Dmarts 15 - Dcres 16 - Djous 17

Ojala, pero de momento tal y como se mueve la depresion k esta en medio d la peninsula, me parece k lo unico k habra seran olacas y lluvia.
Pero ojalaaaaa todos los,meteorologas se ekivoken.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2
 
fern dijo:
Nadie confia en que finalmente no llueva mañana y entre garbinaco en Barna y alrededores??

+1

Ayer entró en badalona pot la tarde para 6.5m pero habia mucho mar y duró poco, ni lo intenté con el curro que tengo.

Mañana creo que no habrá tanto mar, y espero que en algún momento entre el viento, al no ser termico podria entrar a la hora mas inesperada, estaremos atentos.
 
alextxell dijo:
Tengo 3,7 i extra peso de nadal 😁 mestral fuera del delta es muyyy complicado navegarlo, en Castelldefels es side off y se puefe aunk no creo k entre hasta domingo tarde

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2

Porque no crees que entre hasta la tarde? Dan previsión muy fuerte todo el dia, yo creo que puede ser un dia muy bueno en kastas si se mantiene algo de mar de fondo y entra mistral side -off... Aunque Castelldefels+Mistral siempre es bastante imprevisible, que si no casi me quedaba a ver que tal antes que ir a Pals, que creo que es lo que haré. Bueno, igual si a primera hora esta bien en kastas me quede...habra que ver.
 
Quina merda per una vegada que encerto la previ i es per dolenta.
 
L'has clavat avui Alex! A veure dema que pasa! Espero que sigui un dia de mestral fort, pero no ho veig clar, les isobares giran molt depresa, pot fer coses rares.
 
Tot apunta a que entrara mestral fort, el que no sembla clar es a quina hora entrara.
 
En Badalona se ha puesto a soplar ahora 20 nudos de garbí pero ya son las 18:30h y es denoche [muro]
 

Adjuntos

  • bdn.jpg
    bdn.jpg
    97,5 KB · Visitas: 414
Osti, la cosa està molt molt rara per demà i dilluns i dimarts. Al GFS no dona res pero els altres dos son molt optimistes al Windguru, tot i que Mestral i Barcelona no es porten gens bé....

Jo crec que el bon dia serà dimarts. Ho desitjo, tinc tota la setmana disponible totes les h per navegar. MONAZO!!![sing]
 
De moment nomes funciona Riumar amb 25 knots, Pals 2
 
Una muca desventat a la sortida, pero es sortia d puta mare, i a dintre sense problemes, bordos no molt llargs. Lo just per recuperar l'espai perdut en el surf i tornada.
Molt mes facil que Pals, pero amb vent side off i a vegades off total

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2
 
Jo vaig anar a Comarruga i estava molt ratxejat, molt tecnic pero els puristes del surf disfrutaven, a mi em va costar molt agafar 1 o 2 oletes bones. Haurem de provar Cambrils, em van passar una foto d'aquell dia amb molt bona pinta.

Al dia seguent (ahir dilluns) vaig fer un Riumar: nuclear amb 3.5, totalment oposat a lo del dia anterior i per ara encara m'agrada mes que el floating-pure surf-ultratecnic.

Avui estic a Fuerte per una setmana. Hem navegat a Punta Lajas perque el nord estav imposible: onades 4m i desordenades. Hem agafat algunes onades amb 5.0 i 90l pero costava, aixo de surfejar swell te la seva tecnica i encara em costa. Dema puja la onada i el vent i repetirem. La resta de dies Punta Blanca i/o SUP
 
Collons silent ets un maquina! si que t'ho montes be!
 
Joderrrrrrr k be t'ho montes

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2
 
Volver
Arriba