Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
)
he podido drizar y llegar casi hasta la orilla, menos mal que ya era al final de la sesión. ![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
Enrike dijo:creo que para nosotros los que no vamos a competir el slalom es una buena opcion solo para los dias de viento marginal, en cuanto entran de 15 nudos para arriba mejor 100L y vela de 6 y pico y a disfrutar sin sufrir en silencio
![]()
salvipardas dijo:Estàs a la que salta. Jo ho acabo de veure ara, massa tard, a més tinc faringitis... Però no us poseu mai malalts?? Quina ràbia![]()
![]()
Que passi ja aquesta onada de fred polar (però on està l'escalfament global???), que pugin les temperatures i que ens puguem veure tots aviat a l'aigua.
alextxell dijo:Quan vaig planejant a mort a mes haig d'anar molt concentrat en l'entorn, vui dir amb les onades, el xopy i tot aixo per anar-ho esquivant. Si hi han 15 nussos anar al llarg es horroros (com a minim amb 134ltrs i 8.5) a les hores agafo el rumb en cenyida pero has d'anar molt al tanto.
En resum, sota el meu punt de vista aquesta disciplina es bastant tecnica i exigent fisicament, de moment amb les condicions/material que tinc. Ara igual a l'estiu quan el vent es queda en 12 nussos i el mar es queda planet planet, ja canvia una mica el tema.
.
segur que amb slalom vas mes rápid...alextxell dijo:Enrike dijo:creo que para nosotros los que no vamos a competir el slalom es una buena opcion solo para los dias de viento marginal, en cuanto entran de 15 nudos para arriba mejor 100L y vela de 6 y pico y a disfrutar sin sufrir en silencio
![]()
Enrike no se tio, a mi em desgasta moltissim. Al dia seguent soc un sac d'agulletes. Entrar al jibe amb aquests trastos planejant a tope costa un ou, cantejar aquestas taules no es lo mateix que amg una de 100l.
Quan vaig planejant a mort a mes haig d'anar molt concentrat en l'entorn, vui dir amb les onades, el xopy i tot aixo per anar-ho esquivant. Si hi han 15 nussos anar al llarg es horroros (com a minim amb 134ltrs i 8.5) a les hores agafo el rumb en cenyida pero has d'anar molt al tanto.
En resum, sota el meu punt de vista aquesta disciplina es bastant tecnica i exigent fisicament, de moment amb les condicions/material que tinc. Ara igual a l'estiu quan el vent es queda en 12 nussos i el mar es queda planet planet, ja canvia una mica el tema.
alextxell dijo:Home Salvi, jo dubto una miketa que amb 10-12 nussos puguis anar amb 7.5, per aquesta regla de 3 en Not amb 11 metres hauria deplanejar amb 6 no? Jo crec que per planejar amb 7.5 neccessites 13 o mes i que ratxa no baixi d'aqui si no et pares i una taula de com a minim 130ltrs...
alextxell dijo:De totes formes un dia en una quedada podem fer una comprovacio i sortirem de dubtes companys
![big-laugh [big-laugh] [big-laugh]](/foro/smilies/big-laugh.gif)
Enrike dijo:Precisamente este viernes soplaron 10 nudos de media durante bastante rato y estuve planeando justito pero planeando todo el rato.
![read [read.gif] [read.gif]](/foro/smilies/read.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.