Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
)
sesión un pelin justa para mi con 6.6m y 100L pero geniaaaaaaaal ![applaudit [applaudit] [applaudit]](/foro/smilies/applaudit.gif)
).Una altra estona que no hi eres l'anemòmetre marcava 33-35 amb ratxes de 43. Buf! Un company em deia que amb 70l anava passat. Jo, doncs no em vaig atrevir a sortir més que un parell de bordos curtets, per no allunyar-me massa. No calia fer gaire esforç perquè fossin curtets, perquè la planxa s'aixecava tota sola sense cap mena de control i desseguida queia.carli dijo:molt bon dia a Barcelona amb 6,6 i 110 litres, esperem demà a veure si torna a entrar
carlesmicro dijo:Una altra estona que no hi eres l'anemòmetre marcava 33-35 amb ratxes de 43. Buf! Un company em deia que amb 70l anava passat. Jo, doncs no em vaig atrevir a sortir més que un parell de bordos curtets, per no allunyar-me massa. No calia fer gaire esforç perquè fossin curtets, perquè la planxa s'aixecava tota sola sense cap mena de control i desseguida queia.carli dijo:molt bon dia a Barcelona amb 6,6 i 110 litres, esperem demà a veure si torna a entrar
Ahir vaig entendre perquè serveixen les planxes petites! La de l'Eric, de 105 era molt millor! En necessito una de més petita ràpid!
Gpe dijo:carlesmicro dijo:Una altra estona que no hi eres l'anemòmetre marcava 33-35 amb ratxes de 43. Buf! Un company em deia que amb 70l anava passat. Jo, doncs no em vaig atrevir a sortir més que un parell de bordos curtets, per no allunyar-me massa. No calia fer gaire esforç perquè fossin curtets, perquè la planxa s'aixecava tota sola sense cap mena de control i desseguida queia.carli dijo:molt bon dia a Barcelona amb 6,6 i 110 litres, esperem demà a veure si torna a entrar
Ahir vaig entendre perquè serveixen les planxes petites! La de l'Eric, de 105 era molt millor! En necessito una de més petita ràpid!
Com més ràpid facis el canvi de planxa, abans progressaràs!![]()
Eric / wind dijo:No he acabat d'entendre la teva explicació, però avui diumenge a St.Pere Pescador estava molt fort, però molt...not dijo:llavosrs fins al nord de cap de creus no hi ha tramuntana de veritat.
i no ho dic nomes jo.... L'anemometre d'en Carles marcava nominals entre 28 a 38kn.
Quan marxavem de Pals, la tramuntana estava forteta (4,7), vam mirar el busca i a Palamós hi havia 23 nusos de SW, la zona "morta" deuria tenir escassos km!not dijo:Eric / wind dijo:No he acabat d'entendre la teva explicació, però avui diumenge a St.Pere Pescador estava molt fort, però molt...not dijo:llavosrs fins al nord de cap de creus no hi ha tramuntana de veritat.
i no ho dic nomes jo.... L'anemometre d'en Carles marcava nominals entre 28 a 38kn.
SI i quan va arribar a sant pere i pals , va pujar el garbí fins a malgrat, pero es molt tipic que el todera sigui la zona on "xoquen" els dos vents , llavors no hi ha res de vent allí.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.