La santísima setmana...

Acabo de llegar de castelldefels, se ha puesto fuertecillo, 20-25 nudos y unas olitas interesantes, a parte de la habitual rompiente; y yo fiandome de la previ de 15 nudos para la mañana solo he llevado la 6.9, un solo bordo he aguantado, pero no ha estado mal, buena planeada por primera vez con la 118 y un doctorado en waterstart, que por primera vez me ha resultado mas fácil que drizar.

Saludos

A platja d'aro, primer x 6.4, dspres per 5.3 i finalment per 4.2! Un bon entreno per dema am la
La tramuntana!!!
Yuhuuu

silent dijo:
19 kts a Malgrat
12 a Cabrera
14 a Castelldefels
13 a Palamos

I jo currant fins les 15h... [muro] [muro] [muro]

A malgrat hi haurá onades?

Com t'has posat!!!!! [platano] t'he vist disfrutant quan he marxat a les 5, ostres que be que navegueu alguns...

avui ha estat un dia per enmarcar, encara que m'agradaria tenir mes nivell per no anar tan apurat..

A les 12 he pogut navegar una estona amb 6mts pero desseguida he montat 5.2 , una estona amb 5.2 i llavors ja s'ah posat "burraco", he trigat massa a canviar a 4.5 i m'he cansat con un tonto , tot i així uaaaaaaaa un parell d'hores amb 4.5 i 25 nusos o mes !!!

L'Enrike també ha aguantat com un "cusaku! i el fern el mol brutu amb 5.2, jo no podia no de conya!

Impressionant, el mar brutal... be jo no estic acostumat a aquestes condicions... pero m'ha semblat unes onades molt divertides, resultat no puc ni moure'm!! [meparto]

Ja era hora que malgrat ensenyes el que pot fer, ja que hi ha molts dies per 5.2-4.7 (poder no tant com avui ).

En fi , algú m'ha saludat al marxar no se qui era... [bonk]

A S'Agaró a tontejat molt. Aquest mati li costava entrar i quan semblava que pujava a baixat. Despres de dinar estava la cosa fina. Preparo tot i en arribar a la platja amb 4.7 i 100l veig k el vent es inferior al k semblava. A canviar per la 5.8
Despres madono de que he perdut el cargol de l'aleta i que no el trobo enlloc. Finalment torna a buscar laltre tabla. 78l,i finalment, 2 hores despres cap a laigua. Bastant ratxejat pero amb b bones planejades i primeres sensacions amb la taula petita. Molt dificil i derrapava de redera molt facilment! Les forces m'han abandonat en 4 bordos pero he aguantat mitja horeta o una mica mes! Algun saltet i poc mes

not dijo:
silent dijo:
19 kts a Malgrat [saludo]
12 a Cabrera
14 a Castelldefels
13 a Palamos

I jo currant fins les 15h... [muro] [muro] [muro]

A malgrat hi haurá onades?

Com t'has posat!!!!! [platano] t'he vist disfrutant quan he marxat a les 5, ostres que be que navegueu alguns...

[bonk]

[saludo] [saludo] Bonventfotia!!! He sortit l'ultim cap a les 18:30 crec, no per fort sino perque he arribat l'ultim!

Al final amb 4.5 fortet, no he tret la 74l per mandra... Llastima les onades no es poguesin surfejar, tot i que si es fotien bons salts.

Dema,tramontana matinera, esperoarribi a Pals, si no, al Riuet...

Yo bien al principio en Malgrat (sobre las 13:30h) con 4.7m y 83L

Luego se a puesto "buarraco" como dice not y no habia manera de trasluchar [rotofacepalm]

Me sobraba tabla y vela por todos lados, lastima no tener una tabla mas pequeña.

