.:: Eu solo digho que a rapasa non ten culpa ::.

Karlostorrado

Totalwind Supergurú
Mensajes
1.278
Puntos
0
Ubicación
Rias Baixas, Boiro
Bueno bueno, chover chove pero vamos aproveitar a surada ahora a barraña, onte sol e noroeste e oxe chuvia e sur...galicia, cada día me siento distinta cada dia mellor e mellor
 
Que caladinhos estades [roto2gay.gif] parade un pouco de navegar [meparto] [saludo]
Eu hoxe naveguei algo, as algas anduveron a tocalos ... pero para quitalo mono ben chegou
 
Aquí na illa tamen se navegou, éramos 5 velas e casi todos con 6m,eu por momentos pasado pero foi unha sesión cojonuda!!!!
O domingo tamen navegamos e madrugamos con nordes Andrea (Anciri...creo) con 7 e 7.2, salimos desde outra zona para ter mais sitio, a zona de lujo, aparcamento de sobra, zona de trimado con un césped cojonudo, no mar sin nada molestando, nin boyas,dornas e sin kiters atravesando as líneas esas por todolos lados....Anímense que somos poucos e sobra sitio!!!!
 
Pois aqui oxe con 7 m e slalom. Onte con con 5 e o domingo con 7 m. Vamos 3 días navegando seguidos, non mo creo jajajja. Mañan maiss
 
GonzaloAV dijo:
.... salimos desde outra zona para ter mais sitio, a zona de lujo, aparcamento de sobra, zona de trimado con un césped cojonudo, no mar sin nada molestando, nin boyas,dornas e sin kiters atravesando as líneas esas por todolos lados....Anímense que somos poucos e sobra sitio!!!!

Pues dime por donde es, aunque sea en privado. [cheer.gif]
 
E fácil, en vez de meterte para o bao como sempre continuas hasta a siguiente rotonda, colles a primeira salida, continuas hasta un Cruze que está a dereita no que vas ver unha nave grande o lado de unha casa de pedra....meteste por ese camiño e vas o lado da playa deixando a nave a izquierda e a playa a dereita.....sigues uns metros e Xa ves o sitio, e perfecto para nos!!
 
Ahí lo tienes Andres, ojo que hay algo de rocas por allí eh !! [saludo]
 

Adjuntos

  • Pantallazo.png
    Pantallazo.png
    1,1 MB · Visitas: 1.097
Ok, yo ya habia pensado alguna que otra vez en salir desde la playa que esta antes de ese almacen, e incluso desde la zona del puente despues de pasar el tunel.
 
Andresin dijo:
Ok, yo ya habia pensado alguna que otra vez en salir desde la playa que esta antes de ese almacen, e incluso desde la zona del puente despues de pasar el tunel.
Antiguamente soliamos montar justo en la salida del tunel o un poco mas hacia la izquierda pero salias muy encima del puente y tenias muy poco margen de ceñida.

Aquí una foto de Nipatas de hace ya unas decadas en esa zona. [porreta] [bonk]

522454_3646378643010_1993074955_n.jpg
 
Volver
Arriba