radjo
Totalwind Hero
ayer estuvimos navegaen sant pere con 5.4 1º con 100l y luego con 85l pasado, brutal.... ![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
. Quan truco i pregunto si fa vent em diu moltes vegades que massa. I la darrera vegada que hi vaig anar (un dissabte del mes de juliol) va fer una garbinada de 20-22 nusos i no vaig poder navegar.
fern dijo:Almeria sigue funcionando, hoy con 3.7, sin comentarios..![]()
![risas [risas] [risas]](/foro/smilies/risas.gif)
gemma79 dijo:Hola!
Jo també vaig estar dimarts navegant amb la tramuntana de St Pere. Estava davant de l'Aquarius. No estava tan forta com altres vegades, però igualment, massa per mi. Prefereixo mil vegades el tèrmic o el garbí, que la tramuntana. Vaig navegar amb 106 litres i vela 4.7. Estic contenta perquè vaig estar tota l'estona aixecant-me amb waterstarts, tot i que com que queia bastant i em cansava molt anava derivant. Ara a l'estiu és una merda perquè hi ha molts banyistes, i un canal d'entrada i sortida pels de windsurf. Només pots sortir per allà. I a mi em va passar que estava tan rendida de forces que ja volia treure el material sense haver arribat al canal d'entrada i sortida. Però el socorrista va baixar de la torre i va començar a ordenar-me xiulant que me n'anés endins i tornés per entre les boies. Doncs encara va ser pitjor, perquè encara vaig derivar més i vaig haver de sortir molt més enllà, tornant a peu per la sorra amb el material en braços. Però noto que vaig aprendre bastant, l'altre dia.
Ara espero pujar algun dia de la setmana que ve i ensopegar algun tèrmic més còmode.
not dijo:Si navegues a menys de 5 nusos no t'hauria de dir res.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.