Martes 9 tramontanada en sant pere

Joder soc l'unic pringat que esta currant [muro] i a sobre la previ per Tarifa (que per cert marxo divendres) es per plorar [muro]

Yo tb estoy currando, pero día con previ me lo pillo de fiesta, ya que no voy a tarifa y tengo que guardarme vacaciones eso es lo que estoy haciendo,

la semana pasada en badalona hice lo mismo y otra vez 5.4 y 100l....

Ayer en Almerimar, todo el dia con 4.2 y 4.7, hoy tiene incluso mejor pinta..os cuento más tarde! [applaudit]

Pues la pinta que tiene este finde es para suicidarse, menos mal que ayer me puse las votas hasta las 7 - 7,30 de la tarde desde...

veis algo de esperanza para el finde??

Jo tinc moltes esperances en el garbí de Sant Antoni de Calonge o de Sant Pere Pescador.

Fa temps que no navego a Sant Antoni (20 anys com a mínim), però recordo garbinades intenses el mes d'agost. I en el Windguru hi ha previsió de sud. Si això vol dir tèrmic (SW allà) i fa garbí, no m'estranyaria que el vent fos suficient. Més que suficient. Ara el guru marca 12 amb ratxes de 14 per dissabte. Si passa com a Castelldefels, que això pot voler dir 20 nusos... [windsurfing.gif]

Però no he contrastat mai el Windguru amb la realitat. Fa 20 anys estàvem al paleolític inferior en temes de comunicació.

El que és segur és que la meva germana, que estiueja allà, es continua queixant del vent, igual, igual que fa 20 anys [risas]. Quan truco i pregunto si fa vent em diu moltes vegades que massa. I la darrera vegada que hi vaig anar (un dissabte del mes de juliol) va fer una garbinada de 20-22 nusos i no vaig poder navegar. [muro]

Aquest cap de setmana segurament hi aniré. Us mantindré al corrent.

carles,

ayer probé la tabou pocket 85 en condiciones fuertes en sant pere con tramontana, la compré hace poco de 2ª mano y sólo la había probado un día con 4.2 en el delta con el viento de bajada, la que tengo yo es del 2006 pero es el mismo shape que 2005, una tabla muy muy cómoda que aguanta mucho viento es un poco perezosa en la salida al planeo, pero luego es muy controlable... en olas que te vienen de cara y no quieres saltar pero saltas la controlas muy bien en el aire.

Impresionate en la trasluchada y en el surf lo hace muy muy fácil y controlable sobretodo la rapidez con la que gira y el agarre.

Muy muy buena tabla.

fern dijo:
Almeria sigue funcionando, hoy con 3.7, sin comentarios.. [smilie=worship2.gif]

Veo que te estas poniendo las botas, estuve mirando la previ por Almeria y vi que era buena, me entraron ganas de ir ya que estoy a 200km, menos mal que no fui, hubiese salido volando [risas]

3.7 ?? vamos hombre... eso es innavegable!!! [meparto]

En fin que sepais que sois unos cabronazos!!!! así dios os de MUCHOS hijos y no podais salir de casa! [big-laugh]

Radjo sabado garbi en malgrat, para variar tengo comida familiar, ademas el domingo me voy para sant pere.

Muy buenas,

He estdo una semanita en un camping en la gola del fluvià.

Mis primeros waters, catapultas y planeaditas. Increible!!

Pero el martes, fue bestial, esot destrozado de moraos, golpes y las manos fundidas.

Ya me dijo, alguno por alli que iba algo pasado de tabla (148l y un aleron muy grande.

no he podido casi estrenar mi nueva 7.6, sufriendo y drizando casi siempre mi vieja 5.8.

Semana increible.

Perdon por el peñazo

Hola!

Jo també vaig estar dimarts navegant amb la tramuntana de St Pere. Estava davant de l'Aquarius. No estava tan forta com altres vegades, però igualment, massa per mi. Prefereixo mil vegades el tèrmic o el garbí, que la tramuntana. Vaig navegar amb 106 litres i vela 4.7. Estic contenta perquè vaig estar tota l'estona aixecant-me amb waterstarts, tot i que com que queia bastant i em cansava molt anava derivant. Ara a l'estiu és una merda perquè hi ha molts banyistes, i un canal d'entrada i sortida pels de windsurf. Només pots sortir per allà. I a mi em va passar que estava tan rendida de forces que ja volia treure el material sense haver arribat al canal d'entrada i sortida. Però el socorrista va baixar de la torre i va començar a ordenar-me xiulant que me n'anés endins i tornés per entre les boies. Doncs encara va ser pitjor, perquè encara vaig derivar més i vaig haver de sortir molt més enllà, tornant a peu per la sorra amb el material en braços. Però noto que vaig aprendre bastant, l'altre dia.

