martes 8 de mayo

Not, vista la previ, si realment entra el vent a Malgrat tan aviat com posa al windgurú, crec que demà hi vindré a navegar. Espero que no hi hagi trencant ... Dissabte, a Cabrera, no vaig poder navegar per culpa de no poder passar les onades.

EL mar avui esta pla com un vidre, no crec que demá es monti molt de sidral.

Altre cosa es que entri tan d'hora.. tan de bo, jo tinc una reunió al matí pero a la que acabi m'escapo! [smilie=worship2.gif]

A veure com es aixó de cabrera? no hi he anat mai, es dificil amb mar? entrar o pasar les barreres?

not dijo:
A veure com es aixó de cabrera? no hi he anat mai, es dificil amb mar? entrar o pasar les barreres?

Amb garbí no havia tingut mai problemes per entrar. Potser no havia arreplegat mai garbís de més de 22 nusos. Però l'altre dia, després de 3 intents fallits ho vaig deixar córrer per evitar trencar material. En aquest aspecte ho tinc claríssim.

Les 23 i a Castelldefels tenim 16 nusstes de gabi, dema pinta big day.

gemma79 dijo:
Not, vista la previ, si realment entra el vent a Malgrat tan aviat com posa al windgurú, crec que demà hi vindré a navegar. Espero que no hi hagi trencant ... Dissabte, a Cabrera, no vaig poder navegar per culpa de no poder passar les onades.

Hola, no sé que os pasó con la rompiente de Cabrera para arriba, pero el sábado en Badalona había unas olitas muy asequibles para cualquiera, y surfeables para los de más nivel . Y esto con 25 nudos toda la tarde. Y el jueves pasado con unos 22 nudos, casi plano y sin rompiente.
O sea que si queréis, aquí en la playa de la estación o la del puente del petróleo tenemos este año un banquito de arena que mitiga bastante el oleaje.
Saludos y a navegar todo el que pueda mañana, esperemos que siga la racha (nunca mejor dicho [risas] )de estos días.
[smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

nando bdn dijo:
gemma79 dijo:

Hola, no sé que os pasó con la rompiente de Cabrera para arriba, pero el sábado en Badalona había unas olitas muy asequibles para cualquiera, y surfeables para los de más nivel . Y esto con 25 nudos toda la tarde. Y el jueves pasado con unos 22 nudos, casi plano y sin rompiente.
O sea que si queréis, aquí en la playa de la estación o la del puente del petróleo tenemos este año un banquito de arena que mitiga bastante el oleaje.
Saludos y a navegar todo el que pueda mañana, esperemos que siga la racha (nunca mejor dicho [risas] )de estos días.
[smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

No, si había un montón de gente navegando, pero mira.., yo no lo conseguí. Supongo que es cuestión de técnica. Tenías 10 o 15 segundos para meterte rápido. A la que te despistabas ya tenías otra vez la serie de olas encima.

ja tenim 15 nusos... [applaudit] , ens veiem alla!

S'ha desinflat una mica això no?

Not, cap a quina hora estarás per la platja? Avui que vaig amb temps igual et podria portar la taula.

a ver si aguanta y se puede sacar la formula esta tarde!
mola ver la cara de la gente que sale después de 2h con 5m y te ve entrar con 10m para aprovechar lo que queda [meparto] [meparto]

Ok silent espero que cap a la 1-2h estare per allí.

sos4l dijo:
a ver si aguanta y se puede sacar la formula esta tarde!
mola ver la cara de la gente que sale después de 2h con 5m y te ve entrar con 10m para aprovechar lo que queda [meparto] [meparto]

jajjaja, pues a ver si nos encontramos... y aun queda algo para 6.5 :)

Altre cop un garbi estrany (no tant com el dissabte), al mitgdia una estona per 6mts amb mes vent a terra que a l'aigua i al final de la tarda un bon apreton, per 5.7.

