Els vostres comentaris són molt estimulants!
Nivell: havia navegat molt a St. Antoni de Calonge... fa uns 20 anys. Tenia una planxa de 3 m, de més de 20 kg i una vela de 7,3. Ah! I footstraps. La veritat és que em pensava que estava mal feta, perquè no els feia servir gaire. Jo creia que planejava. Ho vaig deixar per diverses circumstàncies, potser la mès important va ser una incapacitat per aprendre el waterstart que veia e les revistes i algun dia que anava a l'Estartit. Només el vaig arribar a fer un parell de cops. Però m'agradava molt.
Ara m'hi he reenganxat. Aquest estiu l'Àlex m'ha ajudat i he fet un curset a la Mar Bella (Gaby). He anat amb una planxa de 150 l i he descobert el planeig i els footstraps. Em veig capaç de progressar. El darrer dia ja em va sortir el beachstart, encara que no arribava a navegar perquè orçava. La planxa era molt petita, feia moltes onades i estava una mica acoquinat perquè no sabia si podria drizar. L'Àlex volia que provés el waterstart, però mentre jo intentava arribar darrera les rompents, la vela es va estripar. Estic en aquest punt: començant a planejar, trabujant nomes amb poc vent i intentant el waterstart. L'arnés el faig servir sense problemed, encara que de tant en tant faig alguna catapulta.
Llocs: casi segur que llogaré un lloc al búnker de Castelldefels. La idea és, si fa vent, anar a St. Pere o a on faci falta. Per setmana santa aniré a Tarifa 10 dies. Ho estic esperant!
Recullo la idea i posaré un post.
Gràcies, companys!