Ara espero pujar algun dia de la setmana que ve i ensopegar algun tèrmic més còmode.

Si navegues a menys de 5 nusos no t'hauria de dir res.

Felicitats també!!! jo demá vaig cap a la gola, com estaré 15 dies m'ho enduc TOT! ja veurem si soc capaç de posar-ho tot a la baca [meparto]

La tramuntana es una mica xunga , si no estás acostumat, hem sembla que tots preferim un garbi de 25 nusos a una trmuntana.

moltes felicitats a tots els que esteu aprenent coses, aquest esport ja ho te que cada dia vas aprenent algú.
Jo ja fa dies que no mullo, a Barcelona no entra res de res i els caps de setmana tinc compromisos de familia... estarem al cas per [windsurfing.gif]

gemma79 dijo:
Hola!

Jo també vaig estar dimarts navegant amb la tramuntana de St Pere. Estava davant de l'Aquarius. No estava tan forta com altres vegades, però igualment, massa per mi. Prefereixo mil vegades el tèrmic o el garbí, que la tramuntana. Vaig navegar amb 106 litres i vela 4.7. Estic contenta perquè vaig estar tota l'estona aixecant-me amb waterstarts, tot i que com que queia bastant i em cansava molt anava derivant. Ara a l'estiu és una merda perquè hi ha molts banyistes, i un canal d'entrada i sortida pels de windsurf. Només pots sortir per allà. I a mi em va passar que estava tan rendida de forces que ja volia treure el material sense haver arribat al canal d'entrada i sortida. Però el socorrista va baixar de la torre i va començar a ordenar-me xiulant que me n'anés endins i tornés per entre les boies. Doncs encara va ser pitjor, perquè encara vaig derivar més i vaig haver de sortir molt més enllà, tornant a peu per la sorra amb el material en braços. Però noto que vaig aprendre bastant, l'altre dia.

Ara espero pujar algun dia de la setmana que ve i ensopegar algun tèrmic més còmode.

El meu nivell és si fa no fa com el teu, pel que veig. Per evitar tots els problemes que dius, amb tramontana vaig a Leucata, a eole. No hi ha cap perill, tot és zona de wind, és pla i, si arribes al final del bordo, fas peu i no et canses amb el water. O sigui, que normalment fas el beachstart i, si alguna vegada caus al mig, fas algun water, però no estàs cansat. I si derives, vas a la vora del llac i no passa res, perquè només has derivat uns 20 metres i pots cenyir perfectament per tornar o, si no vols cenyir, estàs a prop d'on has deixat el cotxe. I ja pot fer castanya, que si la vela és petita, s'aguanta perfectament i es planeja amb comoditat i disfrutant sense patir gens.

not dijo:
Si navegues a menys de 5 nusos no t'hauria de dir res.

Matitzo (estic "molt empollat" des de que els urbanos em van treure de l'aigua a Barcelona perquè hi havia bandera vermella, ignorants!!...): si hi ha canal, has de entrar pel canal. Si no hi ha canal pots entrar per la zona dels banyistes a "velocitat medusa"*. Si hi ha circumstàncies que ho impedeixen (podries argumentar cansament, imposibilitat técnica per les condicions....) la llei contempla que pots navegar per la zona dels banyistes per acostarte a la costa però sempre a "velocitat medusa"*

*"velocitat medusa": no recordo si és 2, 3, 5 nusos, però en qualsevol cas moooooolt lent

No, si jo, a 40 metres de la sorra vaig llençar la vela a l'aigua amb la intenció d'arribar a la platja arrossegant el material, (per por a no atropellar a algú, vaja). Però el tiu em va fer senyal perquè tornés pel canal. Em va fer anar fatal.

Després, una vegada vaig haver descansat, vaig passar de tornar endins per no tornar a patir. I vaig posar-me a practicar el waterstart del cantó que em costa més a la sortida del canal.

Carlesmicro, tothom em parla molt de Leucate i m'agradaria anar-hi. El que passa és que amb el robo de l'A7 i lo cara que està la gasolina, surt caríssim! Ja trobo car anar a St Pere ... Últimament passo de pagar l'autopista i vaig per nacional. Però, és clar, és més rato... A veure quan acaben l'A2...

Volver