lluis_lovewind7 dijo:
Report diumenge sant pere+ sagaro
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=8&t=24932
Lluis,felicitats pel report,jo mentrestant menjant amb un compromis i be ja em poseu les dents llargues.....
![applaudit [applaudit] [applaudit]](/foro/smilies/applaudit.gif)
lo primer es lo primer,felicitar a les persones que han fet posible aquest report
![alaorden [alaorden] [alaorden]](/foro/smilies/alaorden.gif)
,molt bo,en Lluis per que penso com ho va pasar veient que es podia navegar i ell no va sortir
![aplausos [aplausos] [aplausos]](/foro/smilies/aplausos.gif)
i els navegants per que van navegar i disfrutar i amb aquestes imatges ens fan sentir sensacions molt,pero que molt bones demostrant-nos que realment es un sport que mereix la pena,mes tard o mes d'hora es pot navegar!!!!
![babeando [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif]](/foro/smilies/babeando.gif)
,Ara nomes cal demostrar a la resta de essers vius que realment mereix la pena aquest esport,ho aconseguirem amb la travesia,segur!!!!
![shot [shot] [shot]](/foro/smilies/shot.gif)
que per cert,tambe s'apunta en radjo (com no,aquest si n'hi ha un bombardeix i estan navegant de ben segur que un es ell)
![yikes [yikes] [yikes]](/foro/smilies/yikes.gif)
;Lluis,si vols anar a la travessia i no portes material no pateixis,a la zodiac n'hi ha lloc per un mes
![24 [smilie=24.gif] [smilie=24.gif]](/foro/smilies/24.gif)
es broma,tranquil que material tindrem de sobres per que pugis sortir,si no personalment et deixo alguna vela o el que pugui,es mes,si bens i vas a la zodiac,no pateixis,que un faria l'anada i l'altre la tornada,ok????no pots dir que no!!!!et deixo el meu material!!!!!tu fas un borod i jo l'altre,espero que em diguis que si si no......
![golpea [golpea] [golpea]](/foro/smilies/golpea.gif)
hi em de ser-hi tots!!!!!doncs be no comento res mes ja que no es pot,les fotos ho diuen tot,fins aviat i a l'aigua tots!!!!!