Previ pels dies de nadal

Avui he apres una gran lliçó :
Si t'emportes tot de mastils RDM, assegura't d'emportar-te el allargador també RDM i no te'l deixis a la vela que tens muntada al hangar del club... Nomes amb el peu de mastil poc faràs... [muro] [muro] [muro]

Una llastima que hagi hagut de fer 140Km per adonar-me'n i uns altres 140km de tornada per reflexionar-hi.
Tampoc tenia temps d'arribar a un surfshop a comprar-me un allargador abans de que tanquessin al migdia, i de totes maneres no se ni on paren exactament les botigues de la zona.

M'entres he estat a la platja el vent tampoc era tant salvatge com m'esperava. Pot ser per a 6.0 o 5.5, fort durant la ratxa i curt durant el baixon. El que si estava la tramuntana es molt freda, vestit i amb jaqueta no aguantava gaire fora del cotxe.
Encara m'haig de curtir...

Al mar 3 windsurfistes i nomes 1 kiter. Per una vegada, dins la minoria, érem majoria.... [risas]

Nomes he sapigut trobar la grafica de la Ballena Alegre. 20kns com a maxim...
[url=http://postimage.org/image/u03bu2hw/]

[aiba] aixo ens ha passat a tots.

No et cau millor el delta dese barna?

ho dic perque per els que no en sabem massa es millor el trabucador , mes segur,planet i fas peu molt de tros.
Jo no vaig allí perque a sant pere trigo 45minutejus sino...

No desesperis sembla que deu existeix, dilluns es posa be de garbi.

jo jo jo hi ha ratxes de 75 nusos al historic de la franqui... [smilie=gaydude.gif]

not dijo:
No et cau millor el delta dese barna?
Ho tinc tot calculat, a mes sent fill del Baix Empordà la terra tira... [risas]

BCN > St.Pere : 140km / 1h30m / 8l gasoil / 9.41€ peatge
BCN > Trabu. : 203km / 2h16m / 12l gasoil / 17.11€ peatge

Per anar sol prefereixo l'Empordà. Si algun dia algú s'anima a compartir cotxe, em plantejaria fer escapa al Delta o Leucate.

Buf company jo aixo no m'ho miraria gaire, forma part del negoci. No vivim a Canaries o sigui per navegar toca fer kms i kms aviam si entra garbi dilluns.

alextxell dijo:
Buf company jo aixo no m'ho miraria gaire, forma part del negoci. No vivim a Canaries o sigui per navegar toca fer kms i kms aviam si entra garbi dilluns.

Totalment d'acord, al cap i a la fi, la diferència són 45 min, 4 litres i 8 euros. Si això garanteix la navegada, ho trobo ben invertit.

silent dijo:
Si això garanteix la navegada, ho trobo ben invertit.
Estic d'acord si garanteix la navegada. Pero de moment els dies que no tinc res garantit em fot pal anar fins allà baix a veure que trobo. Per provar em queda mes a prop l'Emporda.
Es veritat que al Delta nomes hi he anat un cop i no puc treure conclusions, però al arribar no hi havia ni gota de vent i a la tarda va girar massa fort per a mi (4.5 i em costava)

Estic d'acord que s'han de fer km, però jo encara no se triar be els dies que em convenen, per tant de moment em dedico a minimitzar els danys.... [bonk]

Parlo des de el punt de vista de algú que encara no domina i que va sol als llocs. Si tingues nivell per planejar i anar be en una rang mes ampli de vents segurament ho veuria diferent.

Hola crobol,

Jo no he navegat al Trabucador, però el dia que hi vaig anar em va semblar un lloc excel·lent per progressar perquè la mar és plana. Quan tingui l'equip comprat, jo també m'hi apuntaria per anar-hi junts.

crobol dijo:
silent dijo:
Si això garanteix la navegada, ho trobo ben invertit.
Estic d'acord si garanteix la navegada. Pero de moment els dies que no tinc res garantit em fot pal anar fins allà baix a veure que trobo. Per provar em queda mes a prop l'Emporda.
Es veritat que al Delta nomes hi he anat un cop i no puc treure conclusions, però al arribar no hi havia ni gota de vent i a la tarda va girar massa fort per a mi (4.5 i em costava)

Estic d'acord que s'han de fer km, però jo encara no se triar be els dies que em convenen, per tant de moment em dedico a minimitzar els danys.... [bonk]

Parlo des de el punt de vista de algú que encara no domina i que va sol als llocs. Si tingues nivell per planejar i anar be en una rang mes ampli de vents segurament ho veuria diferent.

Gracies Carles i Aloisio. Ja quedarem.

També vull provar un dia de tramontana a Port de la Selva, m'en han parlat molt be.

D'això... Bones festes i bon any!

Volver