Divendre 15 - Dilluns 19

silent

Totalwind Superhero
Ens pasaàá la borrasca que escombra el Nord de Espanya i Europa per sobre. És una situació una mica atípica i dona vents de ponent-sud forts els primers dies, bastant inusuals. Després vents de N-NW, més típics i molt forts. Les condicions poden ser molt variables i imprevisibles, especialment amb els vents de sud i ponent. LA meva aposta es:

divendres: garbí-ponent que pot ser fort o molt fort. Aprofitable a la costa central (Castelldefels, Malgrat), o Brava (Palamós) segons la orientació. De moment sembla que esta molt aponentat. Particularment crec que si és aponentat Castelldefels té més garanties. Perque entri a Palamós te que ser més garbí i llavors entraria a més llocs. Malgrat també pot ser interessant si no está molt aponentat. Pot ser épic però també imprevisible i fer "coses rares". Estic pensant en demanar el dia de vacances.

Dissabte: N-NW forts o molt forts. França desfasada, Girona pot ser molt bona (PALS!!!) i a Riumar mestral potser massa fort i tot.

Diumenge: molt raro; ponent-mestral entre el delta i la costa central. Fort a molt fort, huracanat a la tarda-nit [sorprendido] Si no es massa fort Castelldefels pot ser el lloc. Te pinta de massa aponentat per Riumar (altres spots de la zona no els conec amb ponent, ¿Cambrils-Comarruga?).

Dilluns: tramontana brutal, Pals, PALS, PALS!!!, pot ser massa i tot (diumenge i dilluns les previs espanten...). A Riumar NW anortat, orientació molt molt interessant (seguretat de vent i onades de qualitat) una mica més "tractable".

Bé, a veure que passa finalment...

frio frio frio frio frio frio
por fin llega el invierno este lunes, con la querida tramuntana!!

por todo lo demas, totalmente de acuerdo contigo silent!

Coñe, si se llega hasta el negro en la escala de intensidad de viento, color que no había visto aún en windfinder:

http://www.windfinder.com/forecasts/wind_iberia_animation.htm

Y windguru, da hasta 49 nudos en el GFS, que si marca 15-20 ya entra castaña...

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=4904

Faltan dias, per puede ser una pasada!!

Eric, como siempre "a día de hoy":
para mi el día bueno será el sábado (el lunes tampoco pinta mal pero perso no puedo ir).
el domingo lo veo muy raro (quizás un malgrat para aprovechar el golpe de ponente...)

Riumar puede ser la bomba, pero quizás desfasado si no llevas tabla de 70L ( [saludo] ).
una buena opción puede ser Port de la Selva o Sant Pere para material más grande.

Yo creo que apuntaré a riumar, por los 2 grados demás y por las ganas de probar la 71L [big-laugh]

Com era d'esperar, la cosa ha evolucionat:

divendres: SW-W
dissabte: mestral, o millor dit, MESTRAL!!
diumenge: NW-N, sembla que afluixa a mig dia
dilluns: sembla que tornará a reforçar NW-N

Segur que demà ha canviat, però segur que vent hi haurà aquest dies. I fort.

Aixi a curt plaç la previ per malgrat es impresionant , crec que nomes hi he navegat 2 o 3 vegades amb 4mts. Es posible que no sigui apte per els mortals... peró com a mínim s'haurá de anar-hi a veure-ho.

sw.gif

La meva opció (a dia d'avui):
Dijous: riumar amb mestral
Divendres: trabucador o cambrils amb ponent-sudoest, però ojo que si s'avança el mestral igual entra riumar
Dissabte: uuuummmm, no sé, Riumar?
Diumenge: riumar matiner amb mestral i igual tarde i tot
Dilluns: ja no puc, què us pensàveu?
[saludo]

Not, com estarà el mar a Malgrat si bufa amb aquesta força i direcció? Mogut segur, pero ordenat o "CHAOS"?

mmm, ara que hi penso, Cabrera que tal? (per onades, es clar)

silent dijo:
Not, com estarà el mar a Malgrat si bufa amb aquesta força i direcció? Mogut segur, pero ordenat o "CHAOS"?

mmm, ara que hi penso, Cabrera que tal? (per onades, es clar)

No tinc criteri per respondret aixó....jo soc bastant novatillo [fcp] jo crec que caos( pero on no amb tant de vent) segons on vagis; la gent "pro" amb condicions dures es posen devant de la pilona, construccio uns 800mts mes cap al sud del ventgrat, alli es fa mes ones i deuen ser bones perque hi fan de tot forwards etc..
08-11-10%20Malgrat0008.jpg

sos4l dijo:
como lo véis en pals el domingo, entrará???

Si entra lo que pinta ahora lo hara fuerte o muy fuerte todo el dia, pero hay que ver como evoluciona. Si se cumple la previ actual puede ser un dia de los heavies.

este finde tiene pinta de ser uno durillo, con la previ que hay en riumar y viendo ayer lo que decían en TV3 F8 en los dos extremos de cataluña, con una bolsa de plástico y la tabla de planchar probablemente se pueda ir inclus con piedras en los bolsillos

En riumar estará para 3.7 y menos tabla de 75 y menos, en fin a sufrir...

que vida más dura: "a ver... donde menos soplará??" JAJAJAJAJAJ
huelo a una mega última sesión del año este finde!!

vols dir un leucate??? si está desfasat a pals a leucat molt mes!

Jo demá intentaré malgrat pero el mes petit que tinc es 4.5 i 95 litres o sigui que si esta amb 40 nusos hem quedo mirant.

Si son 25-35 encara.

ekualo dijo:
com ho veieu per la zona de Girona?
millor un Leucate¿?

No creo que tengas motivos para morir tan joven, volvera a soplar razonablemente y la vida volvera a parecerte que vale la pena! [meparto]

Sí Matt el sábado habrá que ver donde hace menos viento... aunque yo viendo la previ haría un PALS, ya que hay que morir que sea matando...

la vritat més igual!
el més petit q tinc es una 4m i 91l...xo tmpoc veig tanta previ...hi havia més previ la setmana de la PWA a st pere...xDxD

Volver