Dissabte 21 Malgrat o palamós Garbí?

Ep! ho confirmo ara mateix esta entrant fort a casa , que esta a la muntanya mes o menys devant de malgrat... |

un pel aponentat..

Ha entrat de cop i amb for}a!

dinare i baixare a malgrat,

al final ha triunfat malgrat...moolt bona tarda (per mi clar que el mes petit que tins es 120) 15-20 nusos y 6.5 de 1 a 5.30

ha palamos segur k tambe ha entrat no? sant pere?

estic molt content pq no he drizat cap cop y m'ha sortit una trasluchada [sing] ep de mil intents... [bonk]

Castelldefels amb 8 metres i taula gran.
aixo si una hora nomes [crybaby]

ya lo he visto en el busca, lo de malgrat, segun el busca estaba más fuerte malgrat que palamós y sant pere nada.

parece ser que malgrat es un muy buen spot para garbí en invierno, el próximo día que haya previ subo además está bastante cerca y el otro día disfruté un montón, eso si mañana entra mestral de hecho esta tarde ya ha entrado en Tarragona y la previ pinta muy bien a ver si entra o en altafulla o en delta, alex te apuntas o qué....

pues si suele entrar bien , normalmente en palamos mas fuerte pero a vezes no. De todos modos en invierno lo ma usado es 6.5 o 5.7 menos es raro.

pero radjo te queda a un rato desde tarragona no?

A mi Malgrat tambien me ha dejado impresionado, hoy ver como casi no entraba en ningún sitio y alli 16 nudos de promedio!!!!

La proxima no la dejo escapar [bonk]

A mi també se m'ha escapat Malgrat. M'ha semblat impossible que entrés res a Malgrat quan a Mataró no devia fer més de 8 o 9 nusos. Quan he vist el missatge de que a Malgrat estava per 16 nusos he flipat, però ja era massa tard. Una altra vegada m'hi hauré d'avançar o estar més pendent del que aneu dient per aquí. Quina ràbia!
A St Pere no ha entrat res, i en canvi, a Port de la Selva ha entrat molt fort, no? He vist un moment, cap a les 14h, que marcava 60 nusos??? Pot ser??? Després ja marcava 18 nusos, però al migdia, us juro que he vist 60 nusos. Algú ha estat per allà?

gtttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[muro]
[muro]
Jo vaig pensar que no funcionaria res

Impressionant [ojos2] Tothom pendent de Malgrat per a la pròxima!!! Jo m'he estat recuperant de la grip. Però ja estic al 100%.

Ara a esperar el proper dissabte...

Jo vai anar a Palamós i estava força bé per vela 6 però vaig pensar que entraria millor a sant pere i de camí el cotxe em va deixar tirat... [aiba] però bueno...si dieu que no va entrar res a sant pere...
total: el cotxe està descansant a l'empordà, demà m'el baixa la grua i un finde més sense navegar...

vengo de la playa y en altafulla no llega a los 10 nudos y alguna racha de 10m , un tío con material de slalom y 7,5 haciendo pumping visto el panorama pa casa al sofá. aunque promete para mañana en el delta

Radjo hoy en cambrils muy bien. en el delta que ha hecho, cuando esta tan de poniente... y calor... mal asunto. has bajado?

navegue con 6,2 y 130l, pero habia gente con 5,3 y 95, yo planeaba todo el rato, ellos mejor cuanto mas lejos de la costa, el busca alli no va demasiado bien con mestral o poniente, 300 metros mas hacia cambrils pasada la riera el viento entra desde la orilla, cosa que en el windcambrils no, hay un bacio hasta el espigon aprox.

Volver