Diumenge 29-08

carli

Totalwind Gurú
Avui torno de les vacances de Castello i per demà veig que tindrem garbinada a Barcelona [platano] [platano] , porto dies sense navegar despres de Tarifa.. a veure si puc treure la FSW, estaré a la Base si algu s'apuntà.

Salvi a veure si ens veiem...

Despres de la espectacula teamuntanada del dissabte per 4.7 diumenje continua per 5.2 i a la tarda gregal per 6.5.

Amb aixó tanco les meves vacançes a sant pere ... un 10 per l'spot, he nvegat 12 dies de 15. Sobretot amb 6.5 y 5.2.

Avui dilluns al marxar tonat la tramuntana per 6metres.. pero ja ho tenia tot carregat. [roto2gay.gif]

Veo que este me de agosto todos nos hemos puesto las botas

A ver si hacemos una trobada antes de que venga el frio.

Avui 30 minutets de planeig a les 18:00 amb slalom i 8.5 amb unes onadotes per flipar despres ha baixat.

alextxell dijo:
Avui 30 minutets de planeig a les 18:00 amb slalom i 8.5 amb unes onadotes per flipar despres ha baixat.

Ostres Alex no ets perds una, em va dir que tenies una Skate de Fanatic, que tal? jo vaig provar la del radjo i es alucinant com arranca al planeig. Amb un pet ja planeja...

Pel meu gust (tot i que dintre dels tests es la mes polivalent) es masa especifica per freestyle, si, arranca molt rapid pero no te velocitat (no estan pensades per correr, qualsevol freeride et repasa en velocitat) els girs han de ser molt oberts si la cantejes a saco pel meu gust no gira be.
No son taules nervioses, els hi costa reaacionar degut a la maniga que tenen, el xopi tel vas menjant per que son mes amples que les freewave. El surf....... bueno, es pot, pero cualsevol freewave va molt millor. Per mi lo millor es la capacitat per saltar i per intentar maniobres sencilles (en el meu cas molt sencilles) de freestyle.
Jo crec que si no la vols per intentar algo de freestyle, va molt millor una freewave, o una freeride (segons el ltrs de que parlem).
Aviam jo estic content amb ella per que per correr tinc una slalom i la freestyle la faig servir per aixo, per intentar fer alguna maniobra (de moment facils) de freestyle i per saltar com un boig.

alextxell dijo:
Pel meu gust (tot i que dintre dels tests es la mes polivalent) es masa especifica per freestyle, si, arranca molt rapid pero no te velocitat (no estan pensades per correr, qualsevol freeride et repasa en velocitat) els girs han de ser molt oberts si la cantejes a saco pel meu gust no gira be.
No son taules nervioses, els hi costa reaacionar degut a la maniga que tenen, el xopi tel vas menjant per que son mes amples que les freewave. El surf....... bueno, es pot, pero cualsevol freewave va molt millor. Per mi lo millor es la capacitat per saltar i per intentar maniobres sencilles (en el meu cas molt sencilles) de freestyle.
Jo crec que si no la vols per intentar algo de freestyle, va molt millor una freewave, o una freeride (segons el ltrs de que parlem).
Aviam jo estic content amb ella per que per correr tinc una slalom i la freestyle la faig servir per aixo, per intentar fer alguna maniobra (de moment facils) de freestyle i per saltar com un boig.

Si tens raó, mes que res em va sorprendre lo facil que arranca al planeig. Jo estic encantat amb la meva taula freewave de 100 litres es més polivalent, salta bé, planeja fácil i flota bastant bé.

A veure si coincidim ara a la tardor.

Carli en la pagina 50 de esta revista puedes ver un test de tu tabla: http://asp-es.secure-zone.net/v2/indexPop.jsp?id=868/1822/3736&lng=es

Digo yo que habrá que probarla [boing.gif]

Mas o menos opino lo mismo de la tabla, lo de los 4 foostraps con vela grande también lo pude en tarifa.

Ya la provaràs.

Enrike dijo:
Veo que este me de agosto todos nos hemos puesto las botas

A ver si hacemos una trobada antes de que venga el frio.
Yo tengo muchas ganas de conoceros a todos y de navegar un dia con vosotros. Podriamos organizar una quedada que al final no hicimos de primavera, la podriamos organizar ahora en setiembre/octubre.

