Finde 17-18

per deeeeeeeeu que es compleixi!

Cuadra finder, guru i meteosim... ha de ser així! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

11 de sw a Castas [neng] de moment el millor puesto, pero segur que es caga jiji

no ho se ara dona millor parte per dema´... [meparto] ens tindrem d'arriscar jo vaig cap alli tot i que está de sur....

Vent en directe..

Barcelona 12-15kn

Segons Baston…

Castelldefels 10kn
Vilassar 7kn
malgrat 7kn
Palamos 9kn
Pals 6kn
St. Pere 8kn

Disfruteu els que pogueu, jo mullo demà!

A veure si entra demà a Malgrat. Pel matí treballo, però a la tarda m'hi podria acostar. Sembla que se n'està anant la previ en orris, no?

A Castelldefels ha entrat molt fluix. Això sí, jo he navegat 3 horetes per la tarda planejant força, però a costa de pumpejar aprofitant les onades. Res de l'altre mon però ha estat bé per. Com ha anat més amunt?

x dema pinta be no?

no ho se avui al final ha entrat prou be, per 7.5 fortet, alguna estona he posat 6mts pero lo seu era 6.7. Fins a 20 nusos de ratxa pero també baixava a 13.

Coi d'esport! res una bona sesió de slalom , no era el que esperavem pero no ens podem queixar.

per dema
display_map.php

Per demà pinta raro, ho veig aponentat i tinc curiositat per veure que acava passant.
De tota manera jo demà no puc navegar, o sigui que seré un mer espectador del que acaba passant, però espero que bufi pels qui pogueu aprofitar-ho.

jo avui vaig a fer montanya, pero tambe tinc curiositat, jo crec que entrará fort una mica aponentat i ratxejat.

Sobretot al matí , pero no hem feu cas... segurament será un gran dia.

Molta sort els que navegueu avui!

Ahir Dissabte a Bcn per 8,5 i 122l slalom, hi ha hagut un moment que anava molt passat pero bon dia..

Dia raro, rarísimo en castelldefels, una rompiente de la jodidilla (no de las peores, eso si) ya de buena mañana, antes de que empezada a soplar, a a partir de las 10 ha ido subiendo y bajando todo el rato, desde nada hasta rachas de 23 nudos, yo ni corto ni perezoso he montado 8.0 y 160, si conseguías pasar la rompiente bien, pero en la racha pasadísimo y no he aguantado nada que todavía me duelen manos y brazos de ayer.

Saludos!

ayer en palamos le costo un poco pero acabo entrando para 6m, eso si racheado.
y hoy en malgrat 2h con 6m (un rato se iba con 5,4), paron total, y 20n de gregal!!! [sorprendido]
yo despues de quedarme tirado 2 veces sin viento entre los roles, decidi plegar, pero por lo visto el gregal (o lo que era eso) ha aguantado bastante!

not, era mi primera vez en malgrat, asi que te lo confirmo: eres un animal, salir alli en formula tiene cojones, con esta rompiente mata-velas (hoy una v6 7,5 de alguno del hangar de la playa...). [smilie=worship2.gif]

Hoy he estado arriba del montseny todo el dia soplando poniente fuerte , pense que habia sido un big day, ahora he visto el baston... que dia mas raro no? primero garbí , luego sur (que habrá levantado un buen mar) i finalmente marca rotada total a gregal con 25 nudos?

joer pues si debia ponerse un mar raro raro... [bonk] , hombre es posible que hoy hubiese mas rompiente de lo normal.
Hay dias que se complica entrar en formula , hace dos semanas uno clavo i rompió aleta.

Dices que han roto una v8 de 7.5? un chaval con una eagle 115?

Jo avui podia navegar a partir de quarts de 15h. He vist al Baston que a Malgrat marcava 14 nusos Sud-Nord-est, i que a Cabrera només 11 nusos de sud-oest. Ja anava cap a Malgrat quan he vist que a Llavaneres entrava un bon vent, de manera que he decidit quedar-me prop de casa, a Cabrera. Quan he arribat el busca marcava sud-oest de 17 fins a 23 nusos, però en 5 min ha parat en sec i els 4 que hi havia a l'aigua no podien ni fer el waterstart. Estava cada vegada més aponentat, molt ratxejat, i el mar més mogudet que com està de costum a Cabrera. Total, que no he muntat i me n'he tornat cap a casa. Avui que volia ficar-m'hi, després de 6 mesos sense navegar .... Espero que vinguin altre cop bons garbins de veritat, i en caps de setmana que no treballi.

Almenys veig que he fet bé de no tirar cap a Malgrat. Si estava tan rato i hi havia tanta trencant, segur que no m'hi hagués ficat.

otia que mala suerte , creo que ya ha roto dos o tres mastiles con vela grande... estará contento... [bonk]

EN fin parece que al final el dia bueno fué el sabado....

Si que me han comentado que la rompiente no era excepcional pero el dia un poco guarro y claro salir sin viento es complicado... [bonk]

Navegar con sur es lo peor en malgrat , mal orientacion para las olas y malo para entrar y salir.

Volver