Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
Vicenç dijo:Si empiezan a urbanizar a saco en contra de la voluntad del pueblo habrá que movilizarse![]()
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
![Sing [sing] [sing]](/foro/smilies/Sing.gif)
Toni ya dice que no es para todas las embarcaciones. Si se pueden eliminar con este sistema un 50% de embarcaciones amarradas(por ejemplo) el problema de falta de amarres para las que tienen que estar en el agua se solventaria sin ampliar puertosVicenç dijo:Toni, este sistema solo sirve para lanchas, que no es poco ya que son la mayoría de las embarcaciones de recreo.
Los veleros ocupan mucho espacio y es un follón por que según la configuración habría que volver a trimar el palo después de cada grua. No es una solución viable para mí.
![platano [platano] [platano]](/foro/smilies/platano.gif)
El GOB denuncia públicament la destrossa ambiental que ha suposat la construcció d’un nou port esportiu només per milionaris a Calvià. L’impacte paisatgístic de la infraestructura sobre la zona costanera d’El Toro parla per si mateix.
Es tracta del darrer port esportiu construït a Mallorca després de que el Govern Matas aixecàs la moratòria de ports el 2007, vigent des de 2002. Pel GOB és un clar exemple de destrucció del litoral:
·Ha destruït prop de 26.000 m2 de posidònia.
·Ocupa 110.000 m2. El Toro ocupava 60.000 m2 (total 170.00 m2).
·L’ocupació de la làmina d’aigua és un 120% superior a la del port original.
·El Toro disposava de 400 amarraments, el nou port de 88 amarraments de super-luxe per eslores de 20 fins a 60 metres.
·Ha destrossat una cala gairebé per complet
·Ha modificat la dinàmica litoral de la zona i la platja s’ha degradat.
·La qualitat de l’aigua de la zona no s’ha recuperat.
·La qualitat de pròpia activitat nàutica a la zona ha minvat.
·S’ha vulgaritzat la zona més del que ho estava, convertint-lo en un lloc sense encant.
Aquests dies, a simple vista, hem contat 27 grans iots i llanxes amarrats. De moment el 70% dels amarraments és buit.
Exemple d’una època faraònica que sols deixa Terra Cremada.
Aquests projectes no guarden relació ni escala amb el paisatge, i no haurien de tenir cabuda a Balears. Es tracta d’obres faraòniques fruit d’una època de bogeria immobiliària sense sentit. A banda de les seves conseqüències ambientals i paisatgístiques, aquestes infraestructures exclusives per milionaris van lligades a operacions especulatives que acaben en més urbanització.
El GOB demana al Govern que desestimi aquelles polítiques que suposin la degradació del litoral, l’espai més valuós i sensible que tenim. Cal tenir present d’on partim: Les Illes tenen més de 22.000 amarraments (18% dels existents a l’estat), prop de 16.000 a Mallorca. Ara, més que mai cal impulsar mesures de contenció del creixement per evitar la massificació del litoral fins a un extrem insuportable, pels habitants de Mallorca i pel propi turisme.
![]()
![]()
. Conclusión, le dije a mi padre que el barco no lo quería ( 11,50 mts de un velero que siempre le tendré un gran cariño) y decidí comprarme un catamarán para poder navegar con un "barco" y todo para ahorrarme problemas de amarre, seguros, sitios donde ir etc... una experiencias únicas que mis niñas no podrán vivir...
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.