Una pregunta, navegais en noviembre/diciembre/enero/febrero?

se navega simepre que haya viento.. i 8-10 grados.. al menos yo , me constra que otros con menos temperatura tambien! [roto2gay.gif]

not dijo:
se navega simepre que haya viento.. i 8-10 grados.. al menos yo , me constra que otros con menos temperatura tambien! [roto2gay.gif]
I quin neoprè representa que me de comprar? Perque jo tinc casa a Pals fins meitats de Octubre, despres navegaria a Barcelona. 4/3 per tot l'any o 5/3 pel fred que fot a Pals?

DIgueume algo!

Por una vez estoy de acuerdo [applaudit] ... en general

aunque las freewaves no pienses que son mucho más rápidas que las freestyle, lo que si es importante es una buena aleta y adecuada para la vela si no vas a hacer freestyle porque con la tendencia que tienen a deslizar, vas de spin out en spin out cuando la tabla la cargas de los pies buscando posisición de velocidad,

De echo en tarifa con carli un día flojo para 6.5 vi que no era mucho más rapida la RRD 101 que mi skate, en el test pone claramente que la RRD 101 no es rápida, sin embargo es una tabla muy noble que pasa muy bien el chopy y tiene una aceleración desde que arranca al planeo hasta velocidad máxima fulgurante, para mí es lo que más me gustó cuando la probé, el paso de 0-100km/h aparte de que es preciosa esa tabla.

Por contra la posición de straps de freeride, más abierta no me gustó, estoy acostumbrado a llevarla centrada en mi tabla, yo creo que esa tabla hay que llevarla con posición centrada y probarla un día de Garbí con 6,2 con un poco de ola que es. a mi entender donde se le puede sacar el máximo partido.

La RRD 101 es una gran tabla...

En defensa de las freestyle, tengo que decir que tienen una gran relación entre el tocho que llevas en los pies y el viento que hace,

es decir con 100l planeas igual que una freewave/freeride de almenos 110, con lo que al final llevas el menor peso posible y volumen con poco viento, con loque si bien son menos maniobrables que las freewave a iguladad de volumen, debido al potencial de planeo, al final que prefieres llevar una 100l freestyle o una 110 con vela de 6.5-7m cuando vas justo para "saltar" y trasluchar y maniobrar.

en fin como tabla grande para mi es la mejor opción, y a partir de 17 nudos enchufas la freewave 85l y a volar

Yo llevo navegando varios años en Barcelona siempre con 4/3 y nunca he pasado frio.

Para Pals mejor 5/3

El dia mas frio que he navegado ha sido en Riumar con Alextell, si no recuerdo mal habia 6 grados, iba con 5/3 licra termica, guantes y casco que calienta la cabeza y la verdad que creo que ese es mi limite, pasé un poco de frio pero se podia soportar, con menos de 6 grados me niego a navegar.

wind-carlos dijo:
not dijo:
I quin neoprè representa que me de comprar? Perque jo tinc casa a Pals fins meitats de Octubre, despres navegaria a Barcelona. 4/3 per tot l'any o 5/3 pel fred que fot a Pals?

DIgueume algo!

[applaudit] [applaudit] todos estamos de acuerdo, no me lo creo [roto2gay.gif]

Enciendo la fumata blanca. ... eco habemus papa o habemus 100 litres..

La previ de domingo, análisis de unas frewave, debate sobre neoprenos y temperaturas, una quedada windsurfera...todo junto.
Esto es lo que yo llamo amortizar un hilo... [meparto]

Als Catalans ens diuen que som garrepes, el que pasa es que sabem aprofitar fins a limits insospitats. [platano2]

Crobol ja ho dius bé, tenim que aprofitar el post, jaja estem treballant [fcp] .... Ara que mal fet perque no donem exemple els moderadors i desprès la gent fa el que vol [smilie=gaydude.gif]

Com es conecti el nostre gran moderador SALVI ens [smiley_1140.gif] .

Aprofitant el post falta parlar de Aletes, botavaras, màstils i lo mes important de veles [ojos]

Volver