NEOPRE, toca renovar

silent

Totalwind Superhero
El meu neopre que tenia casi 15 anys comença a fer forats per tot arreu. Necessitare recanvi per l'hivern, te que ser de bona qualitat i gruix, per aguantar a Pals a 10 graus. Algu te vista una oferta ara que acaba la temporada freda?

A la botiga de marina tenien en oferta els neilpryde 2013 i alguns més. Jo em vaig agafar un neilpryde 5/3 nexus origin tot pell de foca per 160 que és la gama més baixa, però hi havia de tot. Totom critica la pell de foca però com a minim el meu no sembla tant endeble com diuen.

A quina botiga et refereixes? Jo a la de Pujades, MW, he vist un NP Elite (gama alta) rebaixat de 500 a 350, pero no se si sera masa calent i nomes em servira per ple hivern. Tambe tinc dubtes amb lo de la pell de foca, sembla SUPER delicat, pero per una altre banda un biforrat per ple hivern no crec que sigui prou....

mira la tienda gaastra WP outlet tienen un gaastra por 99, el tema es que hay pocas tallas yo quiero pillar uno le mande un mail pero estpy esperando respuesta, distribuye gaastra y prolimit

silent dijo:
A quina botiga et refereixes? Jo a la de Pujades, MW, he vist un NP Elite (gama alta) rebaixat de 500 a 350, pero no se si sera masa calent i nomes em servira per ple hivern. Tambe tinc dubtes amb lo de la pell de foca, sembla SUPER delicat, pero per una altre banda un biforrat per ple hivern no crec que sigui prou....

Exacte a la de pujades!

Diuen que és molt delicat, i és veritat que no el pots tractar com un neopre normal (sobretot al posartel i treurel), sobretot les ungles!!
Tot hi aixo el meu li he fotut 5 sessions drizant amb el conseqüent fregament amb lantidesllizant nou i està com nou, pero és massa dhora per un veredicte.

Pel tema de la calor jo crec que no hi ha problema. Hi fas entrar una mica daigua i fresquet et quedes!

a mi tambe em tocaria, havia pensat mirar-ho un dia que vagi a leucate, crec que hi ha molta oferta a molts preus. comprar per correu no em refio, despres entre aigua per tot arreu.

jvr dijo:
a mi tambe em tocaria, havia pensat mirar-ho un dia que vagi a leucate, crec que hi ha molta oferta a molts preus. comprar per correu no em refio, despres entre aigua per tot arreu.

Ja ho havia pensat, pero no hi pujo gaire per alla, encara menys ara que ja bufa poc la tramontana. Pero vaja, si hi vas ja em diras que hi ha...

Jo vaig veure que en aquest post parlen del tema:
http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=4&t=74542&start=15#p566746
i parlen de un del Decathlon 5,4,3 que ara està de oferta de 189 a 129€, no es una primera marca, però en el post aquest traje en concret en parlen molt be, i això que el fan servir a Galicia.
Potser pugui interessar al que no vulguin gastar molt, a més si no et va be o no t’agrada te’l canvien o et tornen els diners…
http://www.decathlon.es/traje-surf-fatigless-900-5-4-3mm-id_8113855.html#avantages

A la General Surfera (outlet) del Carrer Balmes de BCN estan al 50%. Jo em vaig comprar un O'Neil de Surf per 100€ i costava 200€.

PD: tocacollons dels spammers!!!

wind-carlos dijo:
A la General Surfera (outlet) del Carrer Balmes de BCN estan al 50%. Jo em vaig comprar un O'Neil de Surf per 100€ i costava 200€.

PD: tocacollons dels spammers!!!

Mirare, gracies!

Volver