Kedada.....

A veure, els dies marcats al calendari serien l'11 i el 20. És així?

I el lloc preferent, Eole. Ok?

Per mi està bé. Esperem que a la majoria us vagi bé...

fins ara!
salvi

salvipardas dijo:
A veure, els dies marcats al calendari serien l'11 i el 20. És així?

I el lloc preferent, Eole. Ok?

Per mi està bé. Esperem que a la majoria us vagi bé...

fins ara!
salvi

Si,exactament aixo,per mi ja esta be.

Hla jo '11 impossible faig una escapadeta amb la dona cap a Mallorca ( vols barats amb vueling, + okupa a casa de uns amics) aprofitant el pont, pero el 20 segur que pujo. aixi que el 20 compteu amb mi
Salutacions i bon windsurf

salvipardas dijo:
Ja et tinc la superfunda preparada Riki... Jo te l'ensenyo i ja em diràs. Sense compromís.

Demà si bufa a Barcelona ja us enviaré un missatge... [heavy] Espero que pilleu una bona garbinada!

Ok Salvi,igual em quedo a navegar per la Base,radjo no contesta,vam parlar ahir pero encara no m'ha dit res mes,anire a veure al Gabi alla 12:45-13 hrs,ja en te la taula preparada,asi que vaig a recollir-la,no se si sortire d'alla o em quedo a la base,si et veig segur que em quedo,tu a quina hora aniras?

Doncs sí, el Riky ens ha vingut a visitar a la Base. Ha estat un dia molt fluix... sort que el Riky portava la 7.5 i hem pogut salvar el dia.

I ara, preparats per la kedada... si no pot ser aquest finde, serà el pròxim.

Tremola Eole!!!!

salvipardas dijo:
Doncs sí, el Riky ens ha vingut a visitar a la Base. Ha estat un dia molt fluix... sort que el Riky portava la 7.5 i hem pogut salvar el dia.

I ara, preparats per la kedada... si no pot ser aquest finde, serà el pròxim.

Tremola Eole!!!!

Salvi, ¿que tal va tu C2 115 con vela 7.5?

¿Que aleta llevabas?

¿Conseguieste mantener todo el rato el plano?

Yo cometí un error, salí con 6.1m pensado que iba a subir, conseguia planear a ratos pero constantemente perdia el planeo. Me dio pereza salir para cambiar por la 7m ya que tampoco tenia claro si con la 7 hubiera ido y hay que nadar un rato hasta llegar a la rampa, con SW el mismo edificio del CMV tapa el vinto y es necesario salir y entrar nadando con el material unos 60 m

Sí sí, efectivament, era un d'aquells dies tontos en què el garbinet no acaba de pujar perquè el cel estava tapat.

Vaig estar buscant el planeig amb 6.5 i no hi havia manera. Em faltava mig metre més com a mínim. Quan va venir el Riky vaig sortir primer amb la seva JP de 120 litres i la seva 7.5, i anava de fàbula.

Penso que aquesta JP del Riky a tu t'aniria molt bé i al Riky li aniria millor més volum (ell pesa 85 kg) per a dies com aquest en què el vent no supera els 12 nusos. Podríeu fer la prova i intercanviar-vos les taules una temporada (és un suggeriment, no t'ho prenguis com una intromissió ;-) )

La diferència amb 7.5 entre la JP 120 i la meva c2 115 és bàsicament que la JP sortia al planeig més fàcilment i abans, per una simple qüestió de volum), però la c2, un cop arrencada al planeig, es demostrava més viva, més ràpida, més maniobrable i molt menys propensa al spin out... crec que porto 40 d'aleta.

La JP té un comportament molt noble... és veritat que va molt enganxada a l'aigua i pot aguantar molt de vent... jo crec que és pel seu pes, no precisament lleugera, comparada amb les c2. Però segons com el pes de més pot operar com un aventatge, fent la taula més "mansa".

Teories...

Salutacions i fins aviat!

salvi

salvipardas dijo:
Penso que aquesta JP del Riky a tu t'aniria molt bé i al Riky li aniria millor més volum (ell pesa 85 kg) per a dies com aquest en què el vent no supera els 12 nusos. Podríeu fer la prova i intercanviar-vos les taules una temporada (és un suggeriment, no t'ho prenguis com una intromissió ;-) )

salvi

Sí estic totalment d' acord, de fet l' hem estat parlant, l' unic problema es que he posat a la venda la meva C2 i si la te ell no la puc ensenyar.

Enrike dijo:
salvipardas dijo:

Sí estic totalment d' acord, de fet l' hem estat parlant, l' unic problema es que he posat a la venda la meva C2 i si la te ell no la puc ensenyar.

salvi

€nrique,eso ya no es culpa mia,por que no te la guardas y si entra poco viento la sacas y mientras navegas con la otra y te compras algo de 100-105 para ir abriendo boca?,sabes que siempre que hemos salido a navegar y me has pedido la JP te la he dejado sin problemas no?,asi podrias mejorar tu nivel,(no te lo tomes a mal,tampoco tengo tanto nivel como para decirlo de esa forma,perdona me ha salido asi),yo con la tuya mejoro tambien el mio y cuando entre un poco mas fuerte sales con la de 100-105,tienes un amplio abanico de posibilidades de navegar,yo tambien y encima salimos ganando los dos.No se,es una idea,ya me diras,ya sabes que el 11 la sacaras a pasear y espero que con la 4.7,jejeje,si no a probar la 6 nueva que todavia ni he estrenado,por cierto,ayer la vio Salvi y pienso (ya que lo hago alguna vez... )que le gusto bastante,jejeje,tiene una pinta......la tenemos que probar,jejeje.Ya me diras ok?

Volver