dimarts i dimecres ponent costa central

not

Totalwind Legend
dimarts i dimecres 25 i 26 sembla que entrará garbí aponentat a la costa central com ho veieu?

Sí lo necesito, y la dieta del cucurucho también, o como dice Fern la dieta del cartucho.... La juventud que siempre está con la escopeta cargada [meparto]

No se pero aqui está caiendo "of the pulps"... el mar está marron i mañana auguro ratas muertas en el agua...

si eso espero ya que el finde en Sant Pere fue para los kiters y como siempre mal educados [smiley_1140.gif] me tiraron un kite encima y ni disculpas ni nada, lastima que no se lo raje con el mástil de arriba abajo [smiley_1140.gif]

EL ponent a malgrat entra be, poder una mica mes fluix a la vora, pero tambe amb poca trencant perque be mes de terra.

Evidentment no es laminar com un termic pero es un tipic vent de tardor -primavera x 5.7.

A altres llocs ni idea...

Jo crec que amb Ponent no es així, és més estable, crec que quan ve de terra i pel massís del Garraf es quan venen les ratxes. Gregal però no tinc clar el nom

SI bufa hi aniré a la 1h-2h i SI pots fiar-te del baston pero treu-l'hi un parell de nusos.

Eric / wind dijo:
Ponent a la CC es alló super ratxejat que de cop puja a 20kn, aguanta per 2 bordos i torna a caure a 5kn, i aixi succesivament??

L'Alex m'ho ha explicat varies vegades pero no recordo mai si es amb ponent. Com que no hi he navegat mai... [bonk]

Això és principalment a Castelldefels, amb NW o W amestralat.

Eric jop crec que avui es un bon dia per malgrat, el dubte es com estará el mar de brut , algú ha vist el tema??

Companys el baston no va.... amb la que va caure ahir.. jejje

si está entrant 16-20

http://www.cnelbalis.com/meteo_estaciones.asp

A malgrat ha entrat força aponentat pero de 3h a 5 aprox s'hi ha pogut navegar amb 6 alguns i altres amb 5mts, mareton amb ones important i divertides, i trencant per entrar curios.

ENs hem tobat allí amb l'Eric i algunts valents mes... [applaudit] Molt content perqué m'han sortit algunes trabutjades baixan l'onada y es una sensació nova per a mi!! [platano]

Llàstima del trencant perque el dia era guapo!

Per fi m'estreno a Malgrat !!! [platano2]

No ho coneixia i he tingut la sort de agafar un dia maco. Bon solet, bona temperatura, mar mogudet i entre 18/22kn, a vegades 15kn, de Ponent....
jo amb 5.5 de vegades passat, pero pot ser es mes degut a falta de tecnica amb 105L i que no portava la vela ben tensada.

M'ha encanta poder compartir navegades amb en Not, tot i que encara em costa fer-me a la 105, ens ho hem passat bé.

La trencant de la "orilla" te miga, i de vegades, amb la resaca que torna, puja fins a casi 2m. Pero he copiat la tecnica malgratenca i cap a dins.... [sing]

M'he divertit, he conegut un lloc nou, i he navegat entre amics. Que me es pot demanar. [applaudit]

A Castas punxadeta, mareton hawaianu i poc vent. Al final entraven ratxes fortes pero no he volgut arriscar.
Atencio a la posible llevantada de divendres i dissabte, si entra el k diuen Vilanova sera el puesto.

Volver