponent, a Malgrat? No pot ser que giri a garbí? Si fos garbí, miraria de venir dimarts o divendres. Amb ponent em fa més por ...

es garbí un mica mes girat de terra, cap problema, a mes amb la calma d'aquests dies i la lluna plena, amb sort, podem tenir un mar ben pla!

animat dimarts!

Això del mar pla ja m'agrada, però em fa por que si trenques algo o pel que sigui no pots tornar, que la corrent se t'endugui cap endins ...

Home si ve molt aponentat que no sol passar mai, llavors no t'en vas endins sino lateralment, es cosa de allunyar-se massa.

En fi tampoc vull vendre res que després no fa bon dia i ja se sap.... cadascú que arrisqui el que l'hi sembli!!

Demà decidirem. Si entra aviat, potser hi vaig. Si hagués d'entrar cap al migdia ja em seria més just ...

per cert gemma el poent a malgrat no es pas mes delicat que la tramntana a sant pere....

not dijo:
per cert gemma el poent a malgrat no es pas mes delicat que la tramntana a sant pere....

No, si ja m'ho imagino. De fet, del ponent m'agrada que deixa el mar pla. El que em fa por és no poder tornar en cas d'estar en apuros ...

Jo entre setmana no podré, però heu vist la previ del cap de setmana a Riumar? Ho haveu vist? [platano]

por-su-pu-es-to..... si las condiciones lo permiten claro...

Como te fué?? ya he visto...

Volver