Dimarts/Dimercres 13/14 PONENTADA...

Sembla que també entra algo a malgrat.... a veure si sens avançará!

display_map.php

Vaya, qué pinta tiene para Malgrat mañana. [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
Me levanto y voy. Enrike,¿vas al final?.[windsurfing.gif]
Si es así, me avisas cuando vayas al Benji a por el equipo.

Hasta mañana [saludo]

Suerte que teneis los que os podeis escapar entre semana!! Yo, haciendose de noche a las 17:30 imposible. Eso si, parece que para sabado, domingo y lunes entran vientos del norte en Gerona y el Delta para dar y vender, ahí me voy a desquitar cuando no os queden fuerzas... [big-laugh]

Menuda semanita de vientos, parece que será la borrasca que está ahora barriendo Galicia y Europa.

Sí, a ver si hay suerte mañana.
Silent, para el finde cuenta conmigo, para subir a tramontana, aunque ya q creo que nos empezaremos a pelar de frío. [goofy]

Saludos [roto2gaydude.gif]

Jo al final em faig enrera. Navegar entre setmana em suposa molt d'estrès, i amb ponent no navego tranquil·la. Si hagués d'entrar un garbinet dels que m'agraden a mi m'ho hagués muntat, però pel que veig que hi haurà demà, serà fort i molt aponentat. Una altra vegada serà. Amb tot plegat, des de setembre que no em fico a l'aigua.

Ja explicareu per aquí com estava a Malgrat.

Adéu!

nando bdn dijo:
Vaya, qué pinta tiene para Malgrat mañana. [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
Me levanto y voy. Enrike,¿vas al final?.[windsurfing.gif]
Si es así, me avisas cuando vayas al Benji a por el equipo.

Hasta mañana [saludo]

No pasaré por el benji ya que voy a estar toda la mañana por la zona de Granollers, me meto en la tabla una tabla de 83L que tengo en casa y un par de velas y con eso hago.

jo entre setmana tampoc puc, pero per akest weekend prepareu les 3'7 i les 70 per Riumar

yo entre semana nada de nada tampoco,

ojo que el viernes hay ponentada otra vez,

y para el finde que previ más rara, sabado mestral/tram, domingo ponent y lunes otra vez NO... a ver como evoluciona, y las temperaturas sobre todo... [sorprendido]

Una preguntilla:
alguién sabe si entra bien el ponente en la playa del prat?
por la orientación parece ok, pero ni idea de lo racheado que entra.

alextxell dijo:
jo entre setmana tampoc puc, pero per akest weekend prepareu les 3'7 i les 70 per Riumar

Això!!! No te la deixis a casa preparada... [bonk] [bonk] [bonk] coses de l'edat... [fcp]

Com us ha anat avui als que heu pogut navegar?

Algú ha estat navegant a Castelldefels?

Avui, a mí m´ha sigut impossible anar- hi. Havera si demà segueix fent vent i em puc escapar de la uni que tinc unes ganes de [windsurfing.gif].

jo al final no hi he anat a primera hora he vist que estaba fluix, giraba constantment de ssw a w y mestral a castelldefels, a les cameres ningu al aigua, he estat a punt de anar a cabrera, pero tambe s ha posat be masa tard. No se com a acabat la cosa pero a malgrat, pero te pinta que s ho han hagut de pasar be.

Eric / wind dijo:
Nomes a titol estadistic.
Algu que no pesi per sota de 70Kg te menys de 85L i quants cops la treu a l'any?

No es per questionar res, nomes per saber... :roll:
eric, este año llevo 11 sesiones con la 78L (contra 29 con 105L y 45 con 122L). seria un 13%.
y eso que hasta hace poco no me atrevia a sacarla... para tramuntanas es indispensable, pocas veces vas descontrolado con un bicho de estos, aunque lleves demasiada vela.
una vez vas comodo es como ir sin nada en los pies, una pasada. ya lo veras cuando lo pruebes!
(eso si, para que engañar, si baja el viento estas jodido)

A malgrat s'ha navegat de 10 a 12.30 amb 4.5 i 4.7, a partir de la una a baixat molt amb girades a w fins a 8nusos.... alli hem estat esperant Enrike, jorge i jo, al final ha tornat a girar a garbi i una estona amb 5.2 be.. pero jo amb 95 litres he acabat tornant nedant.

El mar molt ordenat i poca trencant.

En fi els que pogut anar al mati, han triumfat, els de mes tard ens hem quedat amb el carmel a la boca...dema a les 10 allí!

Eric / wind dijo:
Algu que no pesi per sota de 70Kg te menys de 85L i quants cops la treu a l'any?

Eric com si la treus una vegada, pero el diua k la treus......

alextxell dijo:
Eric / wind dijo:

Eric com si la treus una vegada, pero el diua k la treus......

+1

Més aviat diria que la pregunta es cuanta pasta estas disposat/et pots permetre i si tens lloc per guardarla. Material de fa uns anys en bon estat pot valer perfectisimament si no l'has d'amortitzar.

En el meu cas 75kg i 74 litres. Una setmana a Pozo (navegada cada dia) més uns 10 dies aprox, si arriba, en un any (navego poc: em podria moure més i tinc horaris restrictius en cap de setmana -guàrdies etc-). Potser 74 litres és una mica exagerat, millor amb 80-85 litres, pero estava enamorat d'aquesta taula des de que la vaig provar.

Algú anirá a malgrat al mati?

Per no estar sol amb ponent.... [rotofacepalm]

Volver