S'ha navegat pero no com s'esperava, estem tinguent uns garbins de mala calitat aquests 2 ultims cops.. [bonk]

Com us ha anat, als que heu navegat més avall de Malgrat?: Cabrera, Badalona ... Jo he estat a Malgrat i he navegat de 12:30h a 13:30h. Com que marcava 18 nusos, i en vistes de que pogués pujar, he muntat la 4,7. Pero dins hi havia com a molt 13 nusos. Nomes hi havia vent quan t'acostaves a la platja. De tota manera, he agraït que no hi hagués trencant a l'entrar com l'altre dia a Cabrera. Que pesades, aquelles onadetes! I he practicat 4 trasluchades, que he comprovat que amb la tabla que porto (una C2 110 litres 100% carbono), i tal i com em va dir l'altre dia el que me la va vendre, va molt millor si les agafo amb velocitat. Tot i que no me n'ha acabat de sortir cap, les que he fet ràpides prop de la platja m'ha anat de poc que les acabo bé.

En Badalona genial!

Ha empezado a soplar de verdad sobre las 15h con 6m se iba fuerte a ratos, se ha mantenido así durante unas 2h, luego a bajado un poco pero cuando me he ido seguia soplando.

Habia poca rompiente y a dentro algunas rampitas chulas.

En la zona del pont del petroli a finales de mes deberían acabar las obras, van a dejarlo muy chulo, con duchas y un paseo. Abrirán de nuevo el descampado aunque con menos plazas de aparcamiento ya que lo estan arreglando y han hecho una parte de paseo y han puesto arbolitos.

En cuanto terminen las obras aviso ya que supongo se podrá aparcar, Badalona es uno de los mejores spot de la costa central, con todos mis respetos aMalgrat (aunque con choppy guarro y a veces rompiente asesina), Cabrera (normalmente sopla algo menos que en Bdn) y Castelldefels (Rompiente puñetera según dicen porque solo he navegado una vez y estaba plano)

gemma79 dijo:
Com us ha anat, als que heu navegat més avall de Malgrat?: Cabrera, Badalona ... Jo he estat a Malgrat i he navegat de 12:30h a 13:30h. Com que marcava 18 nusos, i en vistes de que pogués pujar, he muntat la 4,7. Pero dins hi havia com a molt 13 nusos. Nomes hi havia vent quan t'acostaves a la platja. De tota manera, he agraït que no hi hagués trencant a l'entrar com l'altre dia a Cabrera. Que pesades, aquelles onadetes! I he practicat 4 trasluchades, que he comprovat que amb la tabla que porto (una C2 110 litres 100% carbono), i tal i com em va dir l'altre dia el que me la va vendre, va molt millor si les agafo amb velocitat. Tot i que no me n'ha acabat de sortir cap, les que he fet ràpides prop de la platja m'ha anat de poc que les acabo bé.

Ai, és que aquella zona del Pont del Petroli la trobo tan lletja .... Navegar veient aquelles 3 xemeneies al damunt ... I per allà on navegueu no hi ha un ambient una mica xungo? Potser hi entra bé el vent i no hi ha trencant (no us dic que no), però no m'atrau gens.

gemma79 dijo:
Ai, és que aquella zona del Pont del Petroli la trobo tan lletja .... Navegar veient aquelles 3 xemeneies al damunt ... I per allà on navegueu no hi ha un ambient una mica xungo? Potser hi entra bé el vent i no hi ha trencant (no us dic que no), però no m'atrau gens.

[meparto] a mi es el que hem passa amb cabrera, no m'agrada el lloc massa, de fet els que estem acostumats a navegar a girona, en un entorn mes "natural" a sant pere i rodalies ens costa a la urbe.
Ja que a malgrat tot i que es un "pelicano" es força tranquil.

Pero a badalona un cop estás a la platga no está gens malament. SUposo al estiu deu ser infernal.(igual que a cabrera que es dificl aparcar)

Ahir la hora bona de malgrat va ser de 5 a 8 , amb 5.7 fortet. Auqesta hora ja es va formar trencant.

Volver