FOTOS ENXEBRES

Juancho el domingo en puebla
u6utypyh.jpg
 
juanchovs dijo:
Tengo un stock de 6 salvaproas "acme" a modo de recambio, nuevas a estrenar. Interesados, contactad conmigo. Mano de santo... [meparto]

A mi guardarme dos [platano] [platano] .

Pongo 2 fotos mas, una editada por Juanp y todas sacadas por la misma fotógrafa [heavy]. Todas del domingo por la mañana en Puebla
 

Adjuntos

  • DSC_0439-001.JPG
    DSC_0439-001.JPG
    52,6 KB · Visitas: 1.025
  • Fondo.jpg
    Fondo.jpg
    53,1 KB · Visitas: 1.020
Ostras...yo la primera foto no la viera ...pero que hago agarrando a si la vela [fcp] [fcp] ...El resto de fotos [platano] [platano]
 
A ver q me animo:
Foto do ano 95. Unha mañá, un dia de semana de febreiro na lanzada (cando na universidade non pasaban lista, como se fai agora, e se podia faltar a vontade). Solito en el agua y acojonado.

Unha fanatic mamba (durme no garaxe), unha vela up de 4.0 (ainda a uso), unha botavara up (ainda tamén en uso) e un arnés (q creo q vai volver ser usado pq eu era o idiota q paseaba onte por cesantes buscando un arnés q esquencera este martes nun muro; e non o topei)
Ver archivo adjunto ültima_proba_20140611T111947.pdf
 

Adjuntos

  • Pantallazo.png
    Pantallazo.png
    119,4 KB · Visitas: 870
xcbe dijo:
A ver q me animo:
Foto do ano 95. Unha mañá, un dia de semana de febreiro na lanzada (cando na universidade non pasaban lista, como se fai agora, e se podia faltar a vontade). Solito en el agua y acojonado.

Unha fanatic mamba (durme no garaxe), unha vela up de 4.0 (ainda a uso), unha botavara up (ainda tamén en uso) e un arnés (q creo q vai volver ser usado pq eu era o idiota q paseaba onte por cesantes buscando un arnés q esquencera este martes nun muro; e non o topei)
Coño Xacobe, eras ti o que me preguntou polo arnes!!!, eu son o que che dixo que lle preguntaras a Toño, mira ti. [fcp] [bonk] Bueno, a ver si hay sorte e aparece e sinon pois a andar con ollo a ver si se lle da por aparecer a alguen con el posto. [sherlock.gif]

Esa foto da Lanzada esta moi moi guapa, acordome perfectamente desas velas UP ou Paia Sails e tamen da Fanatic Mamba, eu teño unhas cuantas reliquias e de Fanatic teño a Lite Boa. Si era no mes de febreiro e con nordestada forte, como se pode ver na foto, debia de facer un frio de carallo eh, e mais si me dis que era pola mañan, tamen vese que habia boas ondas.
Oes, si tes mais fotos non dubides en poñelas por aqui, a min encantame ver fotos detas "antiguillas" [ojos]

Saudiños !! [saludo]
 
Que pequeno e o mundo!
Eu son o que estivo a falar contigo e che indiquei onde era o "chiringuito" de Orestes.

A foto está caralluda [heavy]
 
Volver
Arriba