Pont 01 de novembre

He visto el video, por favor como diria hommer simpson, ya sabes que no hablo mucho contigo pero si existes haz que cuadre.
Gracias superman

wind-carlos dijo:
sos4l dijo:
eso era hoy?
en barcelona algo parecido, muy ordenado pero muy grande... [sorprendido]

Efectivamente, era hoy… Quizás se tendrá que sacar la tabla de surf…

Mañana alguien BCN? No entiendo por qué haceis km si teneis en BCN 18 nudos todo el día…
El poniente en barcelona se queda muy a dentro, a es muy racheado, al no ser que te lleven en lancha complicado (y peligroso, es casi de tierra)

silent dijo:
Menudos olones!!

Anem a kastas perqueel ponent sol entrar molt millor qie a bqrna i amb onades. Aquestes onades son del gregal que ha bufat avui a Girona, cosa que no sol coincidir. Si cuadra tot no m'ho vull ni imaginar....
Nos vemos alli mñn!

ericP dijo:
not dijo:
Malgrat es opcion con poniente
Dani, recordes si l'ultim cop que vaig venir a Malgrat era amb Ponent?

Si es aixi, es un lloc molt adient, amb la trencant mes impressionant, pero amb trucu es facil de passar a base de waterstart i despres el chopi habitual. El
Vaig a veure al MWS si aquell dia era Ponent.

edito: confirmo que era ponent i que Malgrat sembla un bon lloc per aquesta orientacio. Aquell dia el vent no era gens ratxejat com sol ser el ponent a Castelldefels.

Si que funciona be, pero el mar está gros de ahir... cabrones me estais poniendo los dientes laaargos.... [applaudit]

Pasarlo bien!!!!

Ja he vist un windsurf, esta molt constant. Una mica de onada però facilona si aguanta el vent, que disfruteu!!!

www. kawaii.tc

una proa reventada, un tajo en el pie... un gran dia [meparto] [meparto] [meparto]
el spot mola, el viento pues como previsto, racheado, pero me ha gustado [applaudit]

por cierto, oopere se ha dejado un neopreno verde/gris (creo que billabong, pero ya lo confirmara él mismo) al lado del Nautic...
por si alguien lo ve y se lo puede gardar... [saludo]

Matt que mala pata, como ha sido? La orillera esa parece ridícula pero rompe con fuerza machacona; es una jodida.

Cuando nos hemos visto justo acababa de entrar bien. Yo hasta entonces iba con 6.3 y justo acababa de cambiar a 5.3; algun rato no se iba, pero en general muy bien. Difícil aprovehar las olas pero algún pseudo surf ha medio salido y algún buen salto se ha pegado (ningún forward-intento-de [bonk]; un par de intentos de backloop que se han quedado donde siempre, clavando proa). Un dia bien aprovechado, aunque un poco más de todo tampoco habría estado mal.

Alex, gràcies per la birra! [saludo]

Molt guapo Castelldefels!!!

Vent com deieu molt ratxejat. Jo m'he posat davant del Club Marítim. La orillera me la imaginava molt pitjor, potser és que després de la Tramontana de Pals ja estic curat d'espantos… Algun salt i… PRIMERA TRABUTJADA!!!!!! [platano] [heavy] Només m'ha sortit una de les 5-6 que he provat, però molt content.

La nota negativa és que tinc el turmell com una pilota, només entrar una onada m'ha tirat i el turmell ha quedat aplastat pel màstil contra la taula mentres queia, ara vaig cap a l'Hospital a veure què diuen…

Salut!!!

joder carlos... espero no sea nada. Y enhorabuena por la transluchada!!

mi explosion de proa ha sido de lo mas tonto, pasando una mini espuma enganchado pero sin los footstraps, me he caido pa'lante, dandole suavemente pero justo en la punta que tiene (tenia) la patrik. Un golpe de nada pero entre que iba enganchado al arnes y que estas tablas son de papel pues dos grietas de 15cm por carena y cubierta... un drama vamos, pero nada que no me podran arreglar mediante €€€ [aiba]

al final me he ido a buscar la 100L a barcelona y he vuelto a navegar, siempre con 5,3, hasta las 4h mas o menos. Un dia completo [meparto]

ola nois, soc un dels que avui he disfrutat de Catelldefels.

m'he deixat, com ja ha dit sos4l el neopre. Es un billabong gris i verd... he anat a buscar-lo pero no hi era :-( que hi farem... si en sabeu alguna cosa m'ho dieu y pasare a buscarlo amb un pastisset o unes galetes o alguna cosa!

Carlos, Sos4l recupereu-vos aviat!

Gracies!!!!

Jo tambe hi he anat estaba una mica mes al nord del bunker, vosaltres heu navegat junts! eu trobat lloc per aparcar? jo he arribat a la 1 o aixi i he fet mes voltes que el 29!! al final un lloc molt bo amb gespa i dutxes al costa. La navegada no ha estat malament, he montat 4,7 i 97 l pk les ratxes eren considerables quan he arrivat, no m ha costat masa sortir pero quan baixaba un amica derivaba molt, m he fotut unes patejades.... a les 4 ja n he tingut prou.
Tambe he intetntat fer alguna surfejada pero despres de fer el botom em quedaba parat, em falten hores, no cuadraba, eu pogut fer bones surfejades vosaltres? [sherlock.gif]

sos4l dijo:
joder carlos... espero no sea nada. Y enhorabuena por la transluchada!!

mi explosion de proa ha sido de lo mas tonto, pasando una mini espuma enganchado pero sin los footstraps, me he caido pa'lante, dandole suavemente pero justo en la punta que tiene (tenia) la patrik. Un golpe de nada pero entre que iba enganchado al arnes y que estas tablas son de papel pues dos grietas de 15cm por carena y cubierta... un drama vamos, pero nada que no me podran arreglar mediante €€€ [aiba]

al final me he ido a buscar la 100L a barcelona y he vuelto a navegar, siempre con 5,3, hasta las 4h mas o menos. Un dia completo [meparto]

la semana pasada le di una ostia a la 78 l y necesito hacer una reparacion de urgencia para el finde, algun consejo, masilla epoxidica, pega epoxidica? donde comprarla? gracias.
Carlos que no sea nada lo del pie!

Volver