EQUIPO FREERIDE BARCELONA

Radjo por qué crees que mejor no bajar a menos de 120 litros?
Se pierden muchos días?
Hay una cosa que no tengo clara, un colega me ha comentado que se ha pillado una rocket 115 y que ahora le cuesta salir al planeo en días en los que el viento es justo o en las mismas condiciones en las que con su tabla de mas volumen si planeaba; entonces, puede que con una tabla de 110-115 no se planee en condiciones en las que si lo harías en una tabla de mas volumen?
También la manga será importante, no? Por ejemplo la jp xride 120 tiene menos manga que la futura 111 ...
Lo que seria una putada seria perder días por no ir pasado otros...
 
Es una putada pero si no hi ha per dos taules has de triar.
Si t'agrada el moviment pilla taula de 100 a 110l, si vols navegar més dies en condicions més trankis per sobra de 120.
Dilluns a Badalona jo anava just amb 94l i 6metros, el company Silent anava amb 6.3 i 105 i anava de puta mare. La gent que anava amb 120 i més de 7 metros anaven sobrats.
Has de triar!

Gas!
 
rpw dijo:
También la manga será importante, no? Por ejemplo la jp xride 120 tiene menos manga que la futura 111 ...


Y el peso: 6k(reales) vs 7.8kg (reales) y la rijidez: carbon vs fibra, y el doble concavo o plano....

En fin ya te dije estoy con radjo :

2tablas =95-100 y 125
1 tablas 115
 
Completament d'acord!!!
I segurament al final no hi ha tanta diferència entre 10 litres....Entre la futura 111 i la rocket 125 no hi ha gran difenència de messures:
FUTURA 240 X 68 ROCKET 245 x 69cm
Però una cossa: La idea original del post no era aconsellar taula...era respecte al Freeride en general....Encara que totes les opinions m´han vingut molt bé per poder triar bé....(crec que totes dues opcios 111 o 115-125) seran bones i dependrà d'ofertes...
la futura 111 es la que més m'agrada ara mateix.
Tu Erik quina pillaries? jejejjej
Gracies a tots!!!
 

Adjuntos

  • futura111wc.png
    futura111wc.png
    100,2 KB · Visitas: 730
la futura 111 versio carbon es una superbona opció! amb 7.5 y 5.7 + un sol pal i una sola botavara, podria ser la versió minima de material per barna.

Al meu club hi ha gent que navega amb 7.2 y 111 mentre jo vaig fort amb 90 y 5.8
 
not dijo:
la futura 111 versio carbon es una superbona opció! amb 7.5 y 5.7 + un sol pal i una sola botavara, podria ser la versió minima de material per barna

Algo així era la idea original del post !!Però es millor que done de si
 
not dijo:
la futura 111 versio carbon es una superbona opció! amb 7.5 y 5.7 + un sol pal i una sola botavara, podria ser la versió minima de material per barna.

Al meu club hi ha gent que navega amb 7.2 y 111 mentre jo vaig fort amb 90 y 5.8
Be, això si el raider te el nivell mínim per anar amb 110l sota els peus no? Ara ve quan demano per mi: a l'hiver vaig reciclar-me inicialment a escola i llogant: 1er dia 180l, a les 2 sesions 165l (c_llons..si que hi havia diferència. De cop i volta la taula era inestable).I finalment a les 5 sesions vaig comprar 145(tabou rocket) de la que estic satisfet. El problema ve ara i el que sembla que em sobra és taula a la que puja el vent per disfrutar.El pas a 125 del mateix model és suficient? Serà una bona decisió? Les dades(73-75kg /beach ok/water 30%/trabujada 10%/arnes ok/footstraps ok/planejar ok..rebotant d'onada a onada [Laie_22mini.gif]
 
joant dijo:
Les dades(73-75kg /beach ok/water 30%/trabujada 10%/arnes ok/footstraps ok/planejar ok..rebotant d'onada a onada [Laie_22mini.gif]

No he seguit tot el tema, però si realment fas el que dius, amb 75 Kg i per taula única jo seria valent i aniria per uns 100 - 110 L o inclus menys ... el water millorarà rapidament, la trabutjada no tant, però acabarà sortint, amb aleta gran planejaràs de conya amb 7 m o inclús una mica més, i amb aleta petita pots disfrutar amb un bon vent ...

Pensa-ho
 
josepmaria dijo:
joant dijo:
Les dades(73-75kg /beach ok/water 30%/trabujada 10%/arnes ok/footstraps ok/planejar ok..rebotant d'onada a onada [Laie_22mini.gif]

No he seguit tot el tema, però si realment fas el que dius, amb 75 Kg i per taula única jo seria valent i aniria per uns 100 - 110 L o inclus menys ... el water millorarà rapidament, la trabutjada no tant, però acabarà sortint, amb aleta gran planejaràs de conya amb 7 m o inclús una mica més, i amb aleta petita pots disfrutar amb un bon vent ...

Pensa-ho
Home josepmaria, edad de mentir ja no en tinc. Mancava una dada..48 espelmes el mes vinent. En forma , aixó si.Gracies per el comentari
 
Jo crec que estàs en la mateixa situació per lo que els comentaris son igual de bons si vas amb les mateixes condicions i sabent que amb menys volum el rang de veles es mes curt i que pot ser hi hauran dies de quedarte a terra...
Però no es pot tenir tot i toca triar!
 
Exacte, si pots mantenir la 145 ves a per una de poc de volum!!
( vaig a plantejar-me guardar dos taules amb una funda com hem van sugerir i tenir dos taules i fora problemes [big-laugh] )
...
 
josepmaria dijo:
joant dijo:
Les dades(73-75kg /beach ok/water 30%/trabujada 10%/arnes ok/footstraps ok/planejar ok..rebotant d'onada a onada [Laie_22mini.gif]

No he seguit tot el tema, però si realment fas el que dius, amb 75 Kg i per taula única jo seria valent i aniria per uns 100 - 110 L o inclus menys ... el water millorarà rapidament, la trabutjada no tant, però acabarà sortint, amb aleta gran planejaràs de conya amb 7 m o inclús una mica més, i amb aleta petita pots disfrutar amb un bon vent ...

Pensa-ho

Jo crec que amb algo que rondi els 110L. es mes que de sobres, per la meva experiencia de 135 a 94 he tingut poc problemes per acostumar-me. Si ja fas el water non ti preocupare.
L'altre tema a tenir en compte es per quins dies vols el material i amb quines veles, aixó es un altre historia!!!!

Gas!
 
La tabla ha quedado clara de 110 a 120 aproximadamente..
Las velas: seguro 6.5, 7.5 y, yo ya me he pillado un 490 para pillarme una 8.5 ( Gun sails rapid 8.6 creo), una sobre los 8.5 asegura buenos días en los que el viento esta justo, que penseu?
 
Una 8´6 sobre 120 litres es possible pero no massa comode, no crec que valgui la pena, sortiras igual que amb 7.5 o 7.9(gun-rapid) i 110 litres.

SI vols 8.5 per poc vent millor agafa una 130 amb 75 de manega, sino no val la pena pujar a 8.6 es mes pes i mes aparatosa en una taula de volum just per la vela.

Jo he tingut 122(72x233) amb 8.5(13 nusos) i vaig casi igual que amb la 110(69x230) i 7mts.(13-14 nusos)

Pero hi ha coses que les ha de probar un mateix... [bonk]
 
De moment no he pogut vendre la taula 144 i ara que ve l'hinern ho veig mes difícil així que ja me he pillat una 8.6
Si la venc igual tire cap a 122....
 
Volver
Arriba