Garbí-Poniente a la vista..

silent dijo:
Malgrat-pilona con 5.3 muy fuerte al final y olones importantrs, muy guapo.

Jarl!!!!

5.3 si jo no podia amb la 5.2... al club ham arribat amb mes de 30 nusos a les 16h apx... gent amb 4.7 i passats. Aixó si bones onades, un dia guapo guapo!

Home a estones hagues preferit portar la 4.5, pero s'aguantava be. Pot ser que bufi mes al club que a la pilona? 30 kt em sembla molt, potser alguna punta... Segons el busca el max ha estat 22kt de mitja a les 16h que just es quan jo entrava a l'aigua.

Llevo 3 días aguantando el ponente con 130L y una combat 5.3... ya va siendo hora de bajar de litros.. jijiji!
Si mañana entra otra vez serán 4 días, será que tendremos una primavera de película? [platano] [platano] [platano] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]
Empiezo a buscar tabla de 100 litros, programa tirando a wave. Que no quiero salir directo a la luna cada vez que entra la racha.

radjo dijo:
Por que vais a la pilona y no al club? Dondesta a la izda o la derecha? Del club?

Hay mas ola y un par de bancos de arena que levantan ola, bacheada por el choppy, corta y con viento onshore, pero ola al fin y al cabo. Excelente para saltar, con maña se puede surfear. Viento no se si mas, menos o parecido.

Esta como 1 km al sur, avinguda dels pins, hay que pasar por debajo la via del tren por un paso.

I el mes important , no hi ha kiters....

De tota manera , en la epoca que van posar el club van triar el lloc perque era el millor punt de vent, entra mes, sempre que fem travesies fins la pilona cuan arribem allí el vent baixa. També llavors hi havia bancs de sorra al devant del club.

Clar que amb vents com els de ahir que mes dona que baixi una mica... [big-laugh]

El baston te puntas de 29, i ja vas veure que el que feia a terra era 5 (o mes) nusos menys que a dins... jo no podia amb la 5.2, clar que també diua 95l

Baston no marca be enlloc jejeje, al bunker marca fatal com a minim.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2

Home jo mes aviat diria , que marca malament amb els vents de terra... a sant pere la trmauntana, a castelldefels els ponents, a malgrat ahir no es que marques malament sino que a la sorra hi teniem 20 nusos o 25 i a dins 30 o mes.

A vilassar marca perfecte, i a riumar i trabu també no?

A riumar, algo menys crec. Pero a Castellfels ho marca tot malament, inclos el garbi my friend.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2

Hoy otro gran dia en Castelldefels, con 6m i quad de 92ltrs. Olitas considerables [windsurfing.gif]

alextxell dijo:
Hoy otro gran dia en Castelldefels, con 6m i quad de 92ltrs. Olitas considerables [windsurfing.gif]

Bueno bueno... con 6 los "radicales", los normalitos ibamos estupendamente con 5.3, y un rato pasado! Gran dia con grandes olas que me han costado dos pilladas tremendas en la rompiente engulle-winsurfistas, pero que permitian volar a la minima e intentar surfear (si intentar....)

Jo també vaig disfrutar com un enano a Castelldefels... al principi molt fluix, despres perfecte, mes tard passat amb la 5.2.

Però vaja, que es un Spot que li has d'agafar carinyo, entenc que molta gent el tingui com incomode. A mi m'encanta tot i que molts cops tinguis que aprofitar la ratxa per sortir i tornar i cenyir a peu... a mi m'agrada.

M'agrada inclus patir per passar aquesta trencant :) i trobar-ter desventat just al mig de la trencant... no se té el seu encant.

Ahir bon dia, bons salts i algunes surfejades :)

Alguna foto ha salido del sabado...
win.jpg

alextxell dijo:
not dijo:
algo pasa en castefa..... [goofy]
[smilie=gaydude.gif] [smilie=gaydude.gif] pues hoy ha caido otra con 6 metritos i 92ltrs a ultima hora, ya van 4 dias seguidos d vent a Castelldefels [smilie=gayfight.gif]

Tu no tienes verguenza!...

Hasta que hora se puede navegar (por la luz)? Salgo a las 17:00 y parece que hay previ de poniente a ultima hora, aunque ves a saber. ((esto de navegar [aiba] ... cuanto más tienes más quieres.. [big-laugh] ))

Jo tambe plego a les 5, el que pasa que alguns dies (els bons) em puc escapar, fins a les 7 es pot navegar sense problemes. De totes formes canvien la hora en breu.

Volver