Dubte sobre taula onades o freewave (per adquirir)

Lluis_CB

Totalwind Hero
Os deixo el link del meu post a material... 😁

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=4&t=41170

Qualsevol ajuda es bona jeje

lluis, ja te dexat el comentari en el altre, pero tu torno adir, t'aconsello mes una freestyle wave (com la jp fw, tabou 3s, fanatic freewave) crec que li treuras molt mes rendiment i suc, perque d'onades com no vagis a pals o st cryprien, tot lo altre es pla en quan a tramuntana, i de sud, doncs per la zona de s'agaro i pda, doncs esta xunget, i es pla!!

Si senyors! Prenc nota! Les poques onades que veure son si vaig a pals (per ara no crec que mi fiqui), st. cyprien, algun dia que baixi cap a valencia o mes abaix amb el meu material, que la freewave tb serveix y poc mes!

Per les condicion d'aqui, que son força pla o chopi o poca onada no caldra pas una de onades :)

Anire mirant ofertes i tal, de 2a ma aviam que trobo o al desembre amb millors preus una tabla d'una altre temporada

pasata per leucate o per les tendes d'aqui girona, com l'escot, sailboards girona, i segur que trobes el que busques ;)

Per ara vaig mirant de 2a ma, es veu k son tant bones k no les volen vendre i les que si volen en res!

Buscare una del 2007-08-09, 77 o 86 litres em sembla que es el que hi ha, pero en principi 86...

Quan pugui mirare webs de botigues (daffi, les de leucate i girona)

Lluis estas no son frewave pero son guapisimas y a muy buen precio: http://www.audiotronics.es/product.aspx?imageid=1&productid=69289

Sustituir los dos guiones por la palabra auditronicx pero acabada en s en lugar de x

Sin duda freewave, pero mas pequeña de 85 no se si no sera mejor de wave.

Penso que amb el teu pes 86 litres és massa, agafa 80 mínim i et durará més temps!

si, pero, crec jo que una 85-90litres li treura mes rendiment que no pas una de 77-80, peerque tinc una amiga que es va comprar una 77 com a segona planxa, i ara es vol pillar una de 86 perque no li acaba de nar be

ekualo dijo:
si, pero, crec jo que una 85-90litres li treura mes rendiment que no pas una de 77-80, peerque tinc una amiga que es va comprar una 77 com a segona planxa, i ara es vol pillar una de 86 perque no li acaba de nar be

tot depen del pes i de les condicions que volgui fer-la servir. jo per exemple com a més petita tinc la 3s 76 lts però en prou fèina la utilitzo dos o tres cops l'any, clar que jo peso 86 kg. jo la taula que més faig servir és la 3s 97 lts a l'hivern i després a l'estiu generalment la rocket 120 lts.

No havia vist els vostres comentaris!

Bueno primer que pesu uns 62kg aixi que poquet.

Hi ha una fanatic de 86L y laltre es de 77L... Condicions? Les que tenim per aqui a l'hivern (pero evidentment no m'hi ficare a llocs com Pals [aiba] )

Leucate, St. Cyprien, Port, Sant pere, Platja d'aro y sagaro, algun dia pel sud tambe caura...

😁

home amb 62 kg pots anar perfectament a 77 lts encara tens un marge positiu de 15. suficient fins i tot per drizar, això sí amb molt equilibri. Jo amb la taula que més utilitzo la 3s 97 lts m'en porto 11, per tant si ja tens taula "gran" pels dies normals, el meu consell es que vagis a per una freewave de 70 i pocs litres que li pots treure molt de profit.

penso igual que el Jordi. Per tramuntanes aniras molt més còmode amb 77 litres. Jo peso 65 i amb 84 l vaig sempre bastant passat, em vull comprar una 75...

Bueno, pues m'ho mirare! 77 o 86 litres, son 9 de diferencia nomes...

La de 77 va amb veles de 3.7m a 6m, la de 68 va am 4.2 fins a 6.5m... Tenint en compte que tinc una 5.8, una 4.7 i buscare una de 4m aprox la de 77 es bona opcio 😁

Si algun dia em compres una vela mes gran seria per anar amb una altra taula

Per ara he trobat aquesta: http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=40312

Pero em sembla que em decideixo ja per buscar de menys litres... la 77L posemi o si trobu un altre model tb es factible...

Per lo de tabla de wave o freewave encara no ho tinc clar

lluis!! l'has clavat!! molt bona eleccio!! jo tinc un amic que la te, me la va dexar provar, i vaig quedar marevellat, la vaig provar amb 77l i 86l, pq ell les te, i son una pasada!!

freewave sempreee!!

Volver