Diumenge 15

carli

Totalwind Gurú
A veure si tenim sort per demà, ja que la previ aixi ho diu pero amb la pluja que esta caient ja veurem si dema fa caloreta.

Dema lo seu es a nord o al sud, que tingueu sort els demes. Jo vaig al nord (Pals).

situació tipica de tramuntana fluix...sw a canet (9-14) i se (8-10) malgrat, llavosrs fins al nord de cap de creus no hi ha tramuntana de veritat.

"the death zone..."

display_map.php

Escelente barna por fin, a primera hora rachas de 20 nudos, aunque ha hecho una pequeña bajada sobre las 14:30h (justo cuando he llegado yo [rotofacepalm] )

Pero se ha mantenido entre 12 - 18 un par de horas mas [platano2] sesión un pelin justa para mi con 6.6m y 100L pero geniaaaaaaaal [applaudit]

molt bon dia a Barcelona amb 6,6 i 110 litres, esperem demà a veure si torna a entrar

Doncs jo he estat a Castelldefels (per a un dinar [fcp] ).
No us sabria dir quants nusos hi havia, però davant del Bunker hi havia força gent navegant, i amb molt nivell.
Això si, impossible contar el numero de kites que hi havia. Però en tota la platja més de cent segur.

carli dijo:
molt bon dia a Barcelona amb 6,6 i 110 litres, esperem demà a veure si torna a entrar
Una altra estona que no hi eres l'anemòmetre marcava 33-35 amb ratxes de 43. Buf! Un company em deia que amb 70l anava passat. Jo, doncs no em vaig atrevir a sortir més que un parell de bordos curtets, per no allunyar-me massa. No calia fer gaire esforç perquè fossin curtets, perquè la planxa s'aixecava tota sola sense cap mena de control i desseguida queia.
Ahir vaig entendre perquè serveixen les planxes petites! La de l'Eric, de 105 era molt millor! En necessito una de més petita ràpid!

carlesmicro dijo:
carli dijo:
Una altra estona que no hi eres l'anemòmetre marcava 33-35 amb ratxes de 43. Buf! Un company em deia que amb 70l anava passat. Jo, doncs no em vaig atrevir a sortir més que un parell de bordos curtets, per no allunyar-me massa. No calia fer gaire esforç perquè fossin curtets, perquè la planxa s'aixecava tota sola sense cap mena de control i desseguida queia.
Ahir vaig entendre perquè serveixen les planxes petites! La de l'Eric, de 105 era molt millor! En necessito una de més petita ràpid!

Com més ràpid facis el canvi de planxa, abans progressaràs! ;)

Gpe dijo:
carlesmicro dijo:
carli dijo:

Com més ràpid facis el canvi de planxa, abans progressaràs! ;)

Rebut! Gràcies!

Eric / wind dijo:
not dijo:
llavosrs fins al nord de cap de creus no hi ha tramuntana de veritat.
No he acabat d'entendre la teva explicació, però avui diumenge a St.Pere Pescador estava molt fort, però molt...
i no ho dic nomes jo.... L'anemometre d'en Carles marcava nominals entre 28 a 38kn.

SI i quan va arribar a sant pere i pals , va pujar el garbí fins a malgrat, pero es molt tipic que el todera sigui la zona on "xoquen" els dos vents , llavors no hi ha res de vent allí.

not dijo:
Eric / wind dijo:
not dijo:
llavosrs fins al nord de cap de creus no hi ha tramuntana de veritat.
No he acabat d'entendre la teva explicació, però avui diumenge a St.Pere Pescador estava molt fort, però molt...
i no ho dic nomes jo.... L'anemometre d'en Carles marcava nominals entre 28 a 38kn.

SI i quan va arribar a sant pere i pals , va pujar el garbí fins a malgrat, pero es molt tipic que el todera sigui la zona on "xoquen" els dos vents , llavors no hi ha res de vent allí.
Quan marxavem de Pals, la tramuntana estava forteta (4,7), vam mirar el busca i a Palamós hi havia 23 nusos de SW, la zona "morta" deuria tenir escassos km!

I tant! jo he estat a malgrat amb 0 vent i caminar per la platga 1km fins a trobar la garbinada!

Algú em sabria dir quant hi havia a Castelldefels el diumenge al migdia/tarda?
Jo hi era, i bufava i molt (massa per al meu nivell), però tinc curiositat en saber quants nusos era "allò".

Volver