Previ para el finde de la Surf Alegre

Enrike

Totalwind Hero
¿Como veis la previ para este fin de semana en Sant Pere?

Yo la veo mal tanto el viernes por la tarde como todo el día del Sabado

El Domigo pudiera ser que entre algún garbí al mediodia.

de momento es una tragedia!
nada de nada, tramontana que se va y termico que no aparece..aunque si hace sol puede que el termico entre..

Segons windguru - tant dijous com divendres hi ha tramuntana... esperem que aguanti tot el cap de setmana...

Els pros ja han arribat i estan preparats!

http://www.pwaworldtour.com

sabado se puede subir a leucate si allí la tramuntana aguanta!
viernes mejor quedarse a esperar un garbinete en barna o a mitad de camino en malgrat.
domingo ajedrez...yeye

pinta malament!! xO...smpre hi ha esperances!

aiam si puc pujar el material adient!!!

ens veiem alla!!

Pinta desfasadete! Potser anire amb la 4.7 si aguanta fins dissabte!

Adjuntos

• previsanpepepepeeeera.jpg
    previsanpepepepeeeera.jpg
    131,2 KB · Visitas: 1.194
Jo crec que com hi ha lo de la PWA els de windguru estaran paran mes atencio a l'hora de precisar el forecast local jeje

Mes els val! [qmeparto]

joder quina previ!!!

iam si aguanta fins el diumenge, axins pujo i estreno la planxa nova!!!!!!

ens veiem a l'aigua

Demà no veig previsió de vent de cap classe.

Miraré de pujar diumenge que segons sembla bufarà garbí.

Després, ara que hi penso, si un no s'allotja al càmping, ha de deixar el cotxe en un pàrquin que està molt lluny de la platja...

Necessito deixar el cotxe a prop de la platja per descarregar i muntar... Quin és el lloc de navegació més proper a la Surf Alegre/Expo de material???

De tota manera, miraré de contactar amb vosaltres via mòbil quan arribi.

...en funció de la previ pujaré diumenge.

Bones gent!!

salvi, una cosa, sas que? podries dexar el cotxe just al costat del camping, sas on hi ha el club mistral? doncs...hi ha un cami que voreja la ballena alegre 2. Segur que sas on es ;)

jO segur que pujo diumenge!!!

ens veiem!!!

edu

Enrike dijo:
¿Como veis la previ para este fin de semana en Sant Pere?

Yo la veo mal tanto el viernes por la tarde como todo el día del Sabado

El Domigo pudiera ser que entre algún garbí al mediodia.

Efectivament, avui dissabte la previ de garbí o migkorn per demà diumenge es manté!

Creuarem els dits i anirem a dormir pensant en el dia de demà... Demà pot ser un dia gran a Sant Pere, punt neuràlgic del windsurf mundial per uns dies, especialment demà diumenge, quan la concentració d'aficionats serà màxima! [sing] [sing] [sing]

jO hi sere....xO mestik rumiant si portar el material jiji!!!

pq la novia es tira en parapent a les 10 del mati, i arribare a les 12 maxim de tard... i nuxe

ens la veiem

ha de bufar!!!!

lluis_lovewind7 dijo:
Report diumenge sant pere+ sagaro

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=8&t=24932

Lluis,felicitats pel report,jo mentrestant menjant amb un compromis i be ja em poseu les dents llargues..... [applaudit] [applaudit] [applaudit] lo primer es lo primer,felicitar a les persones que han fet posible aquest report [ola] [ola] [ola] [alaorden] ,molt bo,en Lluis per que penso com ho va pasar veient que es podia navegar i ell no va sortir [aplausos] [aplausos] [aplausos] i els navegants per que van navegar i disfrutar i amb aquestes imatges ens fan sentir sensacions molt,pero que molt bones demostrant-nos que realment es un sport que mereix la pena,mes tard o mes d'hora es pot navegar!!!! [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] ,Ara nomes cal demostrar a la resta de essers vius que realment mereix la pena aquest esport,ho aconseguirem amb la travesia,segur!!!! [shot] [shot] [shot] que per cert,tambe s'apunta en radjo (com no,aquest si n'hi ha un bombardeix i estan navegant de ben segur que un es ell) [sinfotos] [applaudit] [applaudit] [yikes] [yikes] ;Lluis,si vols anar a la travessia i no portes material no pateixis,a la zodiac n'hi ha lloc per un mes [smilie=24.gif] [smilie=24.gif] [smilie=24.gif] es broma,tranquil que material tindrem de sobres per que pugis sortir,si no personalment et deixo alguna vela o el que pugui,es mes,si bens i vas a la zodiac,no pateixis,que un faria l'anada i l'altre la tornada,ok????no pots dir que no!!!!et deixo el meu material!!!!!tu fas un borod i jo l'altre,espero que em diguis que si si no...... [golpea] [golpea] [golpea] [golpea] [golpea] hi em de ser-hi tots!!!!!doncs be no comento res mes ja que no es pot,les fotos ho diuen tot,fins aviat i a l'aigua tots!!!!!

Ep 😁 S'ha de dir que al lluís no li vaig poder deixar el material perquè quan vaig tornar d'alta mar, ja havia parat... A més no em vaig poder acostar a la sorra perquè havies de travessar tota la badia gairebé sense vent... de fet els últims 500 metres els vaig fer nedant!

Jo tb li agraeixo moltíssim les fotos que ens va fer!

Va ser una horeta molt bona... dos tios allà navegant a alta mar!

Volver