Pont de la Mercé 2010

jo aquest cap de setmana he navegat el Dijous amb la 8.5 i 148l, el divendres amb 5.6 i 100 l, i el dissabte amb 4.4 i 90 l, i el diumenge no va poder ser perque la dona es separa de mí que si no..... i encara vull més.. [ojos] cada vegada m'agrada mes el vent de Nord.

Quan tornarà a entrar el vent de nord..

carli dijo:
jo aquest cap de setmana he navegat el Dijous amb la 8.5 i 148l, el divendres amb 5.6 i 100 l, i el dissabte amb 4.4 i 90 l, i el diumenge no va poder ser perque la dona es separa de mí que si no..... i encara vull més.. [ojos] cada vegada m'agrada mes el vent de Nord.

Carli 5.6 i 100ltrs? pero no tens una 90? jo crec que per 5.6 lo seu ja son 90ltrs.

0
alextxell dijo:
carli dijo:

Carli 5.6 i 100ltrs? pero no tens una 90? jo crec que per 5.6 lo seu ja son 90ltrs.

tens rao, pero la 90 es una batallera del 2003 que tinc a casa i la 100 litros la tinc a la base, es solapen pero de moment en vull esperar. la 90 la tinc a la venta pero no tinc presa, es molt comoda i va prou bé,

A per cert, vaig provar la del Radjo de JP FSW de 85 litros, molt bona taula cañera 100 %

alextxell dijo:
Si hagues tingut 3.5 i 68ltrs hagues triumfat, amb 3.9 i 84 anava fortisim
Quan llegeixo aquestes coses alucino [ojos2]
No he vist mai unes condicions semblants. Em queda molt per descobrir d'aquest esport, encara que sigui a la platja mirant.

Volver