La santísima setmana...

not dijo:
La 3s es una apuesta segura es una tabla muy conseguida. y los 95 litros es un volumen muy bueno para los que somos conservadores.. [saludo]

que aleta le pones? con 4.5

hoy se navegó en sant pere?

doncs l'aleta encara hi porto la de serie, 28cm, pq era el segon dia, pero suposo que hi posare una de 26-25cm.

silent dijo:
ekualo dijo:
avui a Port de la selva, molt ratxajat amb 5.3 i 97l, pero quan venia la ratxa crec que estva per 4.5-4.2. Molta onada per surfejar! feia com 2 anys que no i anva i m'agradat bastant.

Jo també hi era! No m'ho he passat tan be, típic dia de Port, pujant i baixant. A la tarda sembla que ha esta millor. Jo he muntat 2 veles (5.3 i 4.5) i 2 taules (74l i 94 litres) i he aprofitat per fe combinacions. La millor per avui era 4.5 amb 94litres.

On has surfejat ekualo? les onades que trenque a la platja o les grans que trenquen a les roques de l'altre costat de la badia?

doncs alla just davant del pont del parquing de sorra. Segur que ens em creuat, jo portava una north ice de color blanca i verda, i tu?

ekualo dijo:
silent dijo:
ekualo dijo:
avui a Port de la selva, molt ratxajat amb 5.3 i 97l, pero quan venia la ratxa crec que estva per 4.5-4.2. Molta onada per surfejar! feia com 2 anys que no i anva i m'agradat bastant.

Jo també hi era! No m'ho he passat tan be, típic dia de Port, pujant i baixant. A la tarda sembla que ha esta millor. Jo he muntat 2 veles (5.3 i 4.5) i 2 taules (74l i 94 litres) i he aprofitat per fe combinacions. La millor per avui era 4.5 amb 94litres.

On has surfejat ekualo? les onades que trenque a la platja o les grans que trenquen a les roques de l'altre costat de la badia?

doncs alla just davant del pont del parquing de sorra. Segur que ens em creuat, jo portava una north ice de color blanca i verda, i tu?

Jo estava allá també, quin conyàs!; imposible al parking del poble (que tranquils estavem a la soledat de l'hivern). Jo vaig amb Gun i Starboard, les que veus a la meva signatura. Aquell dia vaig treure les 2 kodes i les veles de 4.5 i 5.3. No recordo cap North, jo vaig estar de 13:30 a 16:00 més o menys, crec recordar.

Per la 3s ja pots posar una aleta mes petita, no et cal tanta aleta per dies com aquest. Jo ahir en la kode 94 litres portava una de 24 cm de wave i molt be. Amb 28 no s'et volava la taula?

lo de l'aleta, ja me la comprare aquesta setmana,amb 28 la taula em volava bastant
jo a port vaig arribar sobre la 13 tambe, directe al parquing de sorra, venia de navegar a Leucate amb 4m passadisim, i vaig decidir anar baixant, i em van trucar de que port estava be...pero axos de les ratxes es una merda, pq cuan apretava anava pasadisim.

Al final un finde espectacular...dissabte a Malgrat, molt fort amb la 5.3 i la 78, però feia mandra canviar a 4.2 que era lo que tenia per sota,Vaig estar amb el Dani i em va dir que l'Enrike havia estat i al Silent el vaig veure a l'aigua... i ahir veient que no entraba a Sant Pere i fins els nassos de les ultimes punxades a Port vaig pujar a l'Eole i molt bé amb la 4.2 a estones molt fort, després una volteta al mondial du vent, i ara encara perreando a Sant Pere sense ganes de baixar a Barna!!

Donçs al final va entrar a Sant Pere Fern, 3 horitas bien buenas. Aixo si, com va entrar va marxar.
No han estat malament SanPere 3 d 4.

per 5,2 pero va ser molt raro per que primer es va posar totalmente de terra i es parava, i despres en va enxufar de tramontana superconstant i a les 3 hores es va parar de cop i es va ficar de sur [fcp]

Volver