Llamamiento a los abonados de la Base Náutica

Jo entenc que hi hagi problemes d'aparcament, però continuem amb el mateix (avui, per exemple, un dimecres): la gent que entra al recinte amb cotxe, furgos... Què passaria si tots féssim el mateix???
 
Yo hoy no he podido ir, pero normalmente siempre hay un mínimo de tres coches, el de la rubia de recepción, el del Jordi (los mayores de 65 años tienen derecho a entrar con el coche) y el de algun otro trabajador de la base que no se quien es.
 
Jo no em donguesin cap explicacio i vulgues forçar una resposta el que faria seria ficar el cotxe jo tambe, i quan em diguesin algo demanaria explicacions.
 
Enrique, no te tendrías que haber ido del cmv.... jejejejeje
 
Ya Camilo, pero el motivo principal fue el aparcamiento, en la base aparco al lado, en el CMV 7 u 8 euros cada navegada de parking.

A parte que en la base permiten tener dos tablas que también es una ventaja.

Pero si no fuera por el aparcamiento me volvía al CMV
 
No olvides la salida al agua Enrike!! en el CMV es un tortura, ademas sin playa ni nada para ver si planean o como esta el mar... sin contar el "paisaje" 😉
 
Jajajaja...

Enrique: se te echa de menos.... pero ¿seguro que no pierdes más tiempo montando cada día que buscando aparcamiento cerca del CMV?

Josep Maria: mola molt el dic que us estan fent a la platja del costat. Amb llevant tindreu una fantàstica piscina de la que no tornarà a sortir mai més la "merda" que hagi entrat per culpa del llevant... Al CMV us veiem perfectament des d'una escala de cargol que dóna directa al mar i que et dóna una panoràmica perfecte per veure el vent, el mar i si es planeja a la base o a la Barceloneta. Pel que fa a la sortida, saps que al CMV apreciem no omplir-nos de sorra, però el fet de no tenir un lloc per parar a fer la xerrada fa que estiguem més estona a l'aigua. Per últim, s'ha acabat ser els primers que planegeu, aquest any torno a navegar amb fórmula i espero que després d'uns dies que jo planegi i els demés no, algun altre del cmv s'apuntarà al carro...

Podríem organitzar un dia una excursió Barcelona-Badalona.
 
Allo que estan fent quedara de conya per sortir amb llevant, per cert! com sortiu amb llevant al CMV? eheheh? jejejejejej!

A mes la sorra es collonuda per pendre el solet, descansar, comentar la jugada!!! etc!.

Per cert avui he navegat amb formula (recordes aquella planxa de la Laia? jejejeje de conya nen! ara c
quan amb venguis la aerolite per 200 euros ja no m'atraparas!

El tema Badalona es pot probar. Avui hi havia no menys de 6 formules navegan a la Base!
 
Me apunto al Barcelona-Badalona.

Como pequeño entrenamiento de ceñida el próximo día que navegue con algo de condiciones prometo acercarme hasta el CMV navegando.
 
El proper dia m'acostaré per la base.

Per 200€ oblida't... jejeje
 
Enrike dijo:
Me apunto al Barcelona-Badalona.

Como pequeño entrenamiento de ceñida el próximo día que navegue con algo de condiciones prometo acercarme hasta el CMV navegando.

M'hi apunto [victory.gif]

La travessa al CMV ja l'he fet unes quantes vegades i mola molt. Anar a Badalona pot ser més complicat...
 
Rescato este viejo post. Como esta el tema en la BN?
Necesito un lugar para tener el material cerca del agua, porque con el material en casa y trabajando, me pierdo un montón de dias. [aiba]
 
carli dijo:
Ahi esta, vieja y sucia.... [smilie=gaydude.gif] lo bueno es navegar en barcelona, en playa nudista, etc...
Pues justamente por eso pregunto [bonk] . Han atendido alguna de las reivindicaciones que hacia Enrike en su post? Hay varadas libres? Yo si no es en BCN y con fácil aparcamiento, durante la semana me pierdo casi todos los dias laborables. Por eso pregunto por la BN, pq los otros sitios solo por el tema parking ya los descarto. Ademas, muchos estais en la BN y eso me iria de coña para fijarme y aprender.
 
Bueno a ver la base tiene sus defectos, muchos defectos, pero gracias a que existe puedo navegar entre semana un ratillo. Y al final eso es lo importante
 
jejeje menos mal que no te descolgaron la vela! sino....... me hubiera gustado el "Nuevo llamamiento...."

Un saludo de buen rollo!
 
Conclusió: "la base nautica existe." [applaudit] [applaudit] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
Nanos, de bon rotllo, em rendeixo. [risas] Ja trucaré, els demanaré info i us ho dic jo, val?.

Per el que he pogut veure fins ara, el Bunker de kastas guanya de carrer en transparencia, informació i serveis.
Llàstima que quedi una mica lluny de Barna. [muro]
 
Volver
Arriba