rikywave
Totalwind Gurú
carli dijo:perdoneu, he estat desconetat, tema internet em fallava, ja que ho vaig proposar jo el tema de la kedada em fastidieu quedar els quatre dies del pont, no podria ser aquest cap de setmana 6-7 o el 20-21 el pont el tinc preparat per anar a almanarre i ja ho tinc reservat tots el dies amb la dona.
Sino pot ser dons u podriem posar per el 11 aixi de passada per leucate paro per navegar.
SAludos![]()
Perdona Carli,no sabiem res,pero podem fer dues coses,sortir el 11 i pares a fer un KitKat a l'aigua,o si no pots parar doncs jo puc pujar tots dos el 20-21 i el 11.Per cert Eugeni hem de parlar seriosament,desde aquell dia a Saga et tinc que donar una cosa,i ara em podras dir de tot pero si cal tels fico al neopre,jejeje.Per mi tots dos van be,ara la resta no ho se com els anira,pero el 11,(sense mirar cap previ)ja et dic que bufara de valent a Leucate,ja comencen a entrar alguna brisa marina per Barna....aixo em fa pensar que tindrem un hivern mogut,si no es Leucate l'Ampolla tambe esta molt be,mijor que Trabu i a sobre amb restaurant,jejeje,ja en tenim un spot mes,jejeje,fins aviat!!!