dissabte 14 garbí i diumenge 15 tramuntana

Enrique, en kastas estaba muy aponentado, pero no lo suficiente para peder surfear bien, slgun surf patateto me ha medio salido, pero complicat complicat... Para saltar sobrado.
 
radjo dijo:
Siempre tan simpático eric je je ahora he puesto corrector...
Hey que no es una critica. Que me he dado cuenta que cuesta un web. Hay que tener dedos de raton. [rotofacepalm]
 
not dijo:
Jonhy , la caaptura es el nou busca o que?
Ostres Dani, no acabo de entendre que vols dir, però amb la catapulta malparida aquella he petat la vela i m’he quedat sense poder acabar de gaudir aquest dia tant bo.
Sort que ja havia disfrutat una bona estona amb la 80 l. i 5.0 i m’he quedat amb bon sabor de boca, un dia estupendo, de navegació, de gent i de lloc. Al principi calia esquivar els pals, troncs i canyes que flotaven per l’aigua, quan a pujat del tot sembla que han desaparegut…

Encantat de coneixer l’EricP, [saludo] i d’altres que no se el nom...!
 
Això es el busca?

file.php
 
not dijo:
Això es el busca?

file.php

Si és el buscaviento per Android.

Té molts bugs per això i falla al registrarse. Quan aconsegueixes que funcioni va bé, però és tot un repte.

Els de spotfav tenen la seva en beta, també falla molt però la estan milllorant.
 
Ondia windcarlos,

El equip simmer del cmv [big-laugh]

No en tindras cap de un tio rarissim q anava amb un neopre rosa? [meparto]
 
Molt guapes! Tot i que el cmv no es un spot gaire fotogenic.

Curios lo diferent que es veuen les dues simmer, mateix model i any.. Pero totalment montades diferent. A gustos del Rider.
 
Muchas gracias Carlos!!
Muy guays las fotos!

Las simmer... Diferencia de mastil tambien!
Por cierto, comparando esta icon 2013 a la 2009, decir que es un poco mas neutra aun, planea igual de rapido con menos potencia quizas y sobre todo se nota muuuucho mas ligera en las manos (supongo que en la balanza tambien).
 
not dijo:
Això es el busca?
file.php
Dani, m’hauràs de perdonar, vaig llegir el missatge ja tard a la nit, estava cansat i vaig interpretar “captura” com “catapulta” (en que estaría yo pensando…) i vaig pensar que em feies alguna broma relacionant catapulta amb buscaviento, però evidentment no entenia el significat….
Si, es el nou busca, jo ja fa mes de 1 any que el tinc per android, i no he tingut cap problema amb un Sony Experia, sempre ha anat be, només que avui i fa dues setmanes van estar unes hores, (just en dies de vent) que li fallava el servidor, però amb la aplicació cap problema.
 
johnysurf dijo:
not dijo:
Això es el busca?
file.php
Dani, m’hauràs de perdonar, vaig llegir el missatge ja tard a la nit, estava cansat i vaig interpretar “captura” com “catapulta” (en que estaría yo pensando…) i vaig pensar que em feies alguna broma relacionant catapulta amb buscaviento, però evidentment no entenia el significat….
Si, es el nou busca, jo ja fa mes de 1 any que el tinc per android, i no he tingut cap problema amb un Sony Experia, sempre ha anat be, només que avui i fa dues setmanes van estar unes hores, (just en dies de vent) que li fallava el servidor, però amb la aplicació cap problema.

Doncs jo tinc un Xperia S i al principi bé.

Vaig fer reset al mobil i al tornar a instalar no em deixava registrarme de nou.

A part la interficie dusuari la podrien millorar...
 
jo ahir vaig navegar a Platja d'Aro amb la blacktip 5.7 tensada a tope, fins que vaig baxar a 4.7 fins casi les 7pm! avui aquest mati hem pujat a leucate uns quants, ales 9 estava per 4.2 fins que sa posat infernal, i hem parat per anar les surfshops, i despres s'ha posat per 4.7 fort fins a parar sobre les 4.30-5pm, molt raru la veritat.

un finde productiu!
 
oopere dijo:
Molt guapes! Tot i que el cmv no es un spot gaire fotogenic.

Curios lo diferent que es veuen les dues simmer, mateix model i any.. Pero totalment montades diferent. A gustos del Rider.
Pere que no estaven tan diferents.. :) Matt portava la vela mes caçada pero els mastils simmer i reptile no son molt semblants..

Carlos muchas gracias por la fotos!!!
 
andreubcn dijo:
johnysurf dijo:
not dijo:
Això es el busca?
Dani, m’hauràs de perdonar, vaig llegir el missatge ja tard a la nit, estava cansat i vaig interpretar “captura” com “catapulta” (en que estaría yo pensando…) i vaig pensar que em feies alguna broma relacionant catapulta amb buscaviento, però evidentment no entenia el significat….
Si, es el nou busca, jo ja fa mes de 1 any que el tinc per android, i no he tingut cap problema amb un Sony Experia, sempre ha anat be, només que avui i fa dues setmanes van estar unes hores, (just en dies de vent) que li fallava el servidor, però amb la aplicació cap problema.

Doncs jo tinc un Xperia S i al principi bé.

Vaig fer reset al mobil i al tornar a instalar no em deixava registrarme de nou.

A part la interficie dusuari la podrien millorar...

El meu es un ExperiaNeoV, i des que vaig instal•lar el Busca ha anat be, el que si que cal es si el formateges o algo així, has de demanar al Gordon que et doni permís de nou, ho fa llògicament per evitar duplicitats.
Lo de la interface, podria ser millor, si, però no està tant malament, en general a mi m’ha anat molt be per decidir on navegar sobre la marxa, el que si que es una mica car, (12€/mes) però en fi, en aquest esport què no es car? Jo només puc navegar els findes, i no tots, així que haig de mirar de encertar-la el més possible.
 
Volver
Arriba