Dubte mida de vela a Bcn, 7.5 o 8?

Si per aixo els meus dubtes. He mirat a la web del fabricant i en efecte es fabrica en 450. De totes maneres, potser millor agafar un 460, que sempre donara més joc que un 450.

No li digueu a ningú, però jo amb el 4.60 munto la 7.5. No sé quants cm li poso d'allargador però encara li sobren uns 20 cm.

Salvi jo la meva 7.6 amb 3 cams, es montaba amb un 4.60, no es raro, les 7,5 es monten amb aixo.

ja ja ja, jo puc obrir una botiga amb les veles que tinc. Pero bueno per Barcelona en faig servir nomes 3 i 2 taules (habitualment, en condicions de garbi em refereixo)

8.5, 7, 5.8 i taules 134 slalom i 109 freemove

Per l'hivern hem de fer algun canvi

7, 5.8, 5.3 i taules 109 i 90 freemove

I si parlem de tramontana o Mestral fort fem aquest canvi

5.3 4.5 3.9 i talula de 90 freemove i 85 wave

Com ja veus puc montar una botiga, arar tambe et dic que es raro el dia que em quedo sense navegar.

[loco]

Pues sí Alex, habrá que montar un "trocanwind" o mercadillo como en el deca y vender lo que no usamos jajajja

Yo para barna uso 7.5m y 6.1m tanto en invierno como en verano y la verdad que con eso voy casi perfecto.

Como tabla unica para barna lo ideal es una 115/120L

Aunque hay dias que echo de menos una vela 8.5m o más, pero está en camino jejeje.

Lo fotut es que jo ho faig servir tot. a mes hem de afegir un skate un dirt-windsurf i proximament una talula de surf. [ojos]

alextxell dijo:
Lo fotut es que jo ho faig servir tot. a mes hem de afegir un skate un dirt-windsurf i proximament una talula de surf. [ojos]
Proximament, obertura de nova botiga: Alextell shop! [risas]

I si haguessiu de comprar-vos una unica vela, quina mesura agafarieu? Jo tinc pensar primer una 6.2 o 6.0 i despres una 7 o 7.5, estic en el bon cami?

wind-carlos ese es el camino, peor tambien depende de tu fuerza y tecnica, ami siempre me gusta ir un poco pasado de vela, me mola hacer fuerza y acabar echo polvo, es que ami me mola el wind de velocidad ejejejje

Pero que os comprariais primero. Una 6.0 y despues cual? Es que voy bastante perdido..

primero pillate la 6.0 y luego sobre la marcha, tus sensaciones etc etc ya veras, en mi opinion las velas que puedo llevar yo, salvi o alex, son muy diferentes ya que ninguno pesamos lo mismo, no tenemos las mismas tabla, condiciones,tecnica... etc, no se si me explico bien?

Que peses wind-carlos?, penso que vas dir que compraries una taula de 130ltrs + o - no? si has de començar a driçar i tot aixo, jo crec que es la mide perfecte o inclus una miqueta menys. Entre 5.5 i 6.

Si et serveix d'exemple, jo vaig començar amb una 5.5, després vaig pujar a 6.5 i ara ja la 7.5 jeje.
Driçar la 5.5 és molt facil, encara que el mar estigui una mica picat, i et permet fer sessions més llargues ja que cansa bastant menys. També es cert que aviat arribes a un punt on veus que els dies que podries planejar amb la 5.5 son aquells dies que entres a l'aigua en plan: ....avui patirem....

lo ideal per aquests spots, almenys jO navego a platja d'aro, que no sol entrar molt fort, tinc np expression 5.7, north duke 6.4 i np v6 7.5 (amb dos cambers), i la veritat esque em funciona força be aquest pack, combinat amb una f2 spice de 116litres.

Pero, si un dia no arrenco amb la 7.5 o 6.4, i tinc ganes de planejar, agafo l'aparell gran del meu pare, una north crossride 8.2 i una mistral explosion 144litres, per treurem el cuc

pero tot depen del windsurfer, les condicions fisiques, les condicions del spot, etc

Peso 62kg, medeixo 175cm (o una mica mes), tinc una Bic Techno 135L (adawind, ja ho dono per fet [ojos] ) i ara estic amb aixo. Doncs agafare una de 6.0. Amb un mástil de 460 no? Aixi la puc aparellar amb veles mes grans no?

wind-carlos dijo:
Peso 62kg, medeixo 175cm (o una mica mes), tinc una Bic Techno 135L (adawind, ja ho dono per fet [ojos] ) i ara estic amb aixo. Doncs agafare una de 6.0. Amb un mástil de 460 no? Aixi la puc aparellar amb veles mes grans no?

Vinga noi donat pressa que la temporada de garbis està a punt de començar, avui a la base a estat espectacular.

Enrike dijo:
wind-carlos dijo:

Vinga noi donat pressa que la temporada de garbis està a punt de començar, avui a la base a estat espectacular.
Jeje, aquest cap de setmana vaig a com diu el meu pare "veure" la taula del adawind. El molt cabr... diu ue la vol veure pero l'altre dia vaig anar a la Base, els hi va agrdar aixi que mes de 2 setmanes no crec que tardi mes en estar a l'aigua!

amb la taula aquesta y la ezzy 6 de 150E que es indestructible tens material per rato.

Volver