salvipardas dijo:
Bravo!!! No podia fallar :mrgreen: Si hi ha fotos ens agradarà moltíssim veure-les.
salutacions i fins aviat,
salvi
:mrgreen: :mrgreen: Bones,perdoneu la tardança,
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
Tal dia com va ser el diumenge 26/5/2008 vaig anar a casa de radjo a les 7:23 per recollir-lo,vam montar el material i varem sortir cap a Trabu,
![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
a mes del material portavem les ganes de navegar com boixos,
![sorprendido [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif)
pel cami veiem que bufa bastant pel Delta!!!!!
i dubtem si montar 5.7 o 4.2,pero.....quan arribem montem totes dues veles
radjo va montar la 4.6 amb una Kombat de 96,brutal!!!!!
va arribar a l'aigua amb una mica d'esforços pero va arribar,bufava d'allo mes be!!!!varem calcular que entraven uns 30 nussos amb ratxes de 35 nussos,posa la taula al aigua,aixeca la vela i beach perfecte,va sortir planejant al moment!!!!!
jo mentrestant estava mirant a veure com anava montant la 5.7,ho veig una miqueta (pero no molt) fort per 5.7,
![loco [loco] [loco]](/foro/smilies/loco.gif)
radjo torna per tensar una mica mes la vela i aprofito per demanar-li com anava amb 4.6,la seva resposta ve ser contundent,"voy pasado de vela y un poco de tabla,que pena no haber traido una vela mas pequeña y la Evo".Jo sense dubte aniria pasadissim amb 120l de la JP,pero...s'han de tenir un parell de ..... i ficar-se'n a l'aigua amb 120 o 200;vaig montar la Neil Pryde Alpha 4.2 (la vela mes petita que portava),monto pero amb la botavara massa dalt,vaig sortir amb aquest inconvenient amb un beach perfecte,em dono comte que n'hi ha una mica d'ones a uns 50 m del segon banc de sorra,vaig com les cabres sense els peus als foot's,
la taula agafa la primera rampa (uns 0,50 cm) i puja res uns 5 cm del aigua,be,bon aterratge,s'enfila cap a tres ones mes endavant,una mica mes grosetes ja que hi era prop del segon banc de sorra,un altre cop la taula cap amunt!!!!!!!
aquest cop es va aixecar un 20-30cm mes o menys de l'aigua,
sense els peus als foot's
![loco [loco] [loco]](/foro/smilies/loco.gif)
l'aterratge be pero un metre mes endavant a capbussar-se'n,intento water amb la botabara alta,ho aconsegueixo,pero amb la ratxa,al aigua!!!!.Despres de un quart vaig arribar a l'orilla i vaig baixar la botabara i aprofito per donar-li un mos a l'entrepa de llom amb beacon,veure una mica de coca-cola i tornar a l'aigua amb mes força,ha baixat una mica (25-27 nussos) amb unes ratxes de 30 o mes,comprovat amb un anemometro que portava un kiter que ni tan sols va sortir!!,plou una mica i penso...a l'aigua s'esta mijor,mentrestant radjo fent bordos com un boig i trabutjades perfectes!;em fico a l'aigua,beach perfecte,començo a planejar com un boig nomes sortir,peus dins dels foot's,
![ojos2 [ojos2] [ojos2]](/foro/smilies/ojos2.gif)
si,si,peus en els foot's,nova experiencia,increible!!!!la taula com boixa i jo planejant a lo bestia!!!!radjo tornat,jo anant,tot per nosaltres dos i un parell de kiters que no es movien de la platja,uns quants mes a la sorra mirant-nos al·lucinats!!!!
somels amos del spot,com boixos un parell d'hores!!!!
plovent!!!!
i com no podia ser d'un altre forma,disfrutant,radjo es true el mono de tants dies sense navegar i jo per fi fico els peus als foot's amb ganes de tornar-los a ficar;de sobte,el vent,para de cop,radjo ja estava a la costa i jo tornant,desmontem les veles i radjo surt a fer una volta amb la 120 i la vela de 5.7,mes aburrit que una ostra!!!!pobre!!!!
![bonk [bonk] [bonk]](/foro/smilies/bonk.gif)
comencem a desmontar alla a les 3:15 mes o menys,carreguem el cotxe i ens anem amb un bon sabor de boca,una miqueta agre per que aquesta sesio s'ens ha quedat una mica curta pero sabem de ben segur que el proper cop durara mes!!!!ens despedim de Trabu fins la propera,esperem que aquest cap de setmana!!!!ah! amb la bateria del MP4 carregada es clar!s'han de fer fotos.Aixi que haurem d'esperar....fins aviat!!!!.
P.D Aquestes son les vivencies d'un parell que estan sonats pero disfruten amb el que fan.