Divendres 26 i FINDE

salvi

Totalwind Hero
Possibilitat de navegar demà amb W o SW?

Com veieu aquest dissabte? Ho veieu prou segur com per formalitzar una trobada?

potser esperar una mica per la trobada no?? aixi s'incorporen els de temporada de primavera-estiu....

avui feia molta calor per aixó...

Són les 4. Acaba de girar a garbí a Barcelona... Just a l'hora del cafè... Està clar que no estava a puesto.

Demà no sé... sud fluix, res, i pluja.

A veure si ens frega la cua de la "ciclogènesi explosiva" aquesta, que devastarà, diuen a les notícies, les Canàries, Galícia i el Cantàbric amb vents huracanats de 160 km/h.

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=690845&idseccio_PK=1021&h=100226

a malgrat a la 1 a passat de wsw a nw a res i a 15-20 de gregal.. [ojos2]

aqui ho tens... la godesnosecuatos sexplosiva

display_map.php

Tampoco lo veo NADA claro. Estos garbís de tormenta no entran nunca en Barcelona, por perfecta que sea. Es curioso siendo en verano el viento por excelencia pero es así. Hacia el norte quizás si entre.

A Kastas o new wavw spot, ponent per 5.8 pel demati i garbi per la tarde. Mini report sense fotos al foro de la costa central.

Hola a tots!

Ara que han pujat les temperatures i sembla que s'ha acabat la maleïda ratxa de pluges non-stop, tinc ganes de tornar a l'aigua! Tinc esperances de navegar amb garbinet diumenge. Al windguru marca poc vent i aponentat, però al meteocat i al Temps de TV3 preveuen un garbinet suau que potser a Malgrat es podria intensificar, no?? Com ho veieu? Potser caldrà esperar què marca demà al windguru.

Vinga, a reveure! M'apunto a la propera trobada!

dema pot ser un bon dia per malgrat... jo hi aniré casi segur, ja us dic com está el tema!

Jo tambe ho crec, pero jo no hi pujare. De moment el mono esta calmat.

Not, a veure si demà pel matí pots passar per aquí el parte de Malgrat, que si no entra prou el garbí a Cabrera pujaré cap allà. Si entren mínim 13 o 14 nusos a Cabrera em quedaré a Cabrera, perquè voldrà dir que a Malgrat estarà molt desfaçat per mi.

Vinga, gràcies!

gemma79 dijo:
Not, a veure si demà pel matí pots passar per aquí el parte de Malgrat, que si no entra prou el garbí a Cabrera pujaré cap allà. Si entren mínim 13 o 14 nusos a Cabrera em quedaré a Cabrera, perquè voldrà dir que a Malgrat estarà molt desfaçat per mi.

Vinga, gràcies!

no te perque ser així, a vegades per exemple dijous a cabrara hi tenien 20 nusos i malgrat 12-13.

El tema es que cabrera el ponent sol entrar molt NW i a malgrat amb sort WSW.

Pero es una ruleta...

Volver