Así que he plegado sobre las 15:00h

Acostumbrado al agua plana de Badalona todavia no le tengo pillado el punto al choppy de Malgrat, pero se lo pillaré [big-laugh]

Al delta res de res. Ha passat de llarg. Tot el vent per dema...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Enrike dijo:
Acostumbrado al agua plana de Badalona todavia no le tengo pillado el punto al choppy de Malgrat, pero se lo pillaré [big-laugh]

That's the attitude!
Yo peso mas que tu, 75, e iba con 95l, eso si, vela de 4.5, bien de vela, con menos volumen habria ido mejor, pero no iba mal, el truco: flexion flexion y flexion, al acabar me dolian las rodillas! Ni que hubiese ido a esquiar!!! [big-laugh]

silent dijo:
Enrike dijo:

That's the attitude!
Yo peso mas que tu, 75, e iba con 95l, eso si, vela de 4.5, bien de vela, con menos volumen habria ido mejor, pero no iba mal, el truco: flexion flexion y flexion, al acabar me dolian las rodillas! Ni que hubiese ido a esquiar!!! [big-laugh]

Sí debe ser eso lo que me falta, flexionar, no acabo de navegar cómodo del todo con tanto choppy

Por cierto, te has pillado material graaaande no???? [sherlock.gif]

Enrike dijo:

pues imaginate yo que venia de navegsar en mar plato y 11mts [meparto]

tengo que ir mas suelto y flexionado, me duelen rodillas y espalda un poco de ayer, pero el viento era cojonudo 25 nudos constantes, eso ni una tramontana.

Eso si, tarée demasiado en cambiar a 4.5, pensando que bajaria.

ayer habia mucho mar porque estubo soplando sur por la noche, sino se levanta algo menos.

Not, pero sopla asi muy amenudo en Malgrat?

Que diferencia hay en las condicionee en "la pilona"?

no suele entrar tanto viento en malgrat pero si para 5.0 o 4.7 , vamos 20-22 nudos.(2011 unos 15-20 dias) 18-20 para 5.7 (unos 20 dias mas), luego unos 50 dias para 6.7 o 7.5 y otros 50-60 para grande 8.5 o formula.

Esa es mi estadistica mas o menos del 2011 , contando las que no he podido ir.

Ayer eran 25-28 eso ocurre 2 dias al año. Vamos que la 4.5 te la puedes ahorrar.

EL set de velas mas común es 5.0 5.7 6.7 y tambien 8.5 y luego 80 litros, 100 y tambien 120.

Algun que otro animal necesita 11 y formula.

Algunos del club ayer se fueron a la zona de la pilona, mas olas y claro sin kiters que son un peligro los dias fuertes.

Luego delante del espigon de snta susana hay una zona con poco fondo donde se levantan 3 barras de ola bastante buenas.

avui a Port de la selva, molt ratxajat amb 5.3 i 97l, pero quan venia la ratxa crec que estva per 4.5-4.2. Molta onada per surfejar! feia com 2 anys que no i anva i m'agradat bastant.

ekualo dijo:
avui a Port de la selva, molt ratxajat amb 5.3 i 97l, pero quan venia la ratxa crec que estva per 4.5-4.2. Molta onada per surfejar! feia com 2 anys que no i anva i m'agradat bastant.

No te pierdes una [heavy]

¿Que tal la tabou 3S?

la 3s, una pasada! ayer la probe con sud y hoy con norte, simplemente...me encanta

La 3s es una apuesta segura es una tabla muy conseguida. y los 95 litros es un volumen muy bueno para los que somos conservadores.. [saludo]

que aleta le pones? con 4.5

hoy se navegó en sant pere?

ekualo dijo:

Jo també hi era! No m'ho he passat tan be, típic dia de Port, pujant i baixant. A la tarda sembla que ha esta millor. Jo he muntat 2 veles (5.3 i 4.5) i 2 taules (74l i 94 litres) i he aprofitat per fe combinacions. La millor per avui era 4.5 amb 94litres.

On has surfejat ekualo? les onades que trenque a la platja o les grans que trenquen a les roques de l'altre costat de la badia?

not dijo:
Luego delante del espigon de snta susana hay una zona con poco fondo donde se levantan 3 barras de ola bastante buenas.

Hummm, interesante!! eso no lo sabía? Como se llega ahí con el coche? se puede aparcar o es paseo marítimo-abarrotado?

Hay qu eaparcar a la derecha del espigon. En la rotonda del mc donals vas para la playa y aparcas bien, pero en temporada no creo no se si hay canal. Ahora diria sin problema.

Puedes probar el martes [applaudit]

Volver