Hola! Jo em dic Sílvia, i soc de Barcelona, però no navego aqui. Fa 2 anys o així que estic per aquí a totalwind, però ja fa un any que gairebé no m'hi passo!!  ![aiba    [aiba] [aiba]](/foro/smilies/aiba.gif) i és que la falta de temps és el pitjor. El mateix em passa amb el windsurf. Ja fa des del Setembre que no em suco els peus a l'aigua i quan hi torni gairebé ja no en sabré
 i és que la falta de temps és el pitjor. El mateix em passa amb el windsurf. Ja fa des del Setembre que no em suco els peus a l'aigua i quan hi torni gairebé ja no en sabré  ![meparto    [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif) 

Soc principiant, al només poder navegar l'estiu els meus progressos són lents, però no dessisteixo... ni em passo al kite jajaja![meparto    [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif) 

Els meus spots preferits són Sant Pere Pescador (que cada vegada hi ha més kites i comença a fer una miqueta de por...![sorprendido    [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif) ) i l'any passat vaig estar a Sotavento (Fuerteventura) i deu n'hi do!!
) i l'any passat vaig estar a Sotavento (Fuerteventura) i deu n'hi do!!
Navego amb una NP Combat i anava amb una Bic Techno... però ja no la tinc, així que el poc que puc navegar ho he fet amb una F2 llogada... a veure si aquest estiu m'hi poso més 

1Abraçada!!

![aiba    [aiba] [aiba]](/foro/smilies/aiba.gif) i és que la falta de temps és el pitjor. El mateix em passa amb el windsurf. Ja fa des del Setembre que no em suco els peus a l'aigua i quan hi torni gairebé ja no en sabré
 i és que la falta de temps és el pitjor. El mateix em passa amb el windsurf. Ja fa des del Setembre que no em suco els peus a l'aigua i quan hi torni gairebé ja no en sabré  ![meparto    [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif) 
 Soc principiant, al només poder navegar l'estiu els meus progressos són lents, però no dessisteixo... ni em passo al kite jajaja
![meparto    [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif) 
 Els meus spots preferits són Sant Pere Pescador (que cada vegada hi ha més kites i comença a fer una miqueta de por...
![sorprendido    [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif) ) i l'any passat vaig estar a Sotavento (Fuerteventura) i deu n'hi do!!
) i l'any passat vaig estar a Sotavento (Fuerteventura) i deu n'hi do!!Navego amb una NP Combat i anava amb una Bic Techno... però ja no la tinc, així que el poc que puc navegar ho he fet amb una F2 llogada... a veure si aquest estiu m'hi poso més

1Abraçada!!

![big-laugh    [big-laugh] [big-laugh]](/foro/smilies/big-laugh.gif) 
  ![saludo    [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif) 

![heavy    [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif) Us estarem esperant a tots i totes.
  Us estarem esperant a tots i totes.![Sing    [sing] [sing]](/foro/smilies/Sing.gif) ...... El cèlebre spot francès de l'Eole! Sona bé, eh?
 ...... El cèlebre spot francès de l'Eole! Sona bé, eh? 

![platano2    [platano2] [platano2]](/foro/smilies/platano2.gif)