Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
ekualo dijo:molt bona eleccio lluis!!!
jordi, busco una taula per montar 4.5-4 metres i navegar, pero la tabou da curve me l'han dexat molt i molt be! pero es veritat, tampoc tanco portes a altres possibilitats, pero si que descarto les JP per fragils
de fet aquest any ell se la canvia per la 3S però la 86 lts per abarcar més rang de navegació.jordi-navata dijo:bona elecció Lluis de la fanatic newwave m'han dit coses molt bones, tot i que no l'he provat.
ekualo, per tramuntanades fortes, la meva opció és la 3S 76 lts, molt més ràpida i divertida que la Da curve molt centrada per surf.
per mi la 3S 76 lts és la millor taula que existeix per tramuntana forta per navegar a port o sant pere en que el surf no té prioritat, molt "xopi", amb molta ratxa... una altra cosa seria que la volguessis pels dies de tramuntana forta a Pals per surfejar amb bones ones... on després sí que seria una bona elecció la Da curve.
Lluis_CB dijo:Aviam nois, he trobat una oferta interessant!
Una Fanatic newwave 2007 80l, en principi molt pocs banys i per les fotos esta impecable! 600€
La tabla me la podrien portar dilluns a bcn perque el propietari es de fora pero vindra x aqui... que en penseu?
un pelet cara no?salvipardas dijo:Jordi, veig que valores molt bé les Tabou. Jo la veritat és que no tinc prou elements de judici ni nivell per pronunciar-me.
Però tu també tenies una C2, una freewave, m'equivoco?. Digue'ns què tal comparada amb altres models/marques i en quines condicions la fas servir.
Gràcies!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.