Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dankerbek dijo:Mejor sería viernes y sabado..
http://www.swell-line.com/windsurf2008/detail_previsions.php?num_site=238&type_site=windsurf&echeance=6&langue=fr
Subir el jueves es jugarsela bastante... :shock:
dankerbek dijo:que tal ricky?
he puesto un video en la sesión general, dale un vistazo y me dices.., el sitio es brutal!
que tal te va el arnes?
para este finde de momento el día bueno es el viernes...estoy pensando en subir directo a leucate para asegurar...
me quedaría a dormir por allí y bajaría el sabado..
tu que plan tienes?
salvipardas dijo:Si la cosa està per 4 metres... proposaria quedar a Sant Pere (Aquàrius) o al Riuet (Sant Martí d'Empúries) on és d'esperar que no entri tan bèstia. La meva vela més petita és de 5.
VACADIA dijo:Hola bones, la previ de St. Pere és bestial, jo aniré amb la 4.2 i la 4.7, i si veig que està impossible vaig a Montgò que m'han dit que entra una mica menys que a St. Pere.
salutacions
Enrike dijo:VACADIA dijo:Hola bones, la previ de St. Pere és bestial, jo aniré amb la 4.2 i la 4.7, i si veig que està impossible vaig a Montgò que m'han dit que entra una mica menys que a St. Pere.
salutacions
¿Donde esta Montgò?
dankerbek dijo:Hey Camilo
yo subo viernes y si ha entrado en sant pere voy al aquarius y repito el sabado.
Subo a Leucate solo si no entra en sant pere (no algas please).
Nos podemos ver todos al aquarius no?
dankerbek dijo:Hey Camilo
yo subo viernes y si ha entrado en sant pere voy al aquarius y repito el sabado.
Subo a Leucate solo si no entra en sant pere (no algas please).
Nos podemos ver todos al aquarius no?
camilo dijo:Hola:
Al final quin dia heu quedat? Demà o divendres? On?
Dijous bon parte a la zona Palamós (SW). A Barcelona pot entrar tb...
Divendres parte tramuntana a tot arreu.
Camilo
carli dijo:Jo dema al mati, ales 8:00 vaig a Almanarre (França), spot on es fa la copa del mon, a les 10:00 estare per Leucate vull mirar algunes coses despes continuare el viatge fins marsella, ja posare el report del mini viatge de 4 dies.
Saludos companys
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.