Pont de la Merce

La veritat es que per Palamos ha estat molt bé. Pero hem tingut sort de apurar fins al final que es quan millor estava. Jo portava 100l i 5.2.

Es pot aparcar bé, pero vaja que hem arribat cap a les 11:30 i ens hem quedat els ultims llocs de torre Valentina, pero palamos es gran, hi ha més platja i suposo que mes llocs per aprcar.

M'ha sobtat molt la quantitat de kites que hi ha, creia que no estava permes. Pero buenu, com que sempre ens passem les normes pel forro :)

A malgrat 15 -18 nusos be per slalom 6.7- 7.5 ... mar curiós , ho fotut un vuelo amb pinyssu de regalo que s'ha sentit desde palamos segur..

Jo també he anat a Malgrat. He navegat tard (de 17h a 18h), amb 11-13 nusos. Anava amb 5'7, que és la meva vela més gran, i amb força bossa a la vela. No he anat malament del tot, però m'haguessin anat bé un parell de nusets més. En alguns moments em costava fer el waterstart per falta de ràfega, i al final he acabat drissant, que acabava abans.

Tranquila gemma jo encara he fet mes tard m'he posat a l'aigua a les 18.30. He sortit amb 160L i 7.5, al principi bé pero despres s'ha animari he hagut de tensar la vel al maxim els ultims bordos hhe anat passat tant de tabla com de vela i ja era tard per canviar de material l'anemometre marcava 13-16 nusos amb ratxes de 17.50 Un dia fantàstic , curt pero intens [platano] [platano] [platano]

EStaves a callela eugeni? he vist un windsurf devant del club , desde la fira al stand...

Hi havia mes vent de 11-13 nusos gemma, la gent duia 105 -110 litres i 6.7 la majoria, jo crec que 14-18 pero estava rarot peruqe es sur, a mi m'ha costat agafr el rumb correcte.

Está fotent una ponentada xula... a veure si es navegable!

Cambrils on fire 20 nudos de poniente a ver como esta la ola y. Luego por la tarde garbi. Salgo para alli estaros en la playa de los loros. Vaua doa mos espera

not dijo:
Hi havia mes vent de 11-13 nusos gemma, la gent duia 105 -110 litres i 6.7 la majoria, jo crec que 14-18 pero estava rarot peruqe es sur, a mi m'ha costat agafr el rumb correcte.

Doncs l'anemòmetre del club marcava entre 11 i 13 nusos. I em quadra bastant, perquè jo amb 14-18 nusos no podria anar amb la vela tan destensada. Ja et dic que hi havia vegades que em costava fer el waterstart per falta de vent.

Eugeni dijo:
Tranquila gemma jo encara he fet mes tard m'he posat a l'aigua a les 18.30. He sortit amb 160L i 7.5, al principi bé pero despres s'ha animari he hagut de tensar la vel al maxim els ultims bordos hhe anat passat tant de tabla com de vela i ja era tard per canviar de material l'anemometre marcava 13-16 nusos amb ratxes de 17.50 Un dia fantàstic , curt pero intens [platano] [platano] [platano]

Ostres, jo a les 18:30h m'hi hagués pogut tornar a ficar, però ja em va fer cosa per l'hora. No volia haver de recollir els trastos fent-se fosc. A aquella hora només quedaven els kiters, a Malgrat.

Si estava Calella y avui també desde les 15 fins les 17.30 aprx. en un principi he sortit amb 6,2 y113l pero cap a les 15.30 ha pujat i anava passadissim i he canviat a 5,4 i 90 i perfecte.Una passada [platano] [platano] [platano] [000203E9.gif] [000203E9.gif]
Ara estic fet pols

Avui a Kastefa, tot el dia s'ha pogut nevagar, jo he arribat a les 16:30 i he pogut una estoneta amb 5.7 i 100 llitres molt divertid amb molta onada, molt poquet vent, al principi cap problema, per sortir sense vent et llançaves al llarg i una vegada passat les onades a cenyir a sac, desprès no hagut vent dintre i no és podia cenyir.

Tambien estuve alli, un poco antes que tu diria (estaba silent por alli tambien). Probe con 95 y 6,2 pero iba desfasado, baje a 5,3 y una hora bien, olotes de medio mastil facil, luego ya bajo y empece a pillar cacho. Hoy era un dia especial o siempre hay esta ola a castelldefels? He flipado, parecia saint cyprien, con mas corriente xD Un gran descubrimiento! (parece mentira que solo lo descubra ahora...) Eso si mucho kite, pero en el agua perfecto, buen rollo y todo.
Por cierto, domingo en sant antoni tardo en entrar pero finalmente otro gran dia con 5,3!

Buena sesion de poniente en cambrils con5,2 olas de 1,5 -2,5m direccion side off shore dos palabras im presionante no me hecquedado al garbi de la tarde...

bonito dia tambien en malgrat para 5.2 y olotes, complicado entrar hoy....

fersan dijo:
Kastas no es aixi sempre, normalment es mes pla I molt chopi, sempre es queda amb 14 nusos.

www. kawaii.tc
ah vale... pues una pena porque ayer me lo pase teta!
Ya estaré atento a la proxima previ de poniente! O quizás iré hasta Cambrils que también pinta bien [ojos]

Por cierto... hoy entra la garbinada del año a me lo parece a mi?????

Volver