dimarts i dimecres

alextxell

Totalwind Legend
Bona previ per dimarts i dimecres de garbi, sobre tot per Malgrat, Palamos....
:( per que no ha entrat avui que jo no puc ni dimarts ni dimecres [muro]

sobretot dimecres... estarem a l'aguait! [bonk]

avui ha bufat 10 nusos de gregal... poca cosa mes.. dema ja veurem

Els que soleu navegar a Malgrat, creieu possible que entri el garbí demà a quarts d'11 del matí? O es sol aixecar cap al migdia? És que si s'aixeca al migdia no em donarà temps, però si pot entrar abans tal i com pinta en el windguru, aleshores m'hi arribaria.

ara mateix tenim 10-12 nusos... espero que dema poguem estar a l'aigua .. ep amb veles de 6 metres... no us penseu que anireu amb 3.5 [bonk] [bonk]

Jo estaré treballant a casa pendent, si veig moviment ho posaré aqui gemma.

Es estrany que comenci tan d'hora pero dimarts passat va entra fort sde 11 a 2 per 5mts

Navegar quan tothom està pringant al curro us dóna morbo, no?;-)

Afortunats [heavy]

estic amb en salvi, jo estic fins els cullons del bontemps i del garbí... a veure quan torna a entrar una bona tramuntanada, que porto massa dies parat i això no pot ser bó pel cos. [muro]

ostres, dimarts passat a les 12 del mati erem 8 o 10 wins a malgrat y uns 15 kites.

Jo crec que hi teniem un alt percentatge de costipats, gastroenteritis, i altres malalties lleus per poder escaparse del curro entre els presents. Si no no ho entenc. [big-laugh]

jordi-navata dijo:
estic amb en salvi, jo estic fins els cullons del bontemps i del garbí... a veure quan torna a entrar una bona tramuntanada, que porto massa dies parat i això no pot ser bó pel cos. [muro]

Si sopla bájate a navegar el fin de semana a Malgrat que tampoco te queda muy lejos, vives en Girona no?

son les 8.30 i per aqui bufa 10 nusets de garbi un pel aponentat....

ok i... 14 amb ratxes de 10 a 21!!!! lo xungo es el wsw.. pero s'hi ha de anar!

Enrike dijo:
jordi-navata dijo:

Si sopla bájate a navegar el fin de semana a Malgrat que tampoco te queda muy lejos, vives en Girona no?

vivo en Navata que és un pueblo pequeño que hay en la carretera que va de Figueres a Besalú a unos 7 km de Figueres. (donde hace la pretemporada el Villareal, donde vino el español el año pasado a recuperarse de la crisis y aparte muchos equipos professionales de liga belga, holandesa...)

yo el problema que tengo és justamente los horarios de trabajo, pues básicamente sólo puedo navegar entre semana al mediodia que tengo unas 3-4 horas de descanso y la mujer trabajando y los niños en el cole y guarderia, por lo que me da para ir a navegar a Port donde tengo material montado o ir a sant pere, pero si me tengo que desplazar más imposible, los sábados trabajo y el domingo a no ser una buena tramuntanada, lo dedico a mi mujer y los niños las 24 horas. que si no ni me ven.

[bonk] [bonk] [bonk] [bonk] erem uns cuants.... 5.2 de 11 a 3... a partir de les 3 massa trencant per mi. I també trobada amb alguns i algunes del foro...

òstia tu quin horari!!
Jo avui tampoc no m'he pogut escapar pero el cap de setmana està per arribar i no pinta gens malament per diumenge...(creuant els dits)

Curta, però molt bona navegada avui a Malgrat. Llàstima d'haver tingut poc temps per tema d'horaris laborals. De tota manera, amb 40 minutets a l'aigua m'he quedat feta caldo. Però ha estat molt bé. A partir d'ara, el garbí el navegaré a Malgrat. I si hi vaig entre setmana, intentaré ser-hi molt abans per aprofitar el matí, que haver d'anar stressada contra-rellotge no mola.
Vinga, que vagi bé! I gràcies, Dani, per tants informes del vent a temps real. Quan tingui pensat tornar a pujar a Malgrat ja et tornaré a demanar el favor.

Adéu!

Volver