Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
Enrike dijo:¿Como veis la previ para este fin de semana en Sant Pere?
Yo la veo mal tanto el viernes por la tarde como todo el día del Sabado
El Domigo pudiera ser que entre algún garbí al mediodia.
![Sing [sing] [sing]](/foro/smilies/Sing.gif)
lluis_lovewind7 dijo:Report diumenge sant pere+ sagaro
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=8&t=24932
lo primer es lo primer,felicitar a les persones que han fet posible aquest report
,molt bo,en Lluis per que penso com ho va pasar veient que es podia navegar i ell no va sortir
i els navegants per que van navegar i disfrutar i amb aquestes imatges ens fan sentir sensacions molt,pero que molt bones demostrant-nos que realment es un sport que mereix la pena,mes tard o mes d'hora es pot navegar!!!!
,Ara nomes cal demostrar a la resta de essers vius que realment mereix la pena aquest esport,ho aconseguirem amb la travesia,segur!!!!
que per cert,tambe s'apunta en radjo (com no,aquest si n'hi ha un bombardeix i estan navegant de ben segur que un es ell)
;Lluis,si vols anar a la travessia i no portes material no pateixis,a la zodiac n'hi ha lloc per un mes
es broma,tranquil que material tindrem de sobres per que pugis sortir,si no personalment et deixo alguna vela o el que pugui,es mes,si bens i vas a la zodiac,no pateixis,que un faria l'anada i l'altre la tornada,ok????no pots dir que no!!!!et deixo el meu material!!!!!tu fas un borod i jo l'altre,espero que em diguis que si si no......
hi em de ser-hi tots!!!!!doncs be no comento res mes ja que no es pot,les fotos ho diuen tot,fins aviat i a l'aigua tots!!!!!We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.