Div.17/12

alextxell

Totalwind Legend
18 nussets de garbi aponentat a "KASTAS" grrrr la espera es fara llarga.

17-21 argggggggggggggggggggggggggggggggg i fins a les 14:00 al curro, algu mes comparteix la meva ansietat o estu tots a l'aigua "podritsssssssssssssssss".

Tranquil que ha sigut un pic momentani. Segons la grafica, de moment es mante sobre els 10ns W-SW amb ratxes de 15/18.
Segur que quan arribis al Bunkercito puja la lectura, ara que tenim anemometre de veritat.... [risas]

Alli esn veurem.

Que collons ha passat avui??¿ [sherlock.gif]

A canet l'anemometre del club de vela marcava mde 24 a 28 SW, i a malgrat no feia vent ni per espantar les mosques! [muro]

Dema que pasará? QUin hivern mes lamentable!

Metosim diu que fará alguna cosa peor ja no crec res!

display_map.php

Jo pensava que demà dissabte entraria per s'ha desinflat la previ, joder vaig a cambiar els plans de la famili ja que la mestressa estava [smiley_1140.gif] si baixava a navegar.... [smilie=gayfight.gif]

Com més navego pel vostre foro, més ganes tinc de comprar l'equip i sortir al mar. M'està agafant la mateixa obsessió que tenia de jovenet, quan no feia rès més que sospirar pel vent. Els vostres missatges em són molt familiars. Si no trobo aviat un equip de 2a mà, me'l compro nou!
Salut, i a navegar força!

No cal que compris perque no fa vent [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto]

millor comprar un kayak... [meparto]

carlesmicro dijo:
Si no trobo aviat un equip de 2a mà, me'l compro nou!
Paciència, no et precipitis, que es el que ens sol passar a tots. Mira-t'ho amb calma que hi han molts canals per trobar material de 2na ma.

- visitar molt sovint la secció de 2na ma del foro, el que passa que una taula millor poder veure-la
- la secció de 2na ma de windsurfcat. No s'actualitza gaire però saps que es material que podràs anar a veure.
- secció de 2na ma del windcenterdenia, tenen un munt de material i una escapadeta a València es abordable.
- visitar les 4 o 5 botigues de Leucate.

Per que de totes maneres, en Dani (not) te raó, de moment bufar com no bufis tu la vela..... [aiba]

No deixaré de recomanenar una bona freeride. Al windiscovery a roses tenen rockets 125 litros a 400-500.

De totes maneres tu ja tens un bon assesor no?? fiat de l'alex ell te un bon criteri.

No sabem quin nivell tens pero per el que dius alguna catapulta s'endurá no?
per tant no compris nou que després et caurá la llagrimeta.

A wincenterdenia tambe es interessant al endemá la tens a casa, jo hi he comprat diverses tablas y perfecte. SI no et convenç els hi tornes (tmabé ho hem fet).

De tota manera no recordo que ens hagis dit el teu nivell pest, on i com vols navegar , si et pretens moure molt o no, si tens furgo per duur mes de una taula....

EL meu consell es una 68-75 de amplada i cuan dominis posar els peus ja tindras mes criteri per saber que vols.

Perque no obres un post??? per preguntar?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nois avui FAAAAAA PENAAAAAAAAAAAAAA!

Els vostres comentaris són molt estimulants!

Nivell: havia navegat molt a St. Antoni de Calonge... fa uns 20 anys. Tenia una planxa de 3 m, de més de 20 kg i una vela de 7,3. Ah! I footstraps. La veritat és que em pensava que estava mal feta, perquè no els feia servir gaire. Jo creia que planejava. Ho vaig deixar per diverses circumstàncies, potser la mès important va ser una incapacitat per aprendre el waterstart que veia e les revistes i algun dia que anava a l'Estartit. Només el vaig arribar a fer un parell de cops. Però m'agradava molt.
Ara m'hi he reenganxat. Aquest estiu l'Àlex m'ha ajudat i he fet un curset a la Mar Bella (Gaby). He anat amb una planxa de 150 l i he descobert el planeig i els footstraps. Em veig capaç de progressar. El darrer dia ja em va sortir el beachstart, encara que no arribava a navegar perquè orçava. La planxa era molt petita, feia moltes onades i estava una mica acoquinat perquè no sabia si podria drizar. L'Àlex volia que provés el waterstart, però mentre jo intentava arribar darrera les rompents, la vela es va estripar. Estic en aquest punt: començant a planejar, trabujant nomes amb poc vent i intentant el waterstart. L'arnés el faig servir sense problemed, encara que de tant en tant faig alguna catapulta.
Llocs: casi segur que llogaré un lloc al búnker de Castelldefels. La idea és, si fa vent, anar a St. Pere o a on faci falta. Per setmana santa aniré a Tarifa 10 dies. Ho estic esperant!
Recullo la idea i posaré un post.
Gràcies, companys!

Ei Carles!!! Creo que el otro día te vi en castelldefels, os vi practicado todo el rato el beach o el water, no lo se, en la rompiente. En uno de los viajes andando por la arena para volver al punto de partido vi a dos personas volviendo con la vela hecha caldo, al decir lo de la vela he caído!!! vaya pu**da romperla!!

Saludos!

not dijo:
Al windiscovery a roses tenen rockets 125 litros a 400-500.
Tabou Rocket....Molt bon material !!!

Carles, si un dia d'aquets coincidim davant del Bunker, et deixo provar la meva 130L per que determinis si necessites mes o menys volum. Ens veiem...

vonxvs, me alegra saber que a pesar del frio aun os pasais por Castelldefels. Hasta luego.

Si et serveix d'algo jo no hem moc gaire a buscar tramuntanes etc.. ara tinc 3 taules 1 formula amb 11mts, una 110 amb 7mts y la 90 amb 5.8,5.2 i 4.5.

Pero si hem mogues i minimitzes material segurament tindria una bona 125-140 i una 100-105. Menys no perque amb condicions de mes de 30 nusos m'atabalo... [bonk]

El meu consell es que et busquis una minim 125 maxim 160. Jo poder tiraria cap a gros, es mes fàcil tot i el que et convé ara es fer-hi moltes hores.

Cuan necessitis algo mes petit et busques una 100 , mantenint la 145 aixi pots començar a alternar les dues.

Ei, vonxvus: efectivament, erem nosaltres. Un cop de mar va fer mal bé la vela. Espero que el proper dia podrer sortir i planejar una mica. Estava acostumat a Sant Antoni, on un espigó protegia de les ones i mai no feia tant de mar amb garbí com l'altre dia a Castelldefels.

caram crobol!: gràcies per l'oferiment de la taula! Segur que ens veurem pel búnker. Per ara, i fins que no tingui una planxa, vaig sempre amb l'Àlex.

not!: moltes gràcies per les recomanacions!

Miraré a tots els llocs que dieu.

Estic encantat de veure gent que li agrada tant el windsurfing! Tinc ganes de tenir material per sortir.

Carles

carlesmicro dijo:
Estic encantat de veure gent que li agrada tant el windsurfing! Tinc ganes de tenir material per sortir.

Carles

No t'enganys el que passa es que no fa vent... [roto2gay.gif] . sino no estariem al foro [meparto]

Volver