Avui he apres una gran lliçó :
Si t'emportes tot de mastils RDM, assegura't d'emportar-te el allargador també RDM i no te'l deixis a la vela que tens muntada al hangar del club... Nomes amb el peu de mastil poc faràs...
Una llastima que hagi hagut de fer 140Km per adonar-me'n i uns altres 140km de tornada per reflexionar-hi.
Tampoc tenia temps d'arribar a un surfshop a comprar-me un allargador abans de que tanquessin al migdia, i de totes maneres no se ni on paren exactament les botigues de la zona.
M'entres he estat a la platja el vent tampoc era tant salvatge com m'esperava. Pot ser per a 6.0 o 5.5, fort durant la ratxa i curt durant el baixon. El que si estava la tramuntana es molt freda, vestit i amb jaqueta no aguantava gaire fora del cotxe.
Encara m'haig de curtir...
Al mar 3 windsurfistes i nomes 1 kiter. Per una vegada, dins la minoria, érem majoria....![risas [risas] [risas]](/foro/smilies/risas.gif)
Nomes he sapigut trobar la grafica de la Ballena Alegre. 20kns com a maxim...
[url=http://postimage.org/image/u03bu2hw/]
Si t'emportes tot de mastils RDM, assegura't d'emportar-te el allargador també RDM i no te'l deixis a la vela que tens muntada al hangar del club... Nomes amb el peu de mastil poc faràs...
Una llastima que hagi hagut de fer 140Km per adonar-me'n i uns altres 140km de tornada per reflexionar-hi.
Tampoc tenia temps d'arribar a un surfshop a comprar-me un allargador abans de que tanquessin al migdia, i de totes maneres no se ni on paren exactament les botigues de la zona.
M'entres he estat a la platja el vent tampoc era tant salvatge com m'esperava. Pot ser per a 6.0 o 5.5, fort durant la ratxa i curt durant el baixon. El que si estava la tramuntana es molt freda, vestit i amb jaqueta no aguantava gaire fora del cotxe.
Encara m'haig de curtir...

Al mar 3 windsurfistes i nomes 1 kiter. Per una vegada, dins la minoria, érem majoria....
![risas [risas] [risas]](/foro/smilies/risas.gif)
Nomes he sapigut trobar la grafica de la Ballena Alegre. 20kns com a maxim...
[url=http://postimage.org/image/u03bu2hw/]

aixo ens ha passat a tots.![gaydude [smilie=gaydude.gif] [smilie=gaydude.gif]](/foro/smilies/gaydude.gif)
![bonk [bonk] [bonk]](/foro/smilies/bonk.gif)