Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![roto2gay [roto2gay.gif] [roto2gay.gif]](/foro/smilies/roto2gay.gif)
alextxell dijo:Avui 30 minutets de planeig a les 18:00 amb slalom i 8.5 amb unes onadotes per flipar despres ha baixat.
alextxell dijo:Pel meu gust (tot i que dintre dels tests es la mes polivalent) es masa especifica per freestyle, si, arranca molt rapid pero no te velocitat (no estan pensades per correr, qualsevol freeride et repasa en velocitat) els girs han de ser molt oberts si la cantejes a saco pel meu gust no gira be.
No son taules nervioses, els hi costa reaacionar degut a la maniga que tenen, el xopi tel vas menjant per que son mes amples que les freewave. El surf....... bueno, es pot, pero cualsevol freewave va molt millor. Per mi lo millor es la capacitat per saltar i per intentar maniobres sencilles (en el meu cas molt sencilles) de freestyle.
Jo crec que si no la vols per intentar algo de freestyle, va molt millor una freewave, o una freeride (segons el ltrs de que parlem).
Aviam jo estic content amb ella per que per correr tinc una slalom i la freestyle la faig servir per aixo, per intentar fer alguna maniobra (de moment facils) de freestyle i per saltar com un boig.
Yo tengo muchas ganas de conoceros a todos y de navegar un dia con vosotros. Podriamos organizar una quedada que al final no hicimos de primavera, la podriamos organizar ahora en setiembre/octubre.Enrike dijo:Veo que este me de agosto todos nos hemos puesto las botas
A ver si hacemos una trobada antes de que venga el frio.
I quin neoprè representa que me de comprar? Perque jo tinc casa a Pals fins meitats de Octubre, despres navegaria a Barcelona. 4/3 per tot l'any o 5/3 pel fred que fot a Pals?not dijo:se navega simepre que haya viento.. i 8-10 grados.. al menos yo , me constra que otros con menos temperatura tambien!![]()
... en generalwind-carlos dijo:I quin neoprè representa que me de comprar? Perque jo tinc casa a Pals fins meitats de Octubre, despres navegaria a Barcelona. 4/3 per tot l'any o 5/3 pel fred que fot a Pals?not dijo:se navega simepre que haya viento.. i 8-10 grados.. al menos yo , me constra que otros con menos temperatura tambien!![]()
DIgueume algo!
![platano2 [platano2] [platano2]](/foro/smilies/platano2.gif)
.... Ara que mal fet perque no donem exemple els moderadors i desprès la gent fa el que vol
.![ojos [ojos] [ojos]](/foro/smilies/ojos.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.