Finde 24 i 25

caRRera dijo:
Demà intentaré fer la meva primera navegada com a pare de familia. A veure si pillem a Barcelona

Felicitats!!nomes per aixo ja ha de entrar a Barna. [heavy] [heavy]

JP 120lx-cite,F2 sputnik,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Born to windsurf!!!!!!!!!

ekualo dijo:
ei bones a tots!!

enu...soc nou x aki, pRo normalment navego x platja aro, ke tal ho veieu per aquet finde¿?

crec que sino plou pot entrar be i si es mira el windfinder diu que entrara

bON vent!!

Benvingut! Jo a vegades tb navego a platja d'aro, per lliure, surto des de l'espigó (si veus una ezzy, sóc jo). Bé... la situació sembla que és molt inestable i amb risc de tempestes... que hi hagi sort per a tothom!

Bon cap de setmana gent!!!

Una mica de tot, sobretot sol. Vent massa just pel matí, he decidit esprar i per ara a punxat del tot... aviam si per la tarda...

Triunfo total en el delta del ebro en trabucador el domingo con vela de 4.5m y pasado desde las 10 hasta las 14.00h. ya se sabe, hay que seguir la estela de riky allí nos fuimos los dos a navegar bajo la lluvia.

saludos y buen viento

radjo dijo:
Triunfo total en el delta del ebro en trabucador el domingo con vela de 4.5m y pasado desde las 10 hasta las 14.00h. ya se sabe, hay que seguir la estela de riky allí nos fuimos los dos a navegar bajo la lluvia.

saludos y buen viento

Sois unos cracks [platano2] [neng] [qpasaneng2]

Dissabte a saga es va intentar... pero res, centenars de meduses tranparents, onada, platja amb poca sorra (com es nota que ha passat un temporal de llevant...) i poc vent. Es va intentar. Diumenge es veu que a les 8 molt vent, i mes tard nomes pluja....

[crybaby]

parece ser que el fin de semana que viene otra vez a navegar bajo la lluvia, por lo menos las velas se dessalarán y no hay que aclarar el material cuando llegas a casa....

mientras haga viento la lluvia da igual...

En trabu hay algo de previ para el sábado aunque todavía queda tiempo para que se aclare más el panorama...

salvipardas dijo:
Bravo!!! No podia fallar :mrgreen: Si hi ha fotos ens agradarà moltíssim veure-les.

salutacions i fins aviat,
salvi

:mrgreen: :mrgreen: Bones,perdoneu la tardança, [muro] [muro] Tal dia com va ser el diumenge 26/5/2008 vaig anar a casa de radjo a les 7:23 per recollir-lo,vam montar el material i varem sortir cap a Trabu, [heavy] [heavy] [heavy] a mes del material portavem les ganes de navegar com boixos, [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] pel cami veiem que bufa bastant pel Delta!!!!! [heavy] [heavy] [heavy] i dubtem si montar 5.7 o 4.2,pero.....quan arribem montem totes dues veles [loco] [loco] [loco] [loco] [bonk] [heavy] radjo va montar la 4.6 amb una Kombat de 96,brutal!!!!! [heavy] [heavy] [heavy] va arribar a l'aigua amb una mica d'esforços pero va arribar,bufava d'allo mes be!!!!varem calcular que entraven uns 30 nussos amb ratxes de 35 nussos,posa la taula al aigua,aixeca la vela i beach perfecte,va sortir planejant al moment!!!!! [ojos2] [ojos2] [ojos2] [heavy] jo mentrestant estava mirant a veure com anava montant la 5.7,ho veig una miqueta (pero no molt) fort per 5.7, [loco] [loco] [loco] radjo torna per tensar una mica mes la vela i aprofito per demanar-li com anava amb 4.6,la seva resposta ve ser contundent,"voy pasado de vela y un poco de tabla,que pena no haber traido una vela mas pequeña y la Evo".Jo sense dubte aniria pasadissim amb 120l de la JP,pero...s'han de tenir un parell de ..... i ficar-se'n a l'aigua amb 120 o 200;vaig montar la Neil Pryde Alpha 4.2 (la vela mes petita que portava),monto pero amb la botavara massa dalt,vaig sortir amb aquest inconvenient amb un beach perfecte,em dono comte que n'hi ha una mica d'ones a uns 50 m del segon banc de sorra,vaig com les cabres sense els peus als foot's, [loco] [loco] [loco] [loco] [loco] [loco] [heavy] la taula agafa la primera rampa (uns 0,50 cm) i puja res uns 5 cm del aigua,be,bon aterratge,s'enfila cap a tres ones mes endavant,una mica mes grosetes ja que hi era prop del segon banc de sorra,un altre cop la taula cap amunt!!!!!!! [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] aquest cop es va aixecar un 20-30cm mes o menys de l'aigua, [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] sense els peus als foot's [muro] [muro] [muro] [sorprendido] [sorprendido] [loco] [loco] l'aterratge be pero un metre mes endavant a capbussar-se'n,intento water amb la botabara alta,ho aconsegueixo,pero amb la ratxa,al aigua!!!!.Despres de un quart vaig arribar a l'orilla i vaig baixar la botabara i aprofito per donar-li un mos a l'entrepa de llom amb beacon,veure una mica de coca-cola i tornar a l'aigua amb mes força,ha baixat una mica (25-27 nussos) amb unes ratxes de 30 o mes,comprovat amb un anemometro que portava un kiter que ni tan sols va sortir!!,plou una mica i penso...a l'aigua s'esta mijor,mentrestant radjo fent bordos com un boig i trabutjades perfectes!;em fico a l'aigua,beach perfecte,començo a planejar com un boig nomes sortir,peus dins dels foot's, [ojos2] [ojos2] [ojos2] si,si,peus en els foot's,nova experiencia,increible!!!!la taula com boixa i jo planejant a lo bestia!!!!radjo tornat,jo anant,tot per nosaltres dos i un parell de kiters que no es movien de la platja,uns quants mes a la sorra mirant-nos al·lucinats!!!! [heavy] [ojos2] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] somels amos del spot,com boixos un parell d'hores!!!! [heavy] [heavy] [heavy] plovent!!!! [ojos2] [ojos2] [heavy] [heavy] [heavy] i com no podia ser d'un altre forma,disfrutant,radjo es true el mono de tants dies sense navegar i jo per fi fico els peus als foot's amb ganes de tornar-los a ficar;de sobte,el vent,para de cop,radjo ja estava a la costa i jo tornant,desmontem les veles i radjo surt a fer una volta amb la 120 i la vela de 5.7,mes aburrit que una ostra!!!!pobre!!!! [bonk] [bonk] comencem a desmontar alla a les 3:15 mes o menys,carreguem el cotxe i ens anem amb un bon sabor de boca,una miqueta agre per que aquesta sesio s'ens ha quedat una mica curta pero sabem de ben segur que el proper cop durara mes!!!!ens despedim de Trabu fins la propera,esperem que aquest cap de setmana!!!!ah! amb la bateria del MP4 carregada es clar!s'han de fer fotos.Aixi que haurem d'esperar....fins aviat!!!!. [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

