Sí sí, efectivament, era un d'aquells dies tontos en què el garbinet no acaba de pujar perquè el cel estava tapat.
Vaig estar buscant el planeig amb 6.5 i no hi havia manera. Em faltava mig metre més com a mínim. Quan va venir el Riky vaig sortir primer amb la seva JP de 120 litres i la seva 7.5, i anava de fàbula.
Penso que aquesta JP del Riky a tu t'aniria molt bé i al Riky li aniria millor més volum (ell pesa 85 kg) per a dies com aquest en què el vent no supera els 12 nusos. Podríeu fer la prova i intercanviar-vos les taules una temporada (és un suggeriment, no t'ho prenguis com una intromissió ;-) )
La diferència amb 7.5 entre la JP 120 i la meva c2 115 és bàsicament que la JP sortia al planeig més fàcilment i abans, per una simple qüestió de volum), però la c2, un cop arrencada al planeig, es demostrava més viva, més ràpida, més maniobrable i molt menys propensa al spin out... crec que porto 40 d'aleta.
La JP té un comportament molt noble... és veritat que va molt enganxada a l'aigua i pot aguantar molt de vent... jo crec que és pel seu pes, no precisament lleugera, comparada amb les c2. Però segons com el pes de més pot operar com un aventatge, fent la taula més "mansa".
Teories...
Salutacions i fins aviat!
salvi