Dubte sobre taula onades o freewave (per adquirir)

Home amb una freewave tambe es pot saltar i surferjar, de fet la freewave 95 de fanatic segons els tests es una molt bona taula en surf.

Una freewave es un punt intermig entre wave i freestyle, agafo lo millor de les dos modalitats pero amb menys prestacions. Pero molt polivalent i es veu que tambe van moltbe! Seguire buscant!

En aquesta web que anuncia totalwind tens ofertes.
http://www.surfeadortarifa.com/tablas2mano.html

jo mestic mirant una planxa de 75-77litres per les tramuntanades fortes...i en concret, la tabou da curve

jo tinc una jp freestyle wave de 90litres, i no estic gens content amb ella, es molt dura i molt fragil a la vegada

Aviam nois, he trobat una oferta interessant!

Una Fanatic newwave 2007 80l, en principi molt pocs banys i per les fotos esta impecable! 600€

La tabla me la podrien portar dilluns a bcn perque el propietari es de fora pero vindra x aqui... que en penseu?

La ST té 100L. Perfecte per flotar amb el vent que sigui pero amb castanya es queda grossa!

La fanatic aquesta es de 80L y el rang de veles de 3.7 a 6 aixi que em vindria perfecte! (estic pensant en buscar una 3.7-4m pels dies de mes castanya) A mes esta impecable i la podria adquirir a bcn mateix! Tinc una opinio favorable pero tambe volia saber que en pensaveu! [saludo]

bona elecció Lluis de la fanatic newwave m'han dit coses molt bones, tot i que no l'he provat.

ekualo, per tramuntanades fortes, la meva opció és la 3S 76 lts, molt més ràpida i divertida que la Da curve molt centrada per surf.

per mi la 3S 76 lts és la millor taula que existeix per tramuntana forta per navegar a port o sant pere en que el surf no té prioritat, molt "xopi", amb molta ratxa... una altra cosa seria que la volguessis pels dies de tramuntana forta a Pals per surfejar amb bones ones... on després sí que seria una bona elecció la Da curve.

molt bona eleccio lluis!!!

jordi, busco una taula per montar 4.5-4 metres i navegar, pero la tabou da curve me l'han dexat molt i molt be! pero es veritat, tampoc tanco portes a altres possibilitats, pero si que descarto les JP per fragils

ekualo dijo:
molt bona eleccio lluis!!!

jordi, busco una taula per montar 4.5-4 metres i navegar, pero la tabou da curve me l'han dexat molt i molt be! pero es veritat, tampoc tanco portes a altres possibilitats, pero si que descarto les JP per fragils

la da curve és una taula que va molt i molt bé, però molt enfocada a onades i si no et dediques a onades la pots trobar lenta i fins i tot pesada, la 3S és més ràpida i polivalent, si no pregunta-li al meu cunyat que ell té la da curve i està fins els cullons de veure com m'el fulmino amb la 3S [risas] de fet aquest any ell se la canvia per la 3S però la 86 lts per abarcar més rang de navegació.

jo la 3S 76 lts la monto amb veles des de 3,2 (el dia més radical, més de 40 nusos, només he muntat tant petit un cop aquest any) fins màxim 4,5 pq jo peso 86 kg i si no està per 4,5 després ja paso a la 3S 97 lts per assegurar no queda penjat si baixa la tramuntana.

per tant per mi és la taula ideal per 4,5 - 4 que vols, jo de la 3s 76 lts n'estic totalmemt enamorat. si algún dia puges a port envie'm un privat i si vols, si podem coincidir te la deixo provar.

jordi-navata dijo:
bona elecció Lluis de la fanatic newwave m'han dit coses molt bones, tot i que no l'he provat.

ekualo, per tramuntanades fortes, la meva opció és la 3S 76 lts, molt més ràpida i divertida que la Da curve molt centrada per surf.

per mi la 3S 76 lts és la millor taula que existeix per tramuntana forta per navegar a port o sant pere en que el surf no té prioritat, molt "xopi", amb molta ratxa... una altra cosa seria que la volguessis pels dies de tramuntana forta a Pals per surfejar amb bones ones... on després sí que seria una bona elecció la Da curve.

Jordi, veig que valores molt bé les Tabou. Jo la veritat és que no tinc prou elements de judici ni nivell per pronunciar-me.

Però tu també tenies una C2, una freewave, m'equivoco?. Digue'ns què tal comparada amb altres models/marques i en quines condicions la fas servir.

Gràcies!

la dacurve 85 li vaig regalar al meu germa...i la vaig provar un dia amb 4.5 i em va agradar mes que la jp que tinc!! ara de cares a la primavera buscare f2 o tabou

Lluis_CB dijo:
Aviam nois, he trobat una oferta interessant!

Una Fanatic newwave 2007 80l, en principi molt pocs banys i per les fotos esta impecable! 600€

La tabla me la podrien portar dilluns a bcn perque el propietari es de fora pero vindra x aqui... que en penseu?

[loco] un pelet cara no?

salvipardas dijo:
Jordi, veig que valores molt bé les Tabou. Jo la veritat és que no tinc prou elements de judici ni nivell per pronunciar-me.

Però tu també tenies una C2, una freewave, m'equivoco?. Digue'ns què tal comparada amb altres models/marques i en quines condicions la fas servir.

Gràcies!

Ara bàsicament només navego amb Tabou i gaastra, gracies a que en xavi ha montat la botiga a port i com que normalment naveguem junts, és molt cómode arribar, agafar el material que volem ja montat i sortir en només 5 minuts d'arribar a port i a la mínima canviar de material, no tothom te la sort d'arribar i poder escollir entre unes 30 veles ja montades i unes 20 taules. [ojos2]

parlant de C2 jo tinc una freewave 108 lts que aquest any només l'he fet servir 2 cops a sant pere quan el vent no entrava a port.

en comparació a la tabou 3s 107 lts ltd carbono d'aquest any, diria que sortida planeig crec que surt una mica abans que la 3s, però en velocitat és una mica més ràpida la 3S (clar que això és molt subjectiu pq no he navegat mai el mateix dia amb les dues taules, ni amb cap gps o mesurador de velocitat, pel que em baso en sensacions que no tenen pq ser fiables), en facilitat de jibe millor la C2 marca molt bé el gir i és molt estable, capacitat de salt crec que millor la 3S tot i que la C2 també saltava molt bé, i maniobres més tipus freestyle nivell molt bàsic millor la C2, en general diria que la C2 és una taula més fàcil i dòcil mentres que la 3S és una taula més nerviosa i de reacció més ràpida sense ser gaire tècnica. Pel que fa a relació qualitat preu de compra en nou, doncs sincerament crec que millor C2 però clar després cal valorar tema de si vols vendre el teu material segona ma on les botigues generalment s'el queden i el valor de recompra de la C2 versus la Tabou de segona mà.

però evidentment C2 és una molt bona opció a valorar, jo no lamento tenir-ne una.

El meu rànquing personal, de marques que he provat en taules similars per ordre seria: Tabou, C2, Mistral, F2, JP, exocet. (no he navegat mai amb cap Fanàtic ni cap starboard ni cap rrd... per poder comparar)

Evidentment és un rànquing molt personal i segur que molta gent posa en primer lloc la JP i les tabou potser en l'últim lloc, per això si es pot cal provar el màxim de material possible, llogant-lo o demant-lo algún company, pq no forçosament el que va bé a un altre et pot anar bé a tú.

Volver