Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Proximament, obertura de nova botiga: Alextell shop!alextxell dijo:Lo fotut es que jo ho faig servir tot. a mes hem de afegir un skate un dirt-windsurf i proximament una talula de surf.![]()
wind-carlos dijo:Peso 62kg, medeixo 175cm (o una mica mes), tinc una Bic Techno 135L (adawind, ja ho dono per fet) i ara estic amb aixo. Doncs agafare una de 6.0. Amb un mástil de 460 no? Aixi la puc aparellar amb veles mes grans no?
Jeje, aquest cap de setmana vaig a com diu el meu pare "veure" la taula del adawind. El molt cabr... diu ue la vol veure pero l'altre dia vaig anar a la Base, els hi va agrdar aixi que mes de 2 setmanes no crec que tardi mes en estar a l'aigua!Enrike dijo:wind-carlos dijo:Peso 62kg, medeixo 175cm (o una mica mes), tinc una Bic Techno 135L (adawind, ja ho dono per fet) i ara estic amb aixo. Doncs agafare una de 6.0. Amb un mástil de 460 no? Aixi la puc aparellar amb veles mes grans no?
Vinga noi donat pressa que la temporada de garbis està a punt de començar, avui a la base a estat espectacular.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.