Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
silent dijo:A quina botiga et refereixes? Jo a la de Pujades, MW, he vist un NP Elite (gama alta) rebaixat de 500 a 350, pero no se si sera masa calent i nomes em servira per ple hivern. Tambe tinc dubtes amb lo de la pell de foca, sembla SUPER delicat, pero per una altre banda un biforrat per ple hivern no crec que sigui prou....
ekualo dijo:els simmer surten molt be de preu! i jo en tinc un...i es calent!
jvr dijo:a mi tambe em tocaria, havia pensat mirar-ho un dia que vagi a leucate, crec que hi ha molta oferta a molts preus. comprar per correu no em refio, despres entre aigua per tot arreu.
silent dijo:ekualo dijo:els simmer surten molt be de preu! i jo en tinc un...i es calent!
On els compres?
No entiendo Radjo...radjo dijo:mira la tienda gaastra WP outlet tienen un gaastra por 99
wind-carlos dijo:A la General Surfera (outlet) del Carrer Balmes de BCN estan al 50%. Jo em vaig comprar un O'Neil de Surf per 100€ i costava 200€.
PD: tocacollons dels spammers!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.