P.D Aquestes son les vivencies d'un parell que estan sonats pero disfruten amb el que fan.

JP 120lx-cite,F2 Sputnik 88l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Felicidades Riky y Radjo, espero no perderme la proxima, aunque lo cierto es que yo cono 15-18 nudos tengo más que sufiente que si no el cuerpo luego se "rompe" [goofy]

Como este viernes voy a trabajar por Tarragona espero escaparme a Trabu si hay previ.

molt be riky i compañia, sou el putos amos, tens una sort que es massa, has provat de jugar a la loteria o de montar una web per previssions al trabu, jajaja, windriky...... crec que tens futur,

A veure la prebi d'aquest finde i tenim sort, sino montem una escapada al trabu.

Riky, enhorabona per nou pas en aquest mon. canvia totalment porta el peus al foosttraps [heavy] [heavy] [heavy]

carli dijo:
molt be riky i compañia, sou el putos amos, tens una sort que es massa, has provat de jugar a la loteria o de montar una web per previssions al trabu, jajaja, windriky...... crec que tens futur,

A veure la prebi d'aquest finde i tenim sort, sino montem una escapada al trabu.

Riky, enhorabona per nou pas en aquest mon. canvia totalment porta el peus al foosttraps [heavy] [heavy] [heavy]

:mrgreen: :mrgreen: Com ho saps!!!una cosa es anar plenejant controlant la taula i l'altre molt diferent sense controlar-la,vaig seguir el consell de dos bons companys de navegacio com son radjo i l'€nric,barrejat amb uns consells que me va donar Salvi,tot barrejat ha fet una combinacio increible en el meu avançament windsurfista,jejeje,encara probare un altre consell donat per en radjo que m'anira mijor per peu del darrere [heavy] [heavy] [heavy] a veure que s'apunta la propera baixada cap a Trabu.Per cert el consell (personalment penso que es mijor,es bo pero em sembla que el fare servir sempre,m'agradat)es trure un dels dos foot's del darrere i deixar nomes un i centrat,avançat i si no es pot,deixar nomes un;es que em va pasar una cosa molt curiosa,els nervis i la emocio de anar tant rapid,quan anava a ficar el peu del darrere el segon cop,el vaig ficar si molt be pero en el foot contrati es a dir anava amb un peu ben ficat i l'altre el portava a la amura contraria trepitjant el que tenia que fer servir!!!no se una cosa molt rara pero divertida,jejeje,doncs be a veure si ens veiem!!!!. [loco] [loco] [loco] [heavy] [heavy] [big-laugh] .
Per que us feu una idea de com anavem us deixo una foto de com anavem tots dos!!!

fin_000.jpg

JP 120lx-cite,F2 sputnik,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

I was born for windsurf!!!![/quote]

lluis_lovewind7 dijo:
Ricky, alla on vas tu fa vent! Puja a sagaro ara mateix!! [bonk]

Tinc que pujar cap a Saga,t'ho vaig prometre,et recordes????jejeje, [aiba] [aiba] de veritat,vull pujar,Saga encara em deu una navegada com els homes de veritat!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [muro] [muro] no pateixis que anire,per cert que tal us va anar aquest cap de setmana?tinc entes que va entrar bastant be per alla no????un llevantet???? [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] a veure la previ com pinta per el cap de setmana del 7/6/2008;podriem fer una trobada per Platja d'aro oi?o Saga?s'ha de plantejar de fer-la ja que encara queda alguna cosa de vent...vinga fins aviat!!!! [saludo]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

I was born for windsurf!!!![/quote]

lluis_lovewind7 dijo:
Aquest cap de setmana a S'Agaró va ser una merda de dimensions extraordinaries! [aiba]

Tranquil,si no m'equivoco el diumenge dia 1 tens previ per Platja d'Aro de mes de 10 nussos,aixo a la previ fluixeta i amb pluja,pot ser que plovi,pero depen molt del que faci aquesta setmana,anim!!aviat sortiras com un campio,com l'ho que ets!!!

JP 120lx-cite,F2 Sputnik 88